خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 13:29:31

شما می‌توانید برای خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور با چک به بخش سرمایی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور با چک


کولرگازی ایران رادیاتور

با اینکه شعار برند ایران رادیاتور «به ما دلگرم باشید» است، ولی این شرکت ایرانی و خوشنام یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات سرمایشی به خصوص کولرهای گازی نیز می‌باشد. در واقع اگر شما قصد خرید یک محصول با کیفیت و ماندگار دارید، این برند می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. با این حال، از آنجایی که خرید نقدی کولرهای گازی با چالش‌های زیادی برای افراد همراه است، شما می‌توانید از شرایط خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور استفاده نمایید. در این صورت، یک خرید به صرفه، ماندگار و مناسب را تجربه خواهید کرد. 

چرا برند ایران رادیاتور؟

برند ایران رادیاتور با بیش از چهار دهه تجربه، به عنوان یکی از پیشتازان در صنعت تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در ایران و جهان شناخته می‌‌شود. این شرکت با فعالیت در زمینه تولید رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، انواع کولرگازی، مشعل‌های مختلف و دیگر تجهیزات مرتبط، توانسته با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و تمرکز بر کیفیت، به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. 

همچنین با حضور در نمایشگاه‌‌های بین ‌المللی معتبر، یکی از شناخته شده‌ترین برندهای ایرانی است. به گونه‌ای که صادرات محصولات ایران رادیاتور به بیش از 30 کشور، از جمله کشورهای پیشرفته اروپایی در کارنامه این شرکت دیده می‌شود. برند ایران رادیاتور توانسته ارتباطات جهانی خود را تقویت کرده و نام ایران را به عنوان یک تولیدکننده حرفه‌ای و با کیفیت معرفی نماید. 

انواع کولرگازی ایران رادیاتور

تنوع کولرگازی‌های ایران رادیاتور بسیار بالا است. با توجه به این موضوع شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور را انتخاب کرده و محصول مناسبی را خریداری نمایید. اسپلیت دیواری ایران رادیاتور را می‌توان در 4 مدل مختلف با عنوان کولرهای اسپلیت معتدل T1 روتاری ایران رادیاتور، اسپلیت دیواری اینورتر سری A، تروپیکال T3 روتاری و کولرهای اسپلیت تروپیکال T3 اسکرال مشاهده کرد. هرکدام از این محصولات دارای مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی هستند که باید بر حسب نیاز مشتری خریداری شوند.

مشخصات انواع کولرگازی ایران رادیاتور

همانطور که گفته شد، خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور به خاطر کیفیت بالایی که دارد، مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از مزایای این محصول مربوط به گرید انرژی A است که نشان از کم مصرف بودن این نوع لوازم خانگی می‌باشد. مورد دیگر، استفاده از پیشرفته‌ترین و به روزترین اواپراتور و کندانسور GOLDEN FIN است. 

همچنین کمپرسورهای روتاری GMCO و مقاومت در برابر خوردگی نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد. امکان استفاده از گرمایش و سرمایش این محصولات و تهویه مطبوع نیز منجر شده تا خرید آنها بهترین گزینه پیش روی شما باشد. ظاهر زیبا، امکان کنترل از راه دور، صفحه نمایش دیجیتال و لمسی، تنظیم تایمر خودکار برای روشن و خاموش شدن، پنل دیجیتال و فیلتراسیون قوی برای تهویه هوا، از جمله ویژگی‌هایی است که در این محصولات مشاهده می‌شود. برای خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با توجه به این موارد و مشخصات فنی هر محصول، قیمت کولر گازی ایران رادیاتور متفاوت است. با این حال، تمامی محصولات این برند از نظر گارانتی و ضمانت نامه نیز معتبر می‌باشند و به همین خاطر، خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور کاملا اقتصادی و مناسب می‌باشد. 

نحوه خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور

از آنجایی که کولر گازی‌های ایران رادیاتور دارای کیفیت و مشخصات بسیار مناسبی هستند، از این رو خرید آنها یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای شما است. به همین خاطر فروشگاه قسطی کلاب، شرایط فروش قسطی این محصولات را فراهم کرده تا همه افراد بتوانند برای خرید کولرگازی از بهترین برند ایرانی اقدام نمایند. در واقع مهم نیست که شغل شما آزاد است یا کارمندی، در هر صورت می‌توانید از این شرایط استفاده کنید. در عین حال اگر بازنشسته هم هستید، می‌توانید کولر گازی برند ایران رادیاتور را بدون هیچ پیش پرداختی از قسطی کلاب بخرید.

سایر بلاگ های مرتبط

انواع وسایل برقی خانگی

انواع وسایل برقی خانگی
امروزه خانه ها و آشپزخانه ها در سراسر دنیا به وسیله دستگاه های اتوماتیک پر شده اند. هر آشپزخانه در قرن جدید، باید با این وسایل مجهز شود؛ زیرا ...

خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس

خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس
در روزهای گرم تابستانی وجود کولر گازی برای هر خانه و محل کاری بسیار ضروری می‌باشد. اگر به دنبال خرید یک کولر گازی مناسب...