خرید اقساطي هدفون بی سیم کریتیو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 10:39:29

یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم موجود در کشور بی شک از برند کریتیو می‌باشد. برای خرید اقساطي هدفون بی سیم کریتیو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي هدفون بی سیم کریتیو


هدفون بی سیم کریتیو

ما در طول روز به آهنگ، صوت و یا پادکست‌ها گوش می‌دهیم. با توجه به اینکه هر روز به انواع صوت‌ها گوش می‌دهیم نیاز ما به هدفون‌های بی‌سیم هم بیشتر و بیشتر می‌شود. هدفون بی سیم کریتیو دارای قابلیت‌هایی می‌باشد که نظر خیلی‌ها را جلب کرده است. طرفداران این کالای دیجیتال دنبال خرید قسطي هدفون بی سیم کریتیو هستند و این را بدانند که برخی از فروشگاه‌ها فروش اقساطی دارند. قسطی کلاب فروشگاهی است که انواع کالای دیجیتال را به صورتی قسطی می‌فروشد تا همه بتوانند به راحتی کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. در انتهای مقاله به شرایط خرید اقساطی بیشتر توضیح خواهیم داد. اما قبل از آن می‌خواهیم ببینیم که هدفون بی سیم کریتیو چه ویژگی‌های خاصی دارد؟

ویژگی‌های هدفون کریتیو

کریتیو هدفون‌هایی بی سیم را تولید می‌کند که ضد تعریق هستند که یک کالای دیجیتال محبوب است. هدفون بی سیم کریتیو ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که در بین مردم طرفدار زیادی پیدا کرده است. اما با هم بررسی کنیم و ببینیم که چه قابلیتی دارد. قسطی کلاب شرایط خرید اقساطي هدفون بی سیم کریتیو را فراهم کرده است چون هدفونی خاص و پر طرفدار است. ابتدا از کیفیت صدای هدفون کریتیو می‌گوییم که بسیار با کیفیت است. این هدفون برای همه منظور مناسب است؛ آهنگ گوش دادن، مکالمه کردن و انواع کاربردهای دیگر.

هدفون کریتیو با انواع گوشی های هوشمند و لپ تاپ‌های دیگر سازگار است و به راحتی به آنها متصل می‌شود. هدفون کریتیو بسیار سبک است و میزان شارژدهی آن نیز بسیار ایده آل است. هدفون کریتیو دارای بلوتوث 5.0 است که یعنی با وجود مصرف انرژی کمتر، سرعت عمل بیشتری دارد. هدفون مورد نظر در برابر گرد و غبار مقاوم است و ضد تعریق و رطوبت هم می‌باشد. با خرید قسطي هدفون بی سیم کریتیو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

هدفون بی نظیر کریتیو ضد تعریق

هدفون کریتیو می‌تواند تا 30 ساعت شارژدهی با باکس را داشته باشد و بیرون از باکس هم 10 ساعت قابلیت نگه داشتن شارژ را دارد. این کالای دیجیتال سرعت شارژ کردنش دو برابر حالت عادی است و زیاد وقت گیر نیست. هدفون بی سیم کریتیو به راحتی در گوش جا می‌شود و مناسب برای پیاده روی، دویدن و غیره می‌باشد. برای خرید اقساطي هدفون بی سیم کریتیو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شما به راحتی می‌توانید در هر حالتی به تماس‌های خود پاسخ دهید. قابلیت‌های دیگر هدفون این است که می‌توانید آهنگ‌های خود را به کمک آن عوض کنید و یا صدا را کم و زیاد کنید. هدفون کریتیو در برابر آب هم مقاومت نشان می‌‎دهد پس شما با خیال راحت می‌توانید آن را در هر جا استفاده کنید. اگر دنبال فروشگاهی هستید که فروش اقساطی داشته باشد تا شما بتوانید راحت آن را تهیه کنید حتما انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

خرید قسطي هدفون بی سیم کریتیو

با توجه به تورم‌ها و افزایش هزینه‌های زندگی، قیمت انواع کالای دیجیتال هم روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود. در سایت قسطی کلاب دیگر نگران پرداخت نقدی نخواهید بود. مجموعه‌ قسطی کلاب یک تجربه جدید را برای طرفداران کالای دیجیتال ایجاد کرده است تا بتوانند به راحتی خریدهای دیجیتالی خود را انجام دهند. شما می‌توانید برای خرید اقساطي هدفون بی سیم کریتیو نیز به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و به راحتی آن را خریداری کنید. قسطی کلاب برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال پنج طرح قرار داده است. شما به کمک این طرح‌ها می‌توانید تا سقف 100 میلیون تومان خرید خود را به کمک فروش اقساطی تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي تبلت سامسونگ

خرید اقساطي تبلت سامسونگ
برند سامسونگ تبلت‌های متنوعی را طراحی و تولید کرده است. با خرید اقساطي تبلت سامسونگ از بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب، یک خرید ...

خرید قسطی گوشی nova 9 se

خرید قسطی گوشی nova 9 se
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی nova 9 se دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...