خرید قسطی PS4 PRO بدون پیش پرداخت

تاریخ انتشار:
1403/2/27 19:35:02

یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های بازی دنیا بی شک پلی استیشن پرو 4 می‌باشد. برای خرید قسطی PS4 PRO بدون پیش پرداخت به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی PS4 PRO بدون پیش پرداخت


معرفی کنسول بازی Ps4 Pro 

امروزه کنسول بازی Ps4 به یکی از پرطرفدارترین ابزارهای بازی و سرگرمی تبدیل شده است. خرید قسطی Ps4 Pro جزو آن شرایطی است که به راحتی محقق نمی‌شود. در حال حاضر سایت قسطی کلاب این شرایط را مهیا کرده است. افراد علاقه مند به گیمینگ، به راحتی می‌توانند این محصول را از دسته بندی کنسول بازی در سایت قسطی کلاب تهیه نمایند. در ادامه به معرفی و بررسی این کنسول بازی پر طرفدار می‌پردازیم.  

کمپانی سونی (Sony) برای طرفداران کنسول‌های بازی و بازی‌های ویدیویی شناخته شده است. این شرکت سال‌های طولانی به عنوان محبوب‌ترین تولید کننده در صنعت گیمینگ در حال فعالیت است.

یکی از آخرین مدل‌های تولید شده توسط این کمپانی، Ps4 Pro یا همان پلی استیشن 4 پرو است. این محصول نسبت به نمونه‌های تولید شده قبلی، برتری‌های زیادی دارد. این بروز رسانی‌ها باعث شده تا این کنسول، به یکی از قدرتمندترین کنسول‌های بازی تبدیل شود. در ادامه به یکایک این ویژگی‌ها می‌پردازیم. برای خرید اقساطی PS4 PRO به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت افزار

پلی استیشن 4 پرو به واسطه پردازنده 8 هسته‌ای AMD و فرکانس 2.1 گیگاهرتز آن، عملا هیچ مشکلی در پردازش بازی‌ها ندارد. این پردازنده، به علاوه پردازنده گرافیکی پولاریس AMD و حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع GDDR5 باعث ایجاد تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود. حافظه ذخیره سازی این محصول دارای ظرفیت 1TB بوده و به راحتی تعداد زیادی بازی بر روی آن قابل نصب است. علاوه بر این، Ps4 دارای یک عدد درایو نوری با قابلیت خواندن DVD وBlu-ray  است. کاربر باید بازی‌های مورد نظر را بر روی کنسول نصب کرده و هنگام اجرا، DVD مخصوص هر بازی را داخل درایو قرار دهد.

تمامی این ویژگی‌ها سبب می‌شود که بتوان این کنسول را به نمایشگر تلویزیون متصل کرد و در نهایت از خروجی تصویر FullHD و 4K بهره برد. یکی دیگر از ویژگی‌های این نسخه، ارائه تصویر HDR است. تصویر HDR دارای طیف رنگی و کنتراست گسترده و طبیعی‌تر از حالت معمول است. این قابلیت سبب بهبود چشمگیر تصاویر خروجی بازی‌ها می‌شود. برای خرید قسطی PS4 PRO به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های ظاهری

بدنه این کنسول از جنس پلاستیک فشرده و نازک است و در عین ضخامت کم، مقاومت نسبتا بالایی دارد. این محصول در دو رنگ اصلی سفید و مشکی تولید شده است. همچنین شرکت سونی، باندل بازی‌های مختلف را برای این کنسول طراحی و عرضه کرده است. باندل‌ها نسبت به کنسول‌های معمول، ظاهر ویژه و منحصر به فردی دارند که برای طرفداران آن بازی‌ها می‌تواند جالب توجه باشد. 

اکسسوری‌‎ها و اتصالات  

در زمان تهیه، علاوه بر ملزومات و کابل‌های ضروری، یک عدد هدست مونو که مناسب برای چت صوتی است، به همراه کنسول Ps4 ارائه می‌گردد. علاوه بر ملزومات همراه دستگاه، اقلام دیگری نیز برای استفاده لذت بخش‌تر، قابل تهیه است. احتمالا یکی از ضروری ترین موارد، دسته بازی اضافه است که سبب می‌شود امکان بازی دو نفره با کنسول فراهم شود. 

استند عمودی کنسول، موجب می شود به‌راحتی بتوان دستگاه Ps4 را در محل مورد نظر قرارداد، بدون اینکه گرمای بیش از حد برای کنسول ایجاد شود. همچنین هدست واقعیت مجازی سونی تجربه لذت بخشی را برای کاربران در استفاده از واقعیت مجازی تدارک دیده است. 

خرید اقساطی Ps4 Pro از قسطی کلاب

خرید قسطی Ps4 Pro یکی از موقعیت‌های ویژه‌ای است که سایت قسطی کلاب برای کاربران در نظر گرفته است. به طور معمول اکثر فروشگاه‌ها، فروش کنسول‌های بازی و لوازم مرتبط را بصورت نقدی انجام می‌دهند. این شیوه در فروشگاه قسطی کلاب هم پابرجاست. با این حال کاربران می‌توانند برای خرید قسطی پلی استیشن با توجه به شرایط خود، از تسهیلات خرید اقساطی Ps4 Pro سایت قسطی کلاب استفاده کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی بازی های ps4

فروش اقساطی بازی های ps4
فروش اقساطی بازی های ps4، برای آن دسته از طرفداران و علاقمندان این محصول سرگرم کننده و جذاب، می تواند یک فرصت مغتنم و حائز اهمیت محسوب شود. بدون....

خرید xbox سری x

خرید xbox سری x
شرکت مایکروسافت روز به روز در حال توسعه کنسول های بازی خود می باشد. در سال 2020 جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت به بازار خواهد آمد. به زودی خرید...