خرید قسطی گوشی ایفون 14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 01:24:57

یکی از بهترین و جدیدترین محصولات اپل بی شک مدل آیفون 14 است. برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ایفون 14 با چک


آیفون 14، گوشی استثنایی اپل

گوشی و تلفن همراه ابزاری است که امروزه جز لاینفک زندگی روزمره انسان‌ها است. می‌توان به جرات گفت که بسیاری از امور و کارها را می‌توان در فرصت و زمان کوتاهی توسط یک گوشی انجام داد. به دلیل اهمیت این وسیله جامع، وجود به روزترین تکنولوژی‌ها در آن ما را برای بهره برداری هر چه بهتر از یک گوشی همراه یاری خواهد کرد. به علت به روزترین ویژگی‌های صنعت موبایل جهان در گوشی آیفون 14 می‌توان این گوشی را به عنوان یک گوشی کارآمد معرفی کرد. در ادامه به ویژگی‌های این گوشی مدرن خواهیم پرداخت. برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیستم عامل IOS

انحصاری بودن سیستم عامل IOS در گوشی‌های شرکت اپل باعث ایجاد مزایایی در این گوشی‌ها شده است. از جمله این مزایا می‌توان به بهینه سازی مداوم آن توسط شرکت اپل و پشتیبانی نرم افزاری فوق العاده آن اشاره نمود. به گونه‌ای که یک گوشی شرکت اپل بعد از چندین سال نیز هنوز می‌تواند به روز رسانی‌های سیستم عامل IOS را دریافت کند. 

صفحه نمایش گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 دارای نمایشگر OLED است. صفحه نمایش OLED یک صفحه نمایش محبوب است که در آن از مقدار زیادی LED ارگانیک استفاده شده که باعث بهبود کنتراست شده و رنگ سیاه در آن بسیار عمیق و تاریک است. وضوح تصویر در این گوشی 2532*1170 پیکسل است. OLED مشکل زاویه دید که در صفحات نمایش LCD موجود بود را ندارند. اندازه نمایشگر در آیفون 14 نمایشگر بزرگی محسوب می‌شود که برای خواندن کتاب، تماشای فیلم و انجام گیم بسیار مناسب است. 

شبکه موبایل دیتا

امروزه به علت استفاده مستمر از اینترنت گوشی، استاندارد اتصال در گوشی از اهمیت بسزایی برخوردار است. گوشی آیفون 14 از استاندارد اتصال به روز 5G پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با چک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوربین گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 دارای 4 عدد دوربین شامل دوربین اصلی، فوق عریض، تله فوتو و سلفی است. دوربین اصلی به کار رفته در گوشی آیفون 14 دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی با فیلتر رنگی Quad bayer است که برای اولین بار در این سری از گوشی‌های آیفون دیده می‌شود. همچنین نسل دوم لرزشگیر سنسور شیفت در آن وجود دارد. دوربین فوق عریض و تله فوتو و سلفی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است که دوربین تله فوتو و سلفی از لرزشگیر اپتیکال یا OIS پشتیبانی می‌کند. 

حافظه رم و ذخیره سازی گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 در سه مدل 6 گیگابایت رم با حافظه ذخیره سازی 128 ، 256 و 512 مگابایت و 1 ترابایت وجود دارد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

CPU یا واحد پردازش مرکزی

گوشی آیفون 14 دارای پردازشگر هشت هسته‌ای یا هگزا کور است که به علت وجود 8 هسته در پردازنده خود دارای قدرت بالایی برای انجام امور حرفه‌ای نظیر استفاده از ابزارهای مهندسی، بازی‌های با گرافیک بالا و فیلم‌های با وضوح بالا می‌باشد. گوشی‌های هشت هسته‌ای دارای کارایی و دوام بالایی هستند. 

GPU یا واحد پردازش گرافیکی

GPU در گوشی آیفون 14، پنج هسته‌ای می‌باشد که جهت انجام کارهای گرافیکی از آن بهره برداری می‌شود. سیستم عامل IOS اجازه استفاده از GPU را در تمام کارهای گرافیکی را دارد. که این موضوع باعث نرمی و روانی در مرور صفحات گوشی آیفون شده است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با چک به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی آیفون 14

در ساختار گوشی آیفون 14 جلو و پشت از شیشه و فریم از آلومینیوم استفاده شده است. فریم آلومینیومی باعث می‌شود که گرمای ایجاد شده در گوشی دفع شده و به قطعات داخل گوشی آسیبی وارد نشود. 

حفاظت در برابر آب و خاک گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 دارای مجوز IP68 است که این سری از گوشی‌های هوشمند اپل در برابر آب و خاک مقاوم هستند. 

خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب این امکان را فراهم نموده است که با خیالی راحت اقدام به خرید اقساطی گوشی آیفون 14 نمایید. رغبت فروشندگان به حضور در این سایت و خیل علاقمندان به خرید قسطی از این سایت مهر تاییدی بر اعتبار این سایت است. خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب که دارای فروش اقساطی می‌باشد؛ در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام است. 

بعد از انتخاب گوشی آیفون 14 از سایت در قسمت کالای دیجیتال و اضافه نمودن آن به سبد خرید و انتخاب نوع طرح قسطی آن مبادرت به خرید قسطی آن نمایید. جزئیات مربوط به هر طرح خرید اقساطی در صفحه خرید قابل دسترسی است. برای خرید نقدی نیز می‌توان از صفحه مربوطه اقدام نمود. در صورت موجود نبودن کالا می‌توانید از طریق درخواست کالای ناموجود، در صفحه مربوط به آن کالا، اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی از digikala

خرید قسطی از digikala
با امکان خرید قسطی از digikala و همچنین سایر فروشگاه های اینترنتی مانند قسطی کلاب کاربران می توانند هم از رفتن به فروشگاه های حضوری راحت باشند...

خرید گوشی Y5 هوآوی

خرید گوشی Y5 هوآوی
برند هوآوی برندی نام آشنا در زمینه لوازم دیجیتالی است که تا به امروز محبوبیت ویژه‌ای بین مردم دنیا پیدا کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی Y5...