خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل

تاریخ انتشار:
1403/2/15 05:31:43

یکی از بهترین یخچال‌های ایرانی بی شک متعلق به برند الکترواستیل است. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل


خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل به چه صورت است؟

امروزه امکان خرید قسطی یخچال و فریزر الکترواستیل از طریق شرکت‌ها و بازرگانی‌هایی فراهم شده است. شرایط قسطی این شرکت‌ها مناسب افرادی است که امکان خرید نقدی این محصول را ندارند. یخچال فریزرهای الکترواستیل به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، امروزه جز برندهای محبوب در میان افراد به شمار می‌آیند. شرکت الکترواستیل یخچال فریزرهای خود را با فناوری روز طراحی می‌کند. در ادامه مطلب به معرفی ویژگی‌ها و خصوصیات این محصول خواهیم پرداخت. 

ویژگی یخچال فریزرهای الکترواستیل

یک خرید اقساطی زمانی با صرفه محسوب می‌شود که محصول خریداری شده دارای کیفیت زیادی باشد. خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل نیز به دلیل داشتن کیفیت بالا یک خرید با صرفه محسوب می‌شود. ویژگی یخچال فریزرهای الکترواستیل شامل این موارد است.

* یکی از مواردی که سبب می‌شود این محصول کیفیت بالایی داشته باشد موتور اینورتر است. این نوع موتور صدای کمتری در مقایسه با موتورهای دیگر دارد. همچنین موتور اینورتر سبب طول عمر بیشتر یخچال می‌شود. میزان مصرف انرژی با موتور اینورتر به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

* خرید قسطی یخچال و فریزر الکترواستیل به دلیل کاربرد زیاد آن یک خرید با صرفه است. انجماد سریع مواد غذایی یکی دیگر از خصوصیات یخچال فریزرهای الکترواستیل است. انجماد سریع مواد غذایی سبب می‌شود که کیفیت آنها حفظ شود.

* یخچال‌های الکترو استیل دارای سیستم گردش هوای چند گانه هستند. این نوع سیستم گردش هوا میزان سرما را در تمام قسمت‌های یخچال به طور یکنواخت به گردش در می‌آورد. به همین دلیل مواد غذایی کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

* یخچال فریزر جز لوازم خانگی ضروری و پرکاربرد محسوب می‌شود. بعضی از یخچال‌ها با باز و بسته شدن مکرر برفک زیادی تولید می‌کنند. اما یخچال فریزرهای الکترواستیل مجهز به سیستم نوفراست هستند. منظور از سیستم نوفراست این است که یخچال به طور اتوماتیک مانع ایجاد برفک می‌شود و دیگر نیازی به تمیز کردن برفک یخچال نیست.

* یکی از طراحی‌های جالب این یخچال‌ها داشتن هوم بار است. با استفاده از هوم بار بدون باز و بسته کردن یخچال می‌توانید دسترسی راحتی به بطری‌ها داشته باشید.

* یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول مجهز بودن به سیستم ضدبو است. این فیلتراسیون ضدبو مانع به وجود آمدن بوهای نامطبوع در یخچال می‌شود.

* از ویژگی‌های دیگر یخچال فریزرهای الکترواستیل داشتن صفحه لمسی جهت انجام تنظیمات یخچال است. همچنین در مواقعی که قصد مسافرت رفتن داشته باشید می‌توانید یخچال را در حالت اکو قرار دهید تا مصرف برق را به کمترین میزان ممکن برسانید.

مشخصات یخچال فریزر دو قلوی الکترواستیل

خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل مدل دوقلو به دلیل داشتن مزایای زیاد یک خرید با ارزش محسوب می‌شود. این مدل یخچال دارای دو نوع است. یکی از مدل‌های آن دارای یخ ساز اتوماتیک و مدل دیگر آن یخ ساز دستی دارد. مزیت یخ ساز اتوماتیک این است که، زمانی که محفظه یخ پر باشد عملیات یخ سازی به طور خودکار تا خالی شدن محفظه متوقف می‌شود. 

این مدل دارای سیستم نوفراست و فضای کافی هم در فریزر و هم در قسمت یخچال است. از دیگر مزیت‌های این مدل داشتن رده مصرف انرژی A++ است. الکترواستیل یخچال فریزرهای متنوع و زیادی را به بازار عرضه کرده است. انتخاب هر کدام از این مدل‌ها با توجه به سلیقه و بودجه افراد متفاوت است. 

شرایط خرید قسطی یخچال و فریزر الکترواستیل

امکان خرید قسطی یخچال فریزر الکترواستیل امروزه از طریق سایت قسطی کلاب فراهم شده است. این سایت محصولات خود را به صورت تمام قسط و بدون پیش پرداخت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اقساط این سایت از 3 الی 12 ماه است. جهت اطلاع از شرایط فروش قسطی یخچال فریزر و دیگر محصولات مورد نیاز به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ
شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون جی پلاس در دسته بندی لوازم ...

فروش قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا

فروش قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا
برند اسنوا یکی از موفق‌ترین مارک‌های ایرانی است که فروش بالایی در ایران و کشورهای خاورمیانه داشته است. برای خربد قسطی ماشین ...