خرید اقساطی دریل رونیکس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/14 23:42:56

یکی از برندهای موفق ایرانی در تولید ابزار بی شک برند رونیکس است. برای خرید اقساطی دریل رونیکس به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی دریل رونیکس از قسطی کلاب


دریل های رونیکس 

خرید قسطی دریل رونیکس یکی از گزینه‌های مطلوب برای هر خانه، کارگاه و کارخانه است. دریل برند رونیکس در مدل‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شود و کاربران با توجه به نیاز خود یکی از انواع مدل‌های آن را خریداری می‌کنند. این ابزار برقی ایرانی با امکانات متعدد و قیمت مناسب توانسته است در بین مردم جایگاه خوبی کسب کند. در این مطلب به برخی از مدل‌های دریل رونیکس و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم. 

بررسی ویژگی های قدرتمندترین دریل رونیکس سه نظام 5/6 میلی متری

خرید اقساطی دریل رونیکس مدل 2107 به جهت قدرت بالا در بین محصولات سه نظام 5/6 میلی متری ایرانی در بازار یک انتخاب مطلوب به حساب می‌آید. با این دریل می‌توان امور بستن پیچ و سوراخکاری در چوب تا عمق 25 و فلز نرم تا عمق 5/6 را انجام داد. دریل مدل 2107 کلید پدالی _گازی و قابلیت گردش چپ گرد و راست گرد را نیز دارد. این وسیله برقی پرکاربرد جهت امور خانگی و ساده مناسب است. برای خرید قسطی دریل رونیکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معرفی یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های دریل رونیکس و ویژگی‌های آن

یکی از پر فروش‌ترین مدل های دریل رونیکس، دریل مدل 2111 است. این محصول به جهت قدرت بالا در بین دریل‌های ساده سه نظام 10 میلی متری طرفداران زیادی دارد. دریل مدل 2111 رونیکس دارای دیمر تنظیم سرعت است. با این محصول می‌توانید تا عمق 25 میلی متر در چوب سوراخکاری کنید. 

دریل مدل 2210 رونیکس یک ابزار برقی مناسب خانه و کارگاه های کوچک

اگر برای خانه یا کارگاه کوچک خود به دنبال یک ابزار خوب هستید؛ خرید اقساطی دریل رونیکس مدل 2210 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول مجهز به موتور 810 وات است. چکش و کوبش مطلوب و مناسبی دارد. جعبه دنده دریل مدل 2210 رونیکس دارای دو بلبرینگ دوبل ضد غبار است و همچنین دیمر گردان کنترل سرعت دارد. شاید بتوان محصول مدل 2210 را بهترین دریل رونیکس جهت مصارف خانگی دانست.

آشنایی با مشخصات دریل دو سرعته گیربکسی رونیکس

یکی از محصولات خوب و باکیفیت شرکت رونیکس، دریل دو سرعته گیربکسی مدل 2220 است. این محصول مجهز به موتور 1050 وات است و با آن می‌توان تا عمق 30 میلی متر در چوب را سوراخکاری کرد. این دریل سه نظام آچاری دارد و با آن می‌توان در بتن تا 16 میلی متر سوراخ ایجاد کرد. دریل مدل 2220 وزن 7/3 کیلوگرم دارد و با آن می‌توان سرعت ابزار را از 1100 به 2800 دور در دقیقه رساند. دسته گردان این محصول به صورت 360 درجه می‌چرخد که یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود. با خرید اقساطی دریل رونیکس از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

یکی از پر سرعت‌ترین مدل‌های دریل رونیکس

اگر به دنبال یک محصول پر سرعت با سه نظام آچاری هستید؛ پیشنهاد ما به شما خرید قسطی دریل رونیکس مدل 2211 است. این محصول با توان 600 وات خود سرعتی معادل 3000 دور در دقیقه را فراهم می‌کند. با دریل مدل 2211 می‌توانید تا عمق 25 میلی متر در چوب و 13 میلی متر در بتن سوراخ ایجاد کنید. یادآوری می‌شود که جهت تعویض مته‌های این محصول باید از آچار مخصوص استفاده کرد. آچار سه نظام به همراه میله تنظیم عمق و دسته جانبی در بسته بندی‌های دریل مدل 2211 وجود دارد. 

فروش قسطی انواع ابزار برقی در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب

یکی از مراکز مطرح در زمینه عرضه و فروش قسطی و نقدی ابزارآلات برقی در کشور، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است. قسطی کلاب با فروش کالاهای مورد نیاز جایگاه خوبی در بین حقوق بگیران و کارمندان پیدا کرده است. قشر حقوق بگیر با خرید اقساطی انواع لوازم خانگی، وسایل نقلیه، لوازم اداری، وسایل بازی و سرگرمی و همچنین لوازم بهداشتی و آرایشی توانایی مدیریت منابع مالی خود را افزایش می‌دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش آبسردکن ایستکول قسطی

فروش آبسردکن ایستکول قسطی
طرح خرید اقساطی آبسردکن ایستکول از جمله طرح های بسیار مفید برای مدیران شرکت ها و اداره های مختلف، محسوب می شود. با مراجعه به قسمت لوازم اداری.....

خرید قسطی پرینتر لیزری اچ پی

خرید قسطی پرینتر لیزری اچ پی
پرینترهای لیزری اچ پی را می توان جزء بهترین پرینترهای موجود در بازار نام برد که قابلیت ها و امکانات بسیاری را برای کاربران خود ارائه می دهد...