خرید اقساطی گوشي a71

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:00:42

گوشی جذاب گلکسی a71 یکی از بهترین گوشی‌های برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشي a71 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشي a71


بررسی گوشی گلکسی a71

مجموعه سامسونگ، مدت‌ها است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت داشته و به یکی از برندهای معتبر و مشهور در این حوزه تبدیل شده است. در سال گذشته شاهد فروش خوب محصولات میان رده این شرکت در بازارهای جهانی بودیم، به نوعی که باعث شد امسال نیز شاهد سری جدید این محصولات میان رده باشیم. 

گوشی محبوب a71، محصولی بود که در کنار کیفیت عالی و مناسب، در کنار قیمتی رقابتی، توانست به فروش خوبی برسد. اگر قصد خرید اقساطی گوشي a71 را دارید، می‌توانید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در ادامه به بررسی مشخصات این محصول خواهیم پرداخت. 

مجموعه سامسونگ 

همان طور که گفته شد، این گوشی در بین محصولات میان رده سامسونگ قرار می‌گیرد. به طور کلی محصولات میان رده به گوشی‌هایی گفته می‌شود که سعی دارند امکانات و کیفیت بسیار خوبی را به همراه قیمتی مناسب به مشتریان ارائه دهند. از این رو همواره محصولات میان رده یکی از پرفروش‌های بازار خواهند بود. برای خرید قسطی گوشي a71 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات ظاهری

در همان نگاه اول، متوجه طراحی بی نظیر به کار رفته در این گوشی خواهید شد. می‌توان گفت در این محصول، شرکت سامسونگ اندکی با پیش فرض‌های خود فاصله گرفته و سعی کرده طراحی و ظاهر جدیدی را در محصول خود به کار بگیرد. فناوری محافظ در این گوشی کورنینگ گوریلا گلس 3 بوده که مقاومت نسبی در برابر ضربات و آسیب‌های مختلف خواهد داشت. همچنین گفتنی است که جلوی این گوشی از شیشه بوده، اما بدنه و فریم به کار رفته در آن از جنس پلاستیک می‌باشند.

مشخصات فنی

همیشه یکی از نکات مثبت و قابل توجه در گوشی‌های مختلف شرکت سامسونگ، کیفیت عالی و مناسب صفحه نمایش‌های آن‌ها می‌باشد. در این محصول هم سامسونگ از یک پنل Super AMOLED Plus استفاده کرده و همچنین میزان رزولوشن در آن هم 1080 در 2400 پیکسل است. 

وزن این گوشی، 179 گرم بوده که با توجه به ابعاد آن می‌توان گفت با محصول بسیار سبک و خوش دستی رو به رو هستیم. با خرید اقساطی گوشي a71 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

تراشه‌ای که در این دستگاه به‌ کار رفته در دو نسخه فیلیپین و گلوبال متفاوت می‌باشد. در نسخه گلوبال از پردازنده Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 (هشت نانومتری) و در نسخه فیلیپین این محصول از یک پردازنده Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G (هشت نانومتری) استفاده شده است. به طور کلی این دو نوع تراشه تفاوت قابل توجه و فاحشی با هم نداشته، اما باز هم اختلافات جزئی در بین آنها دیده می‌شود.

پردازنده گرافیکی آن هم مانند دیگر محصولات میان رده بازار Adreno 618 بوده و در اجرای تمامی بازی‌ها و نرم افزارهای ممکن بازار کارآمد خواهد بود. لازم به ذکر است که این گوشی در دو نوع حافظه داخلی 6 و 8 گیگابایت ارائه شده، اما تمامی نسخه‌های آن دارای 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می‌باشند.

ماژول دوربین در این گوشی به صورت چهارگانه طراحی شده و دارای چهار دوربین 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین سلفی این کالا نیز 32 مگاپیکسل بوده و یکی از بهترین‌های بازار در این رده قیمتی محسوب می‌شود.

باتری به کار رفته در این گوشی باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت بوده که به همراه شارژ 25 واتی تغذیه می‌شود. از بین حسگرهای به‌کاررفته در این کالا می‌توان حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکان)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و قطب‌نما را نام برد. برای خرید قسطی گوشي a71 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرایط خرید اقساطی گوشي a71

شما می توانید برای خرید قسطی گوشي a71، به وبسایت مجموعه قسطی کلاب مراجعه کنید. همچنین گفتنی است که در این مجموعه علاوه بر خرید اقساطی گوشی، فروش قسطی موبایل از برندهای دیگر و هر نوع کالای دیجیتال دیگری هم انجام می‌شود. لازم به ذکر است که شما می‌توانید تمامی هزینه کالای مورد نیاز خود را به صورت نقدی نیز پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 fe با چک

خرید اقساطی گوشی s23 fe با چک
برای خرید اقساطی گوشی s23 fe با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب برند سامسونگ بدون شک مدل گلکسی a23 سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ به بخش موبایل در...