خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/5 07:48:24

برند جی پلاس یکی از دوستداشتنی‌ترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس

جی ‌پلاس 

جی پلاس یک برند ایرانی است که کار خدمات‌دهی محصولات ال جی را انجام می‌دهد. همانطور که می‌دانید شرکت گلدیران وظیفه ارائه خدمات و محصولات ال جی را در ایران داشته است، ولی این شرکت نیز به عنوان یک برند جدید برای بازار ایران معرفی شده است.

هدف اصلی جی پلاس در اختیار گرفتن بازارهای کشورهای مختلف است. در ادامه به چند مدل پرفروش از محصولات ماشین لباسشویی جی پلاس در ایران می‌پردازیم. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت نمایید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J8470W

این ماشین لباسشویی یکی از شاهکارهای شرکت جی پلاس است که در آن از موتوری هوشمند استفاده شده است. این ماشین لباسشویی قدرتمند، دارای قابلیت‌های گوناگونی می‌باشد.

یکی از این قابلیت‌ها امکان افزودن لباس در هنگام شستشو است. قابلیت دیگر قابلیت ضد چروک است. به علاوه، قابلیت کاهش زمان شستشوی با کیفیت، تا 50 درجه را نیز دارید.

هم‌چنین، این محصول، به سامانه عیب‌یابی هوشمند نیز مجهز است. شما می‌توانید دما را برای شستشوی دستی نیز تنظیم نمایید. هنگامی که می‌خواهید یک لباس و یا پارچه حساس را بشویید و نگران خراب شدن آن هستید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های موجود در این ماشین فوق‌العاده حالت شستشو در شب است که مصرف انرژی به حداقل خود می‌رسد، هم‌چنین، میزان سر و صدای تولیدی ماشین لباسشویی به حداقل ممکن خود خواهد رسید.

این ویژگی نایت مود نام دارد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشين لباسشویی جی پلاس حتی در شب نیز لباس‌های خود را بدون هیچ مزاحمتی شستشو نمایید!

همچنین این ماشین دارای سنسوری است که وزن لباس‌های داخلش را مشخص می‌کند. در صورتی که یک طفل کوچک و یا کودکی کنجکاو در منزل دارید، می‌توانید از قفل کودک موجود در دستگاه استفاده نمایید. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس مطمئن و آرام باشید.

این لباسشویی قادر است تا تمامی نیازهای شستشوی یک خانواده متوسط و حتی پرجمعیت ایرانی را برآورده سازد. ظرفیت این ماشین لباسشویی فوق‌العاده 8 کیلوگرم است و از نمایشگر LED نیز بهره‌مند است!

موتور BLDC

همانطور که می‌دانید وظیفه یک موتور ماشین لباسشویی تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی است. موتور هوشمند این ماشین، دارای تکنولوژی اکو پاور اینورتر است و با سرعت 1400 دور در دقیقه عمل می‌کند.

این موتور قابلیت کنترل، راندمان و بهره‌وری بالایی دارد و همچنین در انرژی مصرفی نیز صرفه‌جویی به عمل می‌آورد. برچسب انرژی این ماشین لباسشویی  A+++ است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس کیفیت را احساس کنید!

گارانتی و خدمات پس از فروش

برای این کالای فوق العاده شرکت جی پلاس 24 ماه ضمانت محصول و 60 ماه خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. قابلیت خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K844W

این ماشین لباسشویی بی نظیر، خصوصیات منحصر به فردی دارد. دارای صفحه نمایشگر است، ظرفیت 8 کیلوگرم لباس و پارچه را دارد. برچسب انرژی A+++ دارد.

از جمله قابلیت‌های آن، امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو، قابلیت شستشوی سریع، قابلیت تنظیم دما به صورت دستی، مجهز بودن به حسگر تشخیص وزن البسه، برنامه اختصاصی برای شستشوی لباس‌های زیر و لباس‌های زمستانی، قابلیت ضد آلرژی و برنامه اختصاصی برای لکه بری است.

تعداد برنامه‌های شستشوی آن 16 برنامه است و 7 برنامه اضافه است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس قدرت و کیفیت را لمس کنید!

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس

در صورتی که مایل به تهیه یک ماشین لباسشویی جی پلاس می‌باشید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی این سایت بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا
برند اسنوا برندی موفق و قدیمی در ایران است که محصولات استثنایی دارد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در...

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی
برند دوو برندی معروف و شناخته شده در ایران است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...