خرید اقساطی موتور برق

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:02:46

اگر قصد خرید اقساطی موتور برق با شرایطی ساده و استثنایی را دارید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موتور برق


موتور برق

امروزه، به منظور ایجاد آرامش در زندگی انسان‌ها، تجهیزات گوناگونی طراحی و تولید شده‌اند. یکی از این ابزارها، موتور برق نام دارد. اگر در فکر خرید نقدی و یا خرید قسطی موتور برق هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. چرا که، قصد داریم به معرفی و بیان کاربردهای آن بپردازیم.

در تعریفی ساده، موتور برق ابزاری برای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی می‌باشد. به طوری که، این دستگاه قادر است با بهره گیری از سوخت‌هایی مثل گازوئیل و یا بنزین، برق تولید کند. همچنین، موتور برق از شش جز اصلی به نام موتور، دینام، پنل تنظیم ولتاژ، پنل کنترل، سیستم سردسازی و خروجی تشکیل می‌شود. 

آشنایی با کاربردهای موتور برق

پیش از اقدام به خرید اقساطی موتور برق، توصیه می‌شود، در رابطه با کاربردهای آن آگاهی کسب نمایید، تا بدین وسیله خریدی امن و کاربردی را تجربه نمایید.

صنعت

موتور برق‌های صنعتی، برای بیمارستان‌ها، بانک‌ها، کارخانه‌ها و مراکز رایانه‌ای جز لوازم اداری حیاتی به شمار می‌آیند. چرا که، کوچکترین اختلال در سیستم برقی این مرکزها، می‌تواند منجر به ضررهای جبران ناپذیری گردد.

منازل

موتور برق‌های خانگی، نسبت به موتور برق‌های صنعتی کوچکتر بوده و ظرفیت کمتری دارند. از این روی، برای مصارف خانگی یک گزینه ایده آل می‌باشند. برای مثال، بسیاری از افراد بیماری که در خانه از آنها نگهداری می‌شود، نیاز مبرم به وجود برق دارند و حتی ساعتی نمی‌توانند در نبود برق تاب بیاورند. در نتیجه، بدین وسیله می‌توان در صورت نبود برق نیز، رفاه آنها را تامین نمود.

کمپین

اگر اهل سفر و کمپ کردن هستید، خرید قسطی موتور برق، می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد. موتورهای ژنراتور قابل حمل، آلایندگی کمتری داشته و به راحتی روشنایی شما را تامین خواهند نمود. 

انواع موتور برق

شاید به هنگام خرید اقساطی موتور برق، برایتان سوال پیش بیاید که چه نوع موتور ژنراتوری برای استفاده شما مناسب خواهد بود. در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم موتورهای برق از نظر سوخت به چهار نوع تقسیم می‌شوند: بنزینی، دیزلی، گازسوز و دوگانه سوز. موتور برق بنزینی، یکی از رایج ترین ژنراتورها می‌باشد و می‌بایست آن را در فضای باز قرار داد.

در حین خرید موتور برق، در نظر داشته باشید که موتور برقی دیزلی، علاوه بر صدای بیشتری که نسبت به نوع بنزینی دارد، خروجی بیشتری نیز دارد و نگهداری از آن مستلزم شرایط خاصی می‌باشد. موتور برق گازسوز، نسبت به دو نوع قبل، آلاینده‌های کمتری داشته و طول عمر بالاتری نیز دارد.

ژنراتورهای برقی دوگانه سوز، همانطور که از نام آنها پیدا است قابلیت استفاده از دو نوع سوخت را دارند. بدین معنا که، در صورت نبود یک نوع سوخت (بنزین و یا گاز) می‌توان از سوخت دیگری برای تغذیه آنها استفاده نمود.

در حین خرید قسطی موتور برق، این نکته را نیز در نظر داشته باشید، که ژنراتورهای مولد برق، علاوه بر مصرف سوخت از نظر شروع به کار نیز به سه نوع دستی، استارتی و اتومات تقسیم بندی می‌شوند.

موتور برق دستی، برای شروع به کار به یک نیروی انسانی برای هندل زدن و دورگیری احتیاج دارد. اما، ژنراتورهای استارتی، دارای سوئیچ بوده و راحت‌تر روشن می‌شوند. و در آخر، موتور برق‌های اتومات، به هنگام قطع برق، بدون نیاز به نیروی انسانی و به صورت خودکار آغاز به کار می‌نمایند. 

شرایط خرید اقساطی موتور برق از وب سایت قسطی کلاب

همه ما می‌دانیم، که تورم جز جدایی ناپذیر زندگی امروز می‌باشد. در این راستا، خرید اقساطی ابزار برقی، یکی از امکاناتی می‌باشد، که می‌توانید از وب سایت قسطی کلاب دریافت نمایید. این وب سایت، در واقع یک فروشگاه اینترنتی گسترده و معتبر می‌باشد، که با خیالی آسوده، تا سقف 150.000.000 تومان می‌توان در آن خرید قسطی محصولات رونیکس، گوشی‌های موبایل، وسایل نقلیه و را انجام داد. تنها کافی است، با مراجعه به بخش خرید اقساطی و مطالعه شرایط آن، طرح خرید مورد نظر خود را برگزینید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس

خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس
موتور برق یکی از وسایل مهم و اساسی در بسیاری از کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی می‌باشد. برای خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس به بخش...

خرید پنکه قسطی

خرید پنکه قسطی
در روزهای گرم تابستان هیچ چیز به اندازه وسایل سرمایشی مانند پنکه نمی تواند به خنک و سر حال شدن شما کمک کند. برای خرید انواع پنکه های با کیفیت ....