خرید اقساطی پلی‌استیشن 5

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:25:05

برند سونی بهترین شرکت تولید کننده کنسول‌های بازی می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی‌استیشن 5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی پلی‌استیشن 5


ویژگی های شاخص پلی استیشن 5

کنسول پلی استیشن 5 (ps5) در سال 2019 توسط شرکت سونی رونمایی گردید. رونمایی این محصول شور و شوق بسیار زیادی را در میان علاقمندان به بازی‌های ویدئویی پدید آورد. پلی استیشن 5 در نوامبر سال 2020 به صورت رسمی توسط کمپانی سونی ارائه شد. PS5، نهمین نسل کنسول‌های بازی کمپانی مطرح سونی محسوب می‌شود. امکانات و قابلیت‌‎های متمایز کنسول بازی پی اس 5 نیازهای کاربران را به خوبی برآورده می‌سازد. خرید قسطی پلی‌استیشن 5 از روش‌های مناسب و مقرون به صرفه برای تهیه این کنسول محبوب و خاطره انگیز می‌باشد.  

برخورداری از CPU با توان پردازشی بالا، از جمله ویژگی‌های برجسته خرید اقساطی پلی‌استیشن 5 قلمداد می‌گردد. بر اساس اعلام سازنده، کنسول بازی ps5 از یک پردازنده 8 هسته‌ای Zen2 با فرکانس پردازشی 3.5 گیگاهرتز بهره می‌برد. پردازنده AMD Zen2 امکان اجرای بازی‌های دارای کیفیت 8K را برای کاربران فراهم می‌آورد. 

پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده برای کنسول نسل نهم سونی از نوع RDNA2 است. پردازنده گرافیکی دستگاه امکان پشتیبانی از قابلیت ردیابی اشعه‌ای یا Ray Tracing را دارد. این ویژگی با افزایش رزولوشن و کیفیت تصاویر، محیط بازی را به صورت واقعی برای کاربر ارائه می‌دهد.

بهره مندی از یک رم 16 گیگابایتی GDDR2 256، یکی دیگر از ویژگی‌های خرید قسطی پلی‌استیشن 5 تلقی می‌گردد. رم دستگاه در مقایسه با نسخه‌های قبلی، ارتقای قابل توجهی پیدا کرده است. این امر در اجرای روان و بدون لگ بازی‌های نسل نهم به کاربران کمک شایانی می‌نماید.

ضمنا، قدرت پردازش گرافیکی ps5 برابر با 10.28 ترا فلاپس اعلام گردیده است. بنابراین، کنسول نسل نهم به نسبت کنسول نسل هشتم، حدود 5.5 برابر قوی‌تر می‌باشد. این ویژگی حکایت از گرافیک فوق العاده بالای بازی‌ها دارد. برای خرید اقساطی پلی‌استیشن 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر ویژگی‌های کنسول بازی PS5

از دیگر مشخصات مهم خرید قسطی پلی‌استیشن 5 می‌توان به هارد دیسک SSD دستگاه، اشاره نمود. فضای ذخیره سازی ssd با پورت NV me در لود شدن سریع بازی‌ها بسیار تاثیرگذار است. همچنین، این هارد دیسک در اجرای روان بازی‌ها تاثیر مطلوب و بسزایی برجای می‌گذارد. قابلیت سازگاری معکوس (Backwards Compatibility) از ویژگی‌های منحصر به فرد کنسول بازی نسل نهم به حساب می‌آید. بر این اساس، پلی استیشن 5 قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسخه‌های قبلی را دارد.

دسته کنترل کننده طراحی شده برای کنسول Sony Play station 5 تفاوت آن چنانی با نسخه قبلی ندارد. کنترل کننده کنسول بازی نسل نهم با عنوان دوال سنس (Dual sense) شناخته می‌شود. کنترلر دوال سنس در ساختار خود به یک میکروفون داخلی و یک باتری قابل شارژ مجهز شده است. از لحاظ محل قرارگیری کلیدها و دکمه های اصلی، تغییر خاصی در کنترلر پی اس 5 به چشم نمی‌خورد. همچنین، صفحه مربوط به تاچ پد کنترل ضمن متمایل شدن به گوشه، کمی عریض‌تر طراحی شده است.

حافظه ذخیره سازی از نوع SSD با ظرفیت 825 گیگابایت، درایو نوری بلوری 4K UHD، درگاه USB/HDMI، بلوتوث، درگاه شبکه، شبکه اتصال بی‌سیم، طراحی زیبا و چشم نواز، امکان پشتیبانی از هارد اکسترنال جهت انتقال بازی‌ها و خروجی تصویر 4K/8K، سایر مشخصات فروش قسطی PS5 را شامل می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی پلی‌استیشن 5

طرح خرید اقساطی کنسول پلی استیشن 5، توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اجرایی شده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت GHESTICLUB.COM، از کلیه شرایط و جزئیات این طرح اطلاع پیدا کنند. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، امکان خرید تجهیزات بازی سرگرمی به صورت نقدی، برای خریداران لحاظ شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی ps5

خرید قسطی کنسول بازی ps5
کنسول بازی پلی استشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا است. شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 به بخش کنسول بازی در...

فروش نقدی پلی استیشن 4 پرو

فروش نقدی پلی استیشن 4 پرو
کنسول های بازی سونی روز به روز در حال توسعه است و با گذر زمان توانایی ها و امکانات آن ها بیشتر می شود. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب...