خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 06:57:01

برند جی پلاس برندی استثنایی و موفق در ایران است. برای خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی


ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی

ماشین لباسشویی شرکت جی پلاس 10 کیلویی در مدل‌های KD1059T/KD1069T/KD1069W/KD1059W/K1058T/K1058W تولید می‌گردد. مجهز به برترین فناوری‌های روز دنیا، مصرف بهینه انرژی و قابلیت‌های کاربردی، بخشی از امتیازات خرید قسطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی را بازتاب می‌دهد. ظرفیت مناسب این مدل لباسشویی، نیازهای خانواده‌های پر جمعیت را به خوبی جوابگو می‌باشد. لباسشویی‌های 10 کیلویی شرکت جی پلاس در رنگ بندی‌های مختلف مانند تیتانیوم و سفید تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌گردد.  

مجهز به فناوری OZONE WASH 

بهره مندی از تکنولوژی منحصر به فرد ozone wash، از مهم ترین ویژگی‌های خرید قسطی لباسشویی ی پلاس 10 کیلویی به شمار می‌رود. گاز اوزون به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده قوی، در بسیاری از صنایع و حیطه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت جی پلاس از این فناوری در تولید لباسشویی‌های خود بهره برده است. با استفاده از تکنولوژی اوزون واش، امکان ضد عفونی کردن البسه در هنگام انجام فرآیند شستشو فراهم می‌گردد.

دارای فناوری موتور BLDC

در ساختار لباسشویی 10 کیلویی G.PLUS از موتور BLDC (Brushless DC Motor) استفاده گردیده است. دوام و راندمان بسیار بالا، از مزایای اصلی موتورهای دایرکت درایو یا بدون تسمه محسوب می‌شود. همچنین، سطح صدای پایین، مصرف بهینه انرژی و قابلیت کنترل پذیری بالا، موجب استفاده گسترده از موتورهای بدون تسمه در ساختار لباسشویی‌های جدید شده است.

طراحی دهانه بسیار عریض

گفتنی است که دهانه ورودی ماشین لباسشویی جی پلاس به صورت بسیار عریض طراحی شده است. این ویژگی قابلیت جای دادن انواع لباس‌های حجیم، پتو و پارچه‌های بزرگ را برای مصرف کننده امکان پذیر ساخته است. 

برخورداری از انواع برنامه‌های شستشو

طراحی برنامه‌های شستشوی متنوع و کاربردی را می‌توان از نقاط قوت فروش قسطی لباسشویی‌های جی پلاس عنوان نمود. برنامه شستشوی سریع، برنامه Winter Clothes، Night wash، Free choose و برنامه شستشوی البسه حساس، مهم ترین برنامه‌های شستشوی این محصول را شامل می‌شود. برنامه شستشوی سریع برای شستن البسه در مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای شستشوی لباس‌های زمستانی مانند پالتو و کاپشن، برنامه شستشوی winter clothes برای لباسشویی لحاظ شده است. برنامه night wash به منظور انجام فرآیند شستشو در هنگام شب و با حرکات آرام و صدای کم دیگ کاربرد دارد. همچنین، برنامه free choose امکان تنظیم زمان دلخواه شستشو را متناسب با میزان کثیفی البسه محقق می‌سازد.

قابلیت اضافه کردن البسه در حین شستشو

امکان افزودن البسه در هنگام انجام فرآیند شستشو، از ویژگی‌های متمایز و ویژه Gplus Washing Machine تلقی می‌گردد. به پشتوانه وجود این قابلیت، کاربر به راحتی می‌تواند لباس‌های جا مانده را در داخل دیگ ماشین لباسشویی قرار دهد.

دارای پنل کنترل LED لمسی

در بخش جلوی ماشین لباسشویی 10 کیلویی جی پلاس یک نمایشگر لمسی از نوع LED تعبیه شده است. اعمال تنظیمات و برنامه‌های شستشوی دستگاه از طریق این پنل کنترل انجام می‌شود. همچنین، این صفحه نمایش مدت زمان باقی مانده تا اتمام فرآیند شستشوی لباس‌ها را به کاربر نمایش می‌دهد. ضمنا، لباسشویی 10 کیلویی جی پلاس از نوع مخزن درب از جلو می‌باشد. 

نحوه خرید قسطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی

فرآیند خرید اقساطی ماشین لباسشویی برند GPlus، به صورت اینترنتی توسط مجموعه قسطی کلاب اجرایی شده است. خریداران می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و شرایط این طرح با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایند. ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، امکان خرید لوازم خانگی به صورت نقدی نیز پیشی بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال و فریزر هیمالیا

خرید قسطی یخچال و فریزر هیمالیا
خرید قسطی یخچال و فریزر هیمالیا، به عنوان یکی از محصولات سرآمد و کارآمد ایرانی، همواره مورد توجه بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان قرار دارد...

خرید قسطی تلویزیون ال جی Qled

خرید قسطی تلویزیون ال جی Qled
اگر قصد خرید خرید قسطی تلویزیون ال جی Qled دارید، به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...