خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/15 14:25:32

اگر تمایل به خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس با سفته


بهترین یخچال فریزر برند ایرانی!

همان‌طور که می‌دانید آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است و یکی از مهم‌ترین وسایل هر آشپزخانه‌ای را می‌توان یخچال فریزر آن دانست. امروزه خرید انواع یخچال فریزر خارجی با قیمت‌های نجومی که دارند، برای قشر قابل‌توجهی از جامعه مشکل شده است. در چنین شرایطی بهترین راه‌حل، خرید قسطی محصولات داخلی خواهد بود. یخچال فریزر جی پلاس یکی از بهترین یخچال فریزر ایرانی است که در اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود.

محصولات جی پلاس از زمان شروع فعالیت این برند در کشور، از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهره برده اند. همچنین قطعات مختلف این یخچال‌ها دارای گارانتی‌های طولانی مدتی هستند که خرید آنها را بسیار به‌صرفه‌تر نیز می‌کند. با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله، به بررسی مشخصات و شرایط خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس در یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین کشور بپردازیم. 

آیا یخچال‌های جی پلاس گارانتی دارند؟

بله تمامی یخچال‌های جی پلاس دارای گارانتی خدمات پس از فروش هستند. همچنین تمامی کمپرسورهای استفاده شده در محصولات جی پلاس دارای گارانتی مخصوص می‌باشند؛ به‌گونه‌ای که با خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس، یخچال فریزر خریداری شده توسط شما از ۵ سال گارانتی بدون قید و شرط کمپرسور بهره‌مند خواهد بود. 

ویژگی‌ها

مدل‌های مختلف یخچال فریزر جی پلاس دارای امکانات مختلفی هستند. این موضوع باعث می‌شود تا تمامی نیازهای افراد خانواده از یک یخچال باکیفیت را برآورده سازند. در ادامه شما را با ویژگی‌های مختلف انواع یخچال فریزر جی پلاس آشنا می‌کنیم.

•طراحی شکیل و مد روز. یکی از ویژگی‌های انواع مختلف یخچال فریزر جی پلاس را می‌توان در پیروی از المان‌های طراحی روز دنیا در یخچال‌فریزرها دانست. افرادی که به دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت فراوانی قائل هستند، احتمالاً از طراحی روز محصولات جی پلاس در بخش یخچال فریزر رضایت خواهند داشت.

•سیستم هوشمند نوفراست. یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس را می‌توان در سیستم هوشمند نوفراست این یخچال‌ها دانست. مدل‌های مختلف یخچال فریزر جی پلاس از یک سیستم هوشمند ضد برفک استفاده می‌کنند که باعث شده تا یخچال‌های این برند در شرایط کاری مختلف همواره عاری از برفک باشند.

•موتور هوشمند و کم‌مصرف. یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس را می‌توان در موتور هوشمند این یخچال‌ها دانست. موتورهای استفاده شده در یخچال فریزر جی پلاس دارای تکنولوژی اینورتر هستند و مصرف برق بسیار کمی دارند. بدین صورت که رده انرژی یخچال‌های این برند A++ و حتی A+++ است. در ضمن عملکرد این موتورها باتوجه‌به شرایط محیط استفاده شده تنظیم می‌شود.

•محیط فرش باکس (Fresh Box) یکی دیگر از نکات مثبت انواع یخچال فریزر جی پلاس را می‌توان در محیط فرش باکس این یخچال‌ها دانست. ازآنجایی‌که هر نوع ماده غذایی به رطوبت یکسانی برای نگهداری در یخچال نیاز ندارد، لذا اگر رطوبت ایده‌آل مواد مختلف در یک یخچال به طور جداگانه تامین شود، ماندگاری مواد غذایی بالاتر خواهد بود. یخچال‌فریزرهای جی پلاس دارای محیطی به نام فرش باکس هستند که رطوبت بیشتری را نسبت به سایر بخش‌های یخچال دارد. بدین ترتیب توصیه می‌شود که موادی مانند میوه و سبزیجات را در این بخش قرار دهید.

•حالت تعطیلات. یکی دیگر از ویژگی‌های انواع یخچال فریزر جی پلاس را می‌توان در قابلیتی به نام حالت تعطیلات دانست. در زمان‌هایی که به مدت طولانی در منزل نیستید و اصطلاحاً درب یخچال را باز و بسته نمی‌کنید، می‌توانید یخچال را در حالت تعطیلات قرار دهید. در این حالت، کمپرسور موتور یخچال به میزان کمتری فعالیت خواهد کرد و مصرف برق دستگاه به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت.

•فناوری فرش ایر. از دیگر ویژگی‌ها و مزایای خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس را می‌توان در بهره‌مندی از فناوری فرش ایر این یخچال‌ها دانست. این تکنولوژی در یخچال‌های جی پلاس باعث می‌شود تا هوای داخل یخچال همواره تازه و خنک باقی‌مانده و تعادل دمایی به بهترین وجه رعایت شود. 

خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس در فروشگاه قسطی کلاب

تا به اینجای مقاله، شما را با مشخصات و مزایای خرید انواع یخچال فریزر جی پلاس آشنا کردیم. درصورتی‌که به‌جای خرید نقدی به خرید اقساطی این یخچال‌ها تمایل دارید، فروشگاه قسطی کلاب را به شما معرفی می‌کنیم. قسطی کلاب، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان شرایط فروش قسطی انواع لوازم خانگی در کشور شناخته می‌شود. شما قادر هستید تا با بهره‌مندی از شرایط طرح‌های اعتباری موجود در این وب‌سایت اقدام به خرید قسطی یخچال جی پلاس نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر طرح‌های اعتباری و همچنین مدل‌های مختلف خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس، می‌توانید به صفحات مربوط در وب‌سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی اتکا

فروش اقساطی لوازم خانگی اتکا
خرید اقساطی از جمله شیوه های خرید کالا می باشد که از گذشته تا کنون طرفداران بسیاری داشته و افراد بسیاری آن را به....

خرید قسطي تلویزیون سونی

خرید قسطي تلویزیون سونی
برند سونی یکی از شناخته شده ترین برندهای تلویزیون است که بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید ...