خرید قسطی زمین شوی کرشر

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:15:38

شما می‌توانید برای خرید قسطی زمین شوی کرشر با سفته الکترونیکی یا چک به بخش بخارشوی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی زمین شوی کرشر


معرفی زمین شوی کرشر

دستگاه‌های زمین شوی کرشر دارای انواع مختلفی هستند که از نظر عملکرد هیچگونه فرقی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت این لوازم خانگی در ابعاد، قدرت مانور، حجم مخزن و راندمان کاری آن است. طرز استفاده از این دستگاه‌ها بسیار راحت و آسان بوده و شما برای استفاده از این دستگاه ابتدا باید مخزن آن را از آب تمیز و مواد شوینده پر کنید و پس از روشن کردن دستگاه از آن استفاده نمایید. نحوه نظافت با زمین شوی کرشر بدین صورت است که ابتدا مخلوط آب و مواد شوینده بر روی سطح زمین ریخته می‌شود. سپس این دستگاه با استفاده از برس مخصوصی که دارد، شروع به نظافت می‌کند. عملیات برس زنی موجب حذف آلودگی‌ها و کثیفی‌های موجود بر روی زمین می‌شود. سیستم مکنده موجود بر روی این لوازم خانگی سبب جمع آوری آلودگی‌ها و آب کثیف موجود بر روی زمین می‌شود و آب آلوده به مخزن مخصوص منتقل می‌گردد. برای خرید قسطی زمین شوی کرشر به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

زمین شوی کرشر که به عنوان یک دستگاه اسکرابر خانگی شناخته شده است، می‌تواند تمامی بخش‌های محیط را کاملاً پاک و تمیز کند. طراحی منحصر به فرد این دستگاه سبب می‌شود تا شما بتوانید زیر تمامی صندلی‌ها، مبلمان و میزها را به راحتی نظافت کنید. دستگیره‌ای که بر روی این دستگاه تعبیه شده است، از قابلیت خم شدن تا ۹۰ درجه برخوردار می‌باشد. طراحی خاص دستگیره این دستگاه، امکان استفاده راحت را برای شما ایجاد می‌نماید.

ویژگی‌های بارز دستگاه

زمین شوی کرشر به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد جز دستگاه‌های پرطرفدار در دنیا محسوب می‌شود. امروزه دستگاه‌های زمین شوی در کشورهای اروپایی مورد توجه واقع شده‌اند. با خرید اقساطی زمین شوی کرشر از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

•برخورداری از دو حالت نظافتی و حالت boost

چرخش برس و میزان آب این دستگاه بر حسب میزان آلودگی سطح، قابلیت تنظیم دارند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از حالت boost لکه‌های سرسخت را کاملاً از بین ببرید. شما می‌توانید از این لوازم خانگی برای تمیز کردن انواع سطوح استفاده کنید. محیطی که با استفاده از این زمین شوی نظافت می‌شود، پس از گذشت دو دقیقه قابل استفاده است.

•مستقل و قابل انعطاف

زمین شوی کرشر بدون نیاز به اهرم و یا دستگاهی از قابلیت ایستادن برخوردار می‌باشد. این دستگاه مجهز به چهار غلطک است که استفاده آسان را برای افراد ایجاد می‌کند. نظافت زیر مبلمان و تمامی وسایل منزل با استفاده از آن به راحتی صورت می‌پذیرد.

•مجهز به باتری لیتیوم یون

این دستگاه قابلیت استفاده بدون نیاز به اتصال پریز برق را دارا می‌باشد و به راحتی در فضا به حرکت در می‌آید. باتری که در این زمین شوی طراحی و تعبیه شده است، در هر بار استفاده حدود 45 دقیقه عمل نظافت را انجام می‌دهد. این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش ال ای دی است که سطح انرژی مصرفی را نشان می‌دهد.

•نظافت راحت دستگاه

زمین شوی کرشر به گونه‌ای تولید شده که نظافت بسیار راحتی دارد و فیلتر مو و برس‌های این دستگاه ظرف مدت زمان کوتاهی کاملاً تمیز می‌شوند. همچنین شما قادر به تخلیه سریع مخزن دستگاه هستید و این مخزن قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

نحوه خرید قسطی زمین شوی کرشر

زمین شوی کرشر یک دستگاه کاملاً حرفه‌ای و کاربردی است که افراد می‌توانند در منازل خود از آن استفاده نمایند. این دستگاه می‌تواند نظافت و شستشوی مکانیزه انواع سطوح را به سرعت انجام دهد.  امکان خرید اقساطی زمین شوی کرشر وجود دارد. در نتیجه اگر شما قصد خرید دارید اما به دلیل نداشتن توان مالی برای خرید نقدی در تهیه این محصول تردید دارید، بهتر است از طریق وب‌سایت قسطی کلاب اقدام کنید.

فروش قسطی این لوازم خانگی علاوه بر آنکه دارای مزایای منحصر به فردی برای خریدار است، برای فروشنده نیز سودمند است. شما در هنگام خرید قسطی زمین شوی کرشر می‌توانید بخشی از هزینه این دستگاه را در ابتدا پرداخت کنید و مابقی آن را به صورت ماهانه و قسطی پرداخت نمایید. خرید اقساطی این دستگاه بر حسب شرایط مشتری صورت می‌پذیرد و شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید اقساطی اقدام به تهیه محصول مورد نیازتان کنید. مشتریانی که اقدام به خرید اقساطی زمین شوی کرشر می‌کنند از خرید خود کاملاً راضی هستند؛ زیرا با پرداخت هزینه کمتر و به صورت قسطی این محصول را تهیه می‌نمایند. در فروشگاه قسطی کلاب بهترین نوع لوازم خانگی با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسد.

سایر بلاگ های مرتبط

محصولات لوازم خانگی اسنوا

محصولات لوازم خانگی اسنوا
محصولات لوازم خانگی اسنوا به علت کیفیت و طراحی منحصر به فرد خود به تازگی بسیار معروف شده است. اگر به خرید نقدی یا اقساطی محصولات اسنوا...

خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما

خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما
ماشین ظرفشویی یکی از وسایل برقی مورد استفاده و ضروری در هر خانه‌ای است. برای خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما به بخش ماشین ظرفشویی...