خرید قسطی لپ تاپ ایسر با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:35:01

برای خرید قسطی لپ تاپ ایسر با سفته الکترونیک و فرآیند تماما آنلاین به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لپ تاپ ایسر با سفته



ایسر تولید کننده یکی از مهمترین تجهیزات الکترونیکی 

اگر قصد خرید بهترین لپ‌تاپ را داشته باشید، یکی از برترین برندهای تولید کننده که در بازار به شما معرفی خواهد شد لپ‌تاپ ایسر است. ایسر برند قدیمی تایوانی است که عملکرد بسیار خوبی در حوزه تولید لپ‌تاپ و  ابزارهای الکترونیکی دیگر داشته است. با خرید قسطی لپ تاپ ایسر صاحب دستگاهی قدرتمند و با کیفیت خواهید شد. اولین نکته در زمان خرید این ابزار توجه به ظاهر لپ‌تاپ می‌باشد. لپ‌تاپ ایسر دارای طراحی‌های زیبا و متفاوتی است و به جرات می‌توان گفت که برای علایق مختلف در بازار محصولی از این برند وجود دارد.

در زمان خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر همانند خرید برندهای دیگر باید به اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری آن توجه کنید. مدل‌های مختلف این لپ‌تاپ با کارایی‌های متفاوتی طراحی شده است. در واقع سیستم نرم افزاری آن ظرفیت کار مشخصی مانند گیمینگ را دارد. انواع مختلف لپ‌تاپ‌های این برند شامل Nitro، Aspire، Travelmate،Chromebook ، Swift ، Predator و سری Spin می‌باشند.

قبل از خرید کالای دیجیتال باید اطلاعات کاملی از آن را مطالعه کرده و یا از مشاورین فروش راهنمایی بگیرید. تنوع در محصولات دیجیتال ایسر بسیار زیاد است و خریداران باید مطابق با نیاز خود خرید اقساطی لپ تاپ ایسر را انجام دهند. این برند، انواع لپ‌تاپ با قیمت‌های متنوع دارد و خریداران با هر نوع بودجه‌ای توانایی خرید این محصولات را دارند. 

ایسر بهترین لپ تاپ بازار

برای خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر بهتر است، برترین مدل‌های این برند را بررسی نمایید. با مشاهده آمار فروش انواع لپ‌تاپ‌های ایسر متوجه فروش بیشتر برخی از آنها خواهید شد. Acer Aspire 3 A315 نام یکی از مدل‌های شناخته شده و پر فروش لپ‌تاپ ایسر است. این دستگاه دارای قیمت متوسطی است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. قطعات این دستگاه  قابلیت تعویض دارد و تغییرات به سادگی با این سری از لپ‌تاپ هماهنگ می‌شود. بنابراین قسمت‌هایی مانند پردازنده و یا کارت گرافیک و.. از مدل‌های پایینتر بر روی این دستگاه جواب می‌دهد. دانش آموزان یا دانشجویان بیشترین خریداران این مدل لپ‌تاپ ایسر هستند زیرا از نظر کارکرد و قیمت مناسب این افراد می‌باشد. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بالاترین فروش قسطی لپ‌تاپ ایسر مربوط به کدام مدل است؟ 

فروش قسطی Acer Swift 3، در صدر جدول فروش این برند است. شکل ظاهری این مدل زیبا و باریک بوده و حمل آن نیز ساده می‌باشد. ورژن بالاتری از سویفت به نام 3 ایکس شناخته می‌شود که صفحه نمایش بزرگتری دارد. این محصول دارای رزولوشن کواد اچ دی و دقت رنگ بالا است. سویفت تری دارای کارت گرافیکی انحصاری اینتل به نام ایکس ای است. این مدل برای کارهای روزمره و عمومی پیشنهاد می‌گردد. چهار نوع پورت بر روی این سیستم تعبیه شده است و باتری موجود در آن قابلیت شارژ تا ده ساعت را دارد. افرادی که تمایلی به پرداخت هزینه بالا برای خرید لپ‌تاپ را نداشته و در عین حال به دستگاهی با کارایی متوسط نیاز دارند، این مدل گزینه مناسبی می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسر به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای گیمینگ،  Predator Triton 500 شرکت تایوانی ایسر است. پردازنده قوی Core i7-9750-H ، حافظه قوی DDR4 SDRAM 16 مگا بایتی، تراشه گرافیکی GeForce RTX 2060و صفحه کلید مناسب و علاوه بر آن بخش‌های سخت افزاری متناسب با این کار این محصول را به برترین لپ‌تاپ برای بازی تبدیل نموده است. لپ‌تاپ ایسر مدل Predator Helios 300 از دیگر لپ‌تاپ‌های شناخته شده این برند برای فعالیت‌های گرافیکی است. پردازنده مرکزی این مدل، اینتل 7 با قدرت 11800H می‌باشد. 

حافظه این مدل 24 مگابایت است و دارای صفحه نمایش بزرگ و قدرت تفکیک بالا می‌باشد. این مدل گرافیکی ایسر در بین شرکت‌های رقیب پرطرفدار است. برند ایسر تنوع زیادی در تولید لپ‌تاپ دارد و انتخاب این دستگاه باید با داشتن اطلاع کافی در زمان خرید باشد. برخی از لپ‌تاپ‌ها دارای قیمت مناسبی است و امکان خرید نقدی آنها نیز وجود دارد. 

خرید قسطی لپ تاپ ایسر از برترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

خرید اقساطی لپ تاپ ایسر روش مناسب برای افرادی است که بخشی از هزینه لپ‌تاپ را در زمان خرید دارند. در حال حاضر خرید قسطی یکی از رایج‌ترین روش‌های تهیه انواع لوازم خانگی و اداری است. این دستگاه مورد نیاز افراد مختلفی است، ولی به دلیل افزایش قیمت‌ها بیشترین خریدها به شکل قسطی انجام می‌شود. قسطی کلاب فروشگاه اینترنتی با سابقه طولانی است و این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا با شرایط ساده‌ای لپ‌تاپ مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی A13 سامسونگ

خرید قسطی A13 سامسونگ
اگر قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه و فوق‌العاده را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی A13 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ
اگر قصد خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...