خرید قسطی ظرف شویی کندی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 09:38:37

ماشین ظرفشویی یکی از بهترین وسایل برقی موجود در آشپزخانه است. برای خرید قسطی ظرف شویی کندی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ظرف شویی کندی


مشخصات برجسته ماشین ظرفشویی کندی

ظاهر زیبا و گنجایش مناسب، از ویژگی‌های بارز خرید قسطی ظرف شویی کندی محسوب می‌شود. ظاهر شیک و خاص ظرفشویی‌های برند کندی، سلیقه‌های مختلف را به خوبی تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. وزن و ابعاد مناسب ظرفشویی ضمن صرفه جویی در فضا، امکان جانمایی دستگاه در محل مورد نظر را راحت و آسان نموده است. گنجایش و ظرفیت، از فاکتورهای مهم در خرید ماشین ظرفشویی به شمار می‌رود. گنجایش 15 نفره ماشین ظرفشویی کندی، قابلیت قرار دادن 165 تکه ظرف را برای مصرف کننده امکان پذیر می‌سازد. 

در محفظه داخلی ماشین ظرفشویی کندی سه کشو مختلف طراحی شده است. هر کدام از کشوها برای قرار دادن مجموعه‌ای از ظروف مختلف لحاظ گردیده است. به منظور قرار دادن قابلمه‌ها و ظروف بزرگ می‌توان از کشوی سوم دستگاه استفاده به عمل آورد. این کشو برای شستشوی بهینه ظروف بزرگ در نظر گرفته شده است. مدل‌های جدید ظرفشویی کندی مانند مدل CDPN 2D522PX/E قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای را دارند. مصرف کننده می‌تواند با اتصال گوشی هوشمند خود به دستگاه، کنترل عملکرد و کارکرد ظرفشویی را در دست بگیرد. با خرید اقساطی ظرف شویی کندی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بهره مندی از برنامه‌های شستشوی متنوع و کاربردی، از دیگر مشخصات ظرفشویی کندی به حساب می‌آید. برنامه شستشوی سریع دستگاه برای شستن ظروف به صورت روزانه و در کوتاه ترین بازه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برنامه شستشوی Pre Rinse (پیش از شستشو)، برای خیس کردن و جلوگیری از بو گرفتن ظروف کاربرد دارد. قابلیت شستشوی ظروف با نصف ظرفیت نیز برای این مدل از ماشین‌های ظرفشویی پیش بینی شده است. برای خرید قسطی ظرف شویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دیگر مشخصات ماشین ظرفشویی Candy

ماشین ظرفشویی کندی به برنامه شستشوی Delicate یا ظروف حساس و ظریف مجهز شده است. این قابلیت برای شستشوی ظروف شکننده و حساس، از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. برنامه شستشوی Heavy جهت شستشوی ظروف بسیار چرب و کثیف مانند ماهیتابه‌ها و قابلمه‌ها به کار می‌رود. برنامه شستشوی اتوماتیک، زمان مورد نیاز و دما را متناسب با میزان کثیفی ظروف انتخاب می‌کند. ضمنا، قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات نیز برای ماشین ظرفشویی کندی در نظر گرفته شده است.

صرفه جویی در مصرف انرژی و آب را می‌توان از مشخصات برجسته دستگاه Candy Dishwasher قلمداد نمود. این ویژگی در کاهش هزینه‌های جانبی و برق مصرفی خانوارها کمک شایانی می‌نماید. بر اساس اعلام تولید کننده، گرید انرژی ماشین ظرفشویی کندی A++ اعلام گردیده است. بدنه این محصول از متریال باکیفیت ساخته و تولید شده است. به منظور باز و بسته کردن دستگاه، دستگیره‌های مخصوصی طراحی شده است. برای خرید اقساطی ظرف شویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اعمال عملکردها و قابلیت‌های ظرفشویی candy از طریق پنل LED دیجیتالی تعبیه شده در بخش میانی دستگاه انجام می‌شود. در دو طرف صفحه نمایش ظرفشویی دکمه‌های مخصوصی به منظور انتخاب و تنظیم نوع برنامه شستشو قرار گرفته است. همچنین، دکمه ایمنی قفل کودک در ساختار این مدل ماشین ظرفشویی وجود دارد. علاوه بر این، قفسه‌ها و سبدهای قرار گرفته در محفظه داخلی ظرفشویی از جنس استیل ضد زنگ تولید شده است. این ویژگی مقاومت و دوام ظرفشویی را در برابر خوردگی، زنگ زدگی و رطوبت، در پی داشته است. سطح صدای دستگاه در هنگام کار پایین و بدون لرزش می‌باشد. برای خرید قسطی ظرف شویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نحوه خرید اقساطی ظرف شویی کندی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بستر مناسب برای فروش قسطی ماشین‌های ظرفشویی برند کندی را برای خریداران مهیا نموده است. در این طرح فروش کلیه محصولات به صورت غیر حضوری و بر پایه روش خرید آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که در این فروشگاه آنلاین امکان خرید نقدی انواع برندهای لوازم خانگی برای متقاضیان نیز وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ
کمپانی سامسونگ در زمینه تولید لوازم خانگی تاکنون موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید...

خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ با چک

خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ با چک دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...