خرید قسطی مک بوک 2021 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:27:57

لپ‌تاپ‌های برند اپل با نام مک بوک به فروش می‌رسند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، برای خرید قسطی مک بوک 2021 با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی مک بوک 2021 با چک


مک بوک 2021 مدل m1 پرو

اگر به اجرای اپلیکیشن و نرم افزارهای سنگین علاقه دارید؛ فرصت خرید قسطی مک بوک 2021 را از دست ندهید. سخت افزار این لپ تاپ به قدری قدرتمند است که اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای سنگین را با سرعت بسیار بالا و بدون هیچ گونه تاخیری اجرا می‌کند. همچنین بسیاری از بازی‌های کامپیوتری را به کمک این لپ ‌تاپ می‌توانید تجربه کنید. در کنار سخت افزار مطلوب، این لپ‌ تاپ از طراحی بسیار زیبایی نیز بهره برد. صفحه نمایش با کیفیت، کیبورد مناسب از جمله ویژگی‌های دیگر این لپ تاپ به شمار می‌روند. در ادامه همراه ما باشید تا لپ تاپ مک بوک 2021 مدل m1 پرو را به طور کامل بررسی کنیم. 

ظاهر لپ تاپ مک بوک 2021 مدل m1 پرو

ظاهر این کالای دیجیتال بسیار زیبا و منحصر بفرد طراحی شده است. وزن لپ تاپ مک بوک 2021 به 1.6 کیلوگرم می‌رسد. وزن کم این لپ تاپ باعث می‌شود تا حمل و نقل آن به راحتی انجام بپذیرد. اندازه لپ تاپ هم به 312.6 در 221.2 میلی متر می‌رسد. ضخامت این لپ تاپ نیز تنها 15.1 میلی متر است. بر روی بدنه دستگاه درگاه‌های متنوعی وجود دارد که به زیبایی طراحی شده‌اند و بسیار موثر و کاربردی می‌باشند. برای خرید اقساطی مک بوک 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال به یک نمایشگر mini-LED مجهز می‌باشد. نمایشگر 14.2 اینچی لپ تاپ مک بوک 2021 مدل پرو از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. رزولوشن نمایشگر لپ تاپ مک بوک 2021 پرو 1964 در 3024 پیکسل می‌باشد. همچنین این صفحه نمایش از قابلیت‌های proMotion، True Tone نیز پشتیبانی می‌کند. روشنایی این صفحه نمایش در بیشترین حالت، 1600 نیت اندازه گیری شده است. در کل، صفحه نمایش این کالای دیجیتال بسیار خوب و مطلوب است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که صفحه نمایش لمسی نیست.

سخت افزار بی نظیر این کالای دیجیتال

پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای این کالای دیجیتال از نوع M1 Pro می‌باشد. این پردازشگر به خوبی داده‌ها را پردازش می‌کند. همچنین این پردازشگر به همراه موتور پردازش عصبی(14 هسته‌ای) وارد بازار می‌شود. پردازنده گرافیکی 14 هسته‌ای این لپ تاپ نیز دارای معماری یکپارچه است. این کالای دیجیتال از یک رم 16 گیگابایتی استفاده می‌کند. دستگاه به یک حافظه داخلی از نوع SSD، با ظرفیت 512 گیگابایت نیز مجهز می‌باشد. با خرید قسطی مک بوک 2021 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

باتری این کالای دیجیتال

باتری قدرتمند این کالای دیجیتال می‌تواند تا 17 ساعت برای شما کارایی داشته باشد. ظرفیت باتری لپ تاپ مک بوک پرو مدل 2021، 70 وات ‌ساعت است. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است و عملکرد بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کل، باتری این لپ تاپ بسیار مطلوب و مناسب است. برای خرید اقساطی مک بوک 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کیبورد و تاچ پد

کیبورد لپ تاپ مک بوک 2021 مدل m1 پرو از نور پس زمینه نیز بهره می‌برد. دکمه‌ها به صورت یکنواخت و منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. همین موضوع باعث شده است تا ظاهر دستگاه(هنگامی که لپ تاپ باز است) بسیار جذاب و زیبا شود. تاچ پد دستگاه هم از سرعت و دقت بالایی بهره می‌برد.

نحوه خرید قسطی مک بوک 2021

اگر تمایل دارید که از شرایط خرید اقساطی مک بوک 2021 مدل پرو بهره مند شوید؛ همین حالا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این سایت(سایت قسطی کلاب) در حیطه فروش قسطی گجت‌های هوشمند فعالیت دارد. به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و برای خود حساب کاربری تشکیل دهید. سپس وارد فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شوید و کالای منتخب خود را تهیه کنید. این نکته را نیز در نظر بگیرید که علاوه بر خرید اقساطی، شرایط خرید نقدی نیز مهیا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سرفیس دوئو مایکروسافت

خرید قسطی سرفیس دوئو مایکروسافت
اگر شما جز علاقه مندان به محصولات برند مایکروسافت دارید، می‌توانید خرید قسطی سرفیس دوئو مایکروسافت را از بخش تبلت در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی پوکو X3

خرید اقساطی گوشی پوکو X3
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی POCO X3 می‌باشد.این گوشی استثنایی دارای رنگبندی متفاوتی است. برای خرید اقساطی گوشی پوکو X3 به ...