خرید اقساطی اپل واچ سری7

تاریخ انتشار:
1403/2/6 14:16:42

ساعت هوشمند یکی از گجت‌های پوشیدنی معروف و مورد علاقه مردم است. برای خرید اقساطی اپل واچ سری7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اپل واچ سری7


اپل واچ سری 7

اپل واچ، همیشه یکی از جذاب‌ترین گجت‌های برند اپل بوده و طرفداران زیادی دارد. هر ساله، اپل با ارائه ساعت‌های هوشمندی با قابلیت‌های کاربردی و پیشرفته تر، کاربران خود را به وجد می‌آورد و انقلاب جدیدی برپا می‌کند. اگر شما هم جز افراد علاقمند به ساعت‌های هوشمند هستید و قصد خرید نقدی و یا خرید قسطی اپل واچ سری7 را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. چرا که، به بیان ویژگی‌ها و تغییرات اپل واچ سری 7 نسبت به سری 6 می‌پردازیم و ارزش خرید این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی اپل واچ سری7

در صورتی که قصد خرید قسطی اپل واچ سری7 را دارید، باید بدانید که صفحه نمایش این سری 20 درصد حاشیه‌های کمتری نسبت به اپل واچ سری 6 دارد و این تغییر به هنگام کار کردن با ساعت بسیار خودنمایی می‌کند. همچنین، نگاه کردن به ساعت برای کاربر بسیار لذت بخش تر خواهد بود. از طرفی دیگر، اسپیکر دو تکه‌ای سری 6 جای خود را به یک اسپیکر یکسره داده است. این دو مورد، بزرگترین تغییرات بخش طراحی سری 7 این ساعت نسبت به سری 6 می‌باشند.

شما با خرید اقساطی اپل واچ سری7 می‌توانید به راحتی به استخر رفته، دوش بگیرید و یا شنا کنید. چرا که این گجت، تا عمق 50 متر ضد آب بوده و از این بابت هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت.

با بزرگتر شدن صفحه نمایش این ساعت، کاربر راحت تر می‌تواند با نرم افزارهای ساعت کار کند و به هنگام تایپ به یک کیبورد کامل و مشابه کیبورد گوشی دسترسی خواهد داشت. علاوه بر آن، با کشیدن دست بر روی حروف کیبورد می‌توان کلمه مورد نظر را تایپ نمود و نیاز نیست به صورت تک تک روی حروف ضربه زد.

عملکرد سنسورهای اپل واچ سری 7، کاملا مشابه سری 6 می‌باشد و لازم به ذکر است که متاسفانه حسگر تشخیص غلظت خون این ساعت در ایران کار نمی‌کند. اما، اگر آن را در خارج از کشور فعال نمایید، در داخل کشور نیز قابل استفاده خواهد بود. برای خرید قسطی اپل واچ سری7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی اپل واچ سری 7

برند: Apple
مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
نوع استفاده: ورزشی، روزمره
فرم قاب صفحه: مستطیل
سایز: 45 * 38 * 10.7 میلی متر
جنس بدنه: آلومینیوم
نوع صفحه نمایش: Retina LTPO OLED
سیستم عامل: Watch OS 8
پردازنده: 2 هسته‌ای
نوع باتری: لیتیوم یونی 309 میلی آمپر
اتصالات: بلوتوث، WIFI، GPS، NFC
قابلیت مکالمه: دارد
رنگ بندی: خاکستری، آبی، نقره ای، سبز و قرمز
اقلام همراه: کابل شارژر (بدون آداپتور)
حسگرها: ژیروسکوپ، شتاب سنج، سنسور ضربان قلب، ارتفاع سنج، قطب نما، فشارسنج، محاسبه گر سطح اکسیژن خون 

جمع بندی

یکی از مهمترین اقدامات پیش از خرید قسطی اپل واچ سری 7، جمع بندی نقاط قوت و نقاط ضعف آن می‌باشد. از این روی، در ادامه به چند مورد از مهمترین ویژگی‌های این گجت هوشمند و دوست داشتنی اشاره خواهیم داشت:

نقاط قوت: ضد آب بودن تا عمق 50 متر، کاهش 33 درصدی زمان فول شارژ شدن
نقاط ضعف: عدم افزایش ظرفیت باتری نسبت به سری 6 

شرایط اقساطی وب سایت قسطی کلاب

بعد از تحقیق و انتخاب یک کالای دیجیتال، نوبت به خرید آن می‌رسد. این روزها، با توجه به تنوع بالای فروشگاه‌های مختلف، شاید یافتن یک فروشگاه معتبر امری دشوار به نظر رسد. 

اما، ما در اینجا قصد داریم یکی از پلتفرم‌های معتبر در زمینه فروش آنلاین و فروش قسطی اپل واچ را به شما معرفی کنیم. به جرات می‌توان گفت قسطی کلاب بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی داخل کشور می‌باشد، که شرایط ویژه‌ای را برای خرید اقساطی اپل واچ سری7، گوشی‌های موبایل، لوازم خانگی فراهم آورده است. مشتریان به سه روش بایچک، طرح چابک و طرح پارسیان تا سقف 150.000.000 تومان، می‌توانند از این فروشگاه خرید نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت قسطی اپل

خرید تبلت قسطی اپل
اپل را به عنوان شرکتی می شناسیم که محصولات خود را قیمت بالایی می فروشد، اما باید بدانید که اپل در کنار قیمت بالای خود، کیفیت منحصر به فردی...

خرید مانیتور سامسونگ قسطی

خرید مانیتور سامسونگ قسطی
مانیتورهای انوع و مدل‌های متنوعی دارند و بهتر است برای انتخاب آن‌ها گزینه‌ای را انتخاب کنید که از برند خوبی باشد. برای خرید اقساطی مانیتور...