خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 15:40:40

اگر قصد خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور با چک را دارید به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی ما مطلع شوید.

خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور با چک


کولرگازی ایران رادیاتور 

ایران رادیاتور از برندهای نام آشنای ایرانی است. این شرکت در سال 1358 فعالیت خود را با واردات رادیاتور آلومینیومی آغاز کرد و بعد گذشت چند سال توانست با استفاده از دانش روز و تجهیزات مدرن رادیاتورهای آلومینیومی را تولید کند. این شرکت همچنین با توجه به نیاز بازار کولرهای گازی با ظرفیت هوادهی متفاوت را تولید و عرضه کرد. این برند به دلیل تولید لوازم با کیفیت و متنوع بسیار محبوب و پرطرفدار است. در ادامه درباره مشخصات و خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور بیشتر صحبت می‌کنیم. 

کولرگازی ایران رادیاتور در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبایی که دارد بسیار پرطرفدار می‌باشد. نمایندگی‌های این برند در سراسر کشور فعال بوده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌اند. کولرگازی‌های این برند دارای 5 سال گارانتی و 18 ماه خدمات پس از فروش قطعات می‌باشند. خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور بدون شک بهترین شرایط برای داشتن یک کالای با کیفیت ایرانی است. 

چرا کولرگازی با برند ایران رادیاتور بخریم؟

کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور در دو یونیت مجزا ساخته می‌شود به همین دلیل صدای کمپرسور آن بسیار کم و محدود می‌باشد. یونیت داخلی از از اواپراتور و فن و یونیت خارجی از کمپرسور و کندانسور تشکیل شده و اتصال این دو به هم از طریق یک لوله رابط صورت می‌گیرد. کولرهای گازی که با این برند تولید می‌شوند مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و در گریدهای A و B تولید می‌شوند. این محصولات به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب جزو بهترین کولرگازی‌های ایرانی هستند.

بررسی مشخصات بیشتر کولرهای گازی ایران رادیاتور

موتور کولرگازی‌های ایران رادیاتور از نوع روتاری بوده و دارای کمپرسور GMCC ساخت شرکت توشیبا هستند. این سیستم خنک کننده برای مناطق معتدل و مرطوب بسیار کاربردی و مناسب می‌باشد. گازی که در کمپرسور کولرهای گازی ایران رادیاتور بکار رفته از نوع مبرد بوده و با محیط زیست سازگار است. برای خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تجهیزات و قطعات بکار رفته در این کولرهای گازی بسیار مقاوم و باکیفیت هستند. برای مثال کویل‌های کندانسور از لوله‌های آلومینیومی و پره‌های آن از جنس مس ساخته می‌شوند و همچنین آلیاژ بکار رفته در کویل‌ها از بهترین متریال موجود در بازار هستند به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. به صورت کلی ایران رادیاتور بهترین کولرگازی موجود در بازار است و شما می‌توانید آن را با بهترین شرایط و به صورت اقساطی خریداری کنید. 

مزایای کولرگازی ایران رادیاتور

طراحی زیبا و مطلوب
ظرفیت متنوع از 9000 تا 30000
مناسب جهت سرمایش و گرمایش محیط‍‌های مرطوب و معتدل
محدوده دمایی کولر گازی ایران رادیاتور 16 تا 43 درجه سانتی گراد است
مجهز به قدرت موتور بالا و کمپرسور روتاری
دارای ولتاژ 220 ولت تک فاز
مجهز به نمایشگر مخفی
مجهز به کنترل ریموت برای تنظیم کردن دما و دریچه کولر
مجهز به کندانسور بیرونی کولر و فین‌های طلایی

قیمت مناسب و مقرون به صرفه. برای خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور با کیفیت ایرانی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور از قسطی کلاب

همانطور که گفتیم اسپلیت‌های ایران رادیاتور به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارند یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شوند. برای خرید نقد و اقساطی این کالا می‌توانید قسطی کلاب را انتخاب کنید. قسطی کلاب وب سایتی معتبر در زمینه فروش قسطی انواع لوازم خانگی است. اگر قصد خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور یا هر محصول دیگری را دارید می‌توانید در کوتاه ترین زمان و بهترین شرایط اینکار را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

محصولات اسنوا قسطی

محصولات اسنوا قسطی
شما برای زندگی ساده در هر خانه ای نیاز دارید که از ابتدایی ترین لوازم خانگی استفاده کنید. در گذشته زندگی ها به پیچیدگی زندگی های امروز نبود...

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس
شرکت جی پلاس جز بهترین برندهای ایرانی است که محصولاتی متنوع و باکیفیت دارد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس به بخش...