خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:11:16

برند دیپوینت برندی موفق و ایرانی با محصولاتی جذاب است. برای خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت


یخچال فریزر دیپوینت

خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت و دیگر لوازم خانگی هم آنلاین و هم قسطی شد. این مژده‌ای به هموطنان عزیز به ویژه بازنشستگان ما که تجربه گرانبها و زنده این کشورند، کارمندان سختکوش کشور و شاغلین آزاد گرامی است.

برای خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت از طریق فروشگاه قسطی کلاب نیاز به اطلاعاتی دارید تا در روند تصمیم گیری به شما کمک کنند. دیپوینت برخلاف نام به ظاهر خارجی خود یک محصول کاملا ایرانی است. در واقع پیشینه این فرآورده به سال 1376 بر می‌گردد. ایران در زمینه یخچال سازی پیشینه دیرینه‌ای دارد و تجربیات فنی خوبی در این زمینه اندوخته است. نخستین یخچال ایرانی در سال 1345 شمسی به جهان معرفی شد. شرکت سازنده یخچال دیپوینت، شرکت گل آسای سرما یا گلسان است که نام خود را به دیپوینت تغییر داده است.

تخصص دیپوینت یخچال فریزر سازی است. از ویژگی‌های این یخچال‌ها می‌توان به کمپرسورهای هوشمند آن‌ها اشاره کرد. این کمپرسورها برای این تعبیه شده‌اند تا از روشن و خاموش شدن یکباره یخچال ممانعت کنند. سیستم مصرف برق آن‌ها نیز بهینه سازی شده است تا بیش از توان شهروندان عزیز برق مصرف نکنند. 

خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت و اطلاعات ضروری

برای خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت لازم است بدانید که سامانه‌های هوشمند کنترل از راه دور نیز یکی از مزیت‌های برتر این نوع یخچال‌ها است. در ضمن شرکت به فکر کودکان بازیگوش خانواده هم بوده است و قفل کودکی نیز در یخچال جای گذاری کرده است تا خیال مادران را آسوده کند. 

در برخی از نمونه های پیشروتر این یخچال یک صفحه لمسی نیز جاسازی شده است تا کار با آن را به ساده‌ترین و مدرن‌ترین شکل، ممکن کند. شکل بیرونی این یخچال‌ها نیز لوکس است و با دکوراسیون شما یک هارمونی بصری چشم نواز می‌سازد. یکی از جالب‌ترین بخش‌های یخچال، سامانه چرخش بی وقفه هوای سرد در یخچال‌ها است.

این فن آوری مواد خوراکی شما را همیشه تازه نگه می‌دارد. این یخچال‌ها بدون برفک و دردسرهای یخچال‌های قدیمی با فن آوری روز کاملا در آن‌ها برطرف شده است. یخچال دیپوینت با نیازهای یک خانواده ایرانی به خوبی سازگار شده است. از انواع یخچال‌های این شرکت می‌توان به مدل تی 7، یخچال سی 5، یخچال دوقلوی 50 آی، یخچال ساید بای ساید دیپوینت اشاره کرد. 

طرح های سه گانه فروشگاه اینترنتی کلاب

خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت در سه طرح عرضه می‌شود. طرح پایا، طرح بایچک و طرح پارسیان. طرح پایا از دم قسط است و تنها با فیش حقوقی یا جواز کسب است و بازنشستگان، کارمندان و مشاغل آزاد تخصیص یافته است. دومین طرح که بایچک نام دارد نیز به کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان اختصاص دارد، در این طرح با ارائه چک می‌توان صاحب یخچال شد. طرح پارسیان ما کمترین پیش پرداخت را دارد و به مشاغل آزاد، کارمندان و بازنشستگان عزیز اختصاص داده شده است.

با خرید آنلاین و پرداخت اقساطی، چند ویژگی را به همراه فروشگاه اقساطی کلاب تجربه خواهید نمود. یکی از این مزیت‌ها، تضمین سلامت است. همه محصولات ما به تضمین سلامت آراسته‌اند. محصول انتخابی شما به سریع‌ترین شکل ممکن به دست شما می‌رسد. ما شما را منتظر نمی‌گذاریم. پرداخت‌های شما هم با توجه به شیوه پرداخت اقتصادی و به صرفه است. این یک فرصت طلایی است که با توجه به شرایط موجود طراحی شده است. فاصله شما با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و خرید اقساطی تنها یک کلیک است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، با راه اندازی سامانه هوشمند فروش، خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت و خرید نقدی را به سادگی یک کلیک کردن کرده است. ما در چارچوب قوانین و هنجارهای رسمی کشور و از طریق همکاری با لیزینگ‌های پیشرو کشور، موسسات، بانک‌ها و سازمان‌های مالی این امکان فوق العاده را برای شما شهروندان سختکوش کشورمان فراهم آورده‌ایم. هدف ما آسایش شما است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا

خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا
برند اسنوا بهترین تلویزیون‌های موجود در کشور را طراحی و تولید می‌کند، برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت...

خرید نقدی آبگرمکن آزمون

خرید نقدی آبگرمکن آزمون
آبگرمکن آزمون یکی از بهترین مار‌ک‌های آبگرمکن در ایران است که فروش فوق‌العاده‌ای را در بازار تجربه کرده است. برای خرید اقساطی آبگرمکن آزمون به...