خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/12 06:13:35

یکی از یخچال‌های پرفروش در ایران بی شک برند دوو الکترونیک است. برای خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو


تنوع یخچال فریزرهای دوو 

قبل از خرید هر محصول باید اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌ها و مشخصات آن به دست آوریم تا خریدی مطمئن را تجربه کنیم. مخصوصا اگر قصد خرید لوازم خانگی داشته باشیم اهمیت دانستن این اطلاعات دو چندان می‌شود. نخستین ویژگی مهم محصول، اعتبار برند آن در بازار جهانی است. یکی از برندهای شناخته شده در جهان با کیفیت عالی، محصولات شرکت دوو می‌‌باشد. 

شرکت لوازم خانگی دوو در سال 1967 در شهر سئول کره تاسیس شده است. لوازم آشپزخانه دوو با بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به خصوص در زمینه یخچال فریزر، رضایت مشتریان را طی سال‌های طولانی جلب کرده است. پس با ما همراه باشید تا به اطلاعات خود در مورد خدمات پس از فروش و خرید قسطي یخچال و فریزر دوو بیفزایید. 

یکی از دلایل اصلی که مشتریان را نسبت به خرید لوازم خانگی برند دوو مشتاق می‌کند طراحی و ظاهر شیک و زیبای یخچال فریزر دوو است. کیفیت و دوام بالای این محصول در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه از دیگر ویژگی‌های لوازم خانگی دوو می‌باشد. یخچال فریزر دوو در مدل‌های مختلف مانند یخچال فریزر بالا و پایین، ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو به بازار عرضه می‌شود. هر کدام از این مدل‌ها کاربردهای خاص خود را در آشپزخانه‌ها، هتل‌ها، منازل و محل کار دارند. از میان این اَشکال متنوع، سبک طراحی یخچال فریزر بالا و پایین هنوز مشتاقان خاص خود را دارد. برای خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های مهم محصول

یخچال فریزر، زیر مجموعه گروه لوازم خانگی، در تمام منازل، به صورت 24 ساعته در هر روز از هفته کار می‌‌‌کند. بنابراین در زمان خرید باید به خصوصیات و ویژگی‌‌های ریز آن توجه کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزر دوو می‌توان به میزان صدای بسیار کم و پایین آن اشاره کرد.

وجود حداقل صدای یخچال، آرامش شما را در محیط منزل از بین نمی‌برد. در ادامه شما را با خصوصیات دیگر و شرایط خرید قسطي یخچال و فریزر دوو آشنا می‌کنیم. لوازم خانگی دوو با طراحی زیبا، توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. این محصول دارای طبقات شیشه‌ای بسیار مقاوم و با دوام است که قابلیت جابه‌جایی بین کابین‌های داخل یخچال را دارند. 

یخچال فریزر دوو، کشوی مخصوص جهت نگه‌داری سبزیجات و میوه‌های مختلف دارد که به کمک استفاده از آن می‌توان این محصولات را برای مدت زمان طولانی‌ سالم، تازه و پرطراوت حفظ کرد. همچنین دارای محفظه سرد‌خانه مجزا با درب‌های شفاف است. تمامی یخچال‌ فریزرهای دوو به کنترل دیجیتال دما مجهز می‌باشند.

فریزرهای دوو در دمای ثابت 4 درجه شرایط نگهداری از مواد پروتئینی، بدون کاهش ارزش غذایی آن‌ها را فراهم می‌کند. این محصول مجهز به سنسور هایی است که قابلیت کنترل دما دارند و پس از تشخیص دمای داخل و خارج یخچال توسط سامانه کنترل دیجیتال، میزان دمای نهایی را تعیین می‌کند. کمپرسور با عملکرد عالی و بهینه، سرمایش مورد نیاز را تامین و یخچال را خنک می‌کند. با خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

 کسب گرید انرژی A+++ در این یخچال مطابق با استانداردهای جهانی از جمله مشخصه‌های این برند معروف است. از مزایای دیگر یخچال فریزر دوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•تکنولوژی هوشمند کنترل سرمایش
•تصفیه هوا
•از بین بردن انواع باکتری‌ها
•فیلترهای بوگیر قدرتمند جهت جلوگیری از بو گرفتن کابین داخل یخچال
•آبسرد کن
•یخ ساز اتوماتیک متصل به شیر آب شهری
•قابلیت تصفیه آب
•فضای جادار
•وجود اخطار باز ماندن درب
•مقاومت در برابر ایجاد برفک

در ادامه شرایط خرید اقساطی این محصول ویژه را شرح می‌دهیم. 

خرید قسطي یخچال و فریزر دوو

بسیاری از مردم برای تهیه اجناس و خرید نقدی، به دلیل مسائل اقتصادی با مشکل روبرو هستند بنابراین به دنبال راهی ساده‌تر برای خرید محصول مورد نظر خود می‌گردند. سایت قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی، شرایط خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است تا با مراجعه به آن از امکانات فروش قسطی استفاده کنید. 

تجربه خرید یخچال فریزر دوو به صورت اقساطی، یک حالت ایده‌ال و دلنشین است. قسطی کلاب با فروش کالاهای مطمئن و با کیفیت، اقدام به نوآوری و خلاقیتی شگرف در زمینه اقتصادی و تجارت نموده است تا زمینه خرید برای همه اقشار جامعه فراهم شود. با مراجعه به این سایت، لذت یک خرید به صرفه را به خود هدیه دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین ظرف شویی اقساطی

خرید ماشین ظرف شویی اقساطی
ماشین ظرفشویی یکی از ملزومات هر آشپزخانه‌ای است. برای خرید ماشین ظرف شویی اقساطی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما با سفته

خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما با سفته الکترونیکی یا چک به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...