خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/21 08:10:39

اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا با شرایطی عالی دارید به بخش ماشین ظرفشویی اسنوا در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا چکی


آشنایی با ماشین ظرفشویی اسنوا

برند اسنوا یکی از برندهای مطرح ایرانی در حوزه تولید انواع لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی محسوب می‌شود. این برند انواع ماشین ظرفشویی در ظرفیت‌های مختلف را تولید می‌کند و افراد بر حسب نیاز خود قادر به خرید بهترین مدل نیز هستند. امروزه میزان استفاده از ماشین به صورت قابل توجهی افزایش یافته زیرا افراد به دلیل مشغله زیاد، وقت کافی برای شستشوی ظروف ندارند. به دلیل وجود تنوع در برند و مدل‌های ماشین ظرفشویی قدرت انتخاب و خرید دشوار شده است. اما برند اسنوا دستگاهی را تولید کرده که از امکانات ویژه‌ای نسبت به دیگر برندها برخوردار است و بهترین برند ماشین ظرفشویی به شمار می‌رود.

ماشین ظرفشویی اسنوا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تنوع در رنگ و مدل آن سبب می‌شود تا افراد زیادی تمایل به خرید اقساطی آن داشته باشند. صفحه نمایشگر این دستگاه کاملاً لمسی بوده و جلوه‌ای زیبا به ظاهر آن بخشیده است. ماشین ظرفشویی‌های اسنوا در هنگام عملکرد خود صدای بسیار کمی را تولید می‌کنند و با مصرف انرژی پایین، میزان محبوبیت آنها افزایش پیدا کرده است. افراد در هنگام خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا به تعداد برنامه‌های شستشوی دستگاه توجه ویژه‌ای دارند. این دستگاه از تعداد برنامه‌های شستشوی بالایی برخوردار است و می‌تواند نیاز افراد را برطرف سازد. همچنین برخورداری از گارانتی 24 ماهه یکی دیگر از به دلایلی است که سبب می‌شود افراد تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا داشته باشند. 

برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی

•برنامه شستشوی جنرال

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بانوان خانه‌دار، شستن ظروف به صورت روزانه است. ماشین ظرفشویی اسنوا مجهز به برنامه شستشوی جنرال است و به عنوان اساسی‌ترین برنامه شستشو در این دستگاه محسوب می‌شود. برنامه شستشوی ظروف روزانه، ظروفی را که میزان کثیفی کم و یا متوسطی دارند، به خوبی پاک و تمیز می‌کند؛ همچنین مدت زمان لازم برای شستشوی ظروف 176 دقیقه است. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•برنامه شستشوی سریع

ماشین ظرفشویی اسنوا که مجهز به برنامه شستشوی سریع است، در کمترین زمان ممکن قادر به شستشوی تمامی ظروف می‌باشد و در نهایت ظروف را کاملاً پاکیزه و تمیز می‌کند. مدت زمان لازم برای شستشوی ظروفی که از میزان کثیفی کمی برخوردارند، تنها 56 دقیقه است. زمان شستشو در این برنامه به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد در نتیجه میزان مصرف انرژی کم می‌شود و شستشوی مناسبی انجام می‌دهد.

•برنامه شستشوی ظروف بسیار کثیف

ماشین ظرفشویی اسنوا قادر به شستشوی ظروفی است که بسیار کثیف هستند. در این برنامه شستشو تمامی ظروف کثیف مانند قابلمه‌ها و تابه‌ها که چربی بیشتری دارند با استفاده از آب گرم و دمای بالا پاکیزه می‌شوند. زمانی که شما از این برنامه استفاده می‌کنید، قادر به پاکیزه کردن انواع ظروف از هرگونه باقیمانده مواد غذایی هستید. این برنامه قادر به پاکسازی تمامی سوختگی‌ها بر روی انواع تابه‌ها و قابلمه‌ها است. زمان مورد نیاز برای این برنامه 214 دقیقه است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•برنامه شستشوی ظروف با صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی

ماشین ظرفشویی اسنوا دارای سیستم شستشو به گونه اقتصادی است که منجر به کاسته شدن مصرف انرژی و همچنین هزینه‌های جاری می‌گردد. در این سیستم، ظرف‌های آلوده با استفاده از حداقل انرژی شسته می‌شوند. در این برنامه امکان تنظیم دما و آب فراهم شده و شما می‌توانید پس از گذشت 231 دقیقه، ظروف را شسته شده تحویل بگیرید.

•برنامه خیساندن ظروف

ظروف بسیار چرب که در مدت زمان طولانی شسته نشده‌اند، نیاز به خیساندن دارند. برنامه  Pre Rinse‌به گونه‌ای طراحی شده که موجب خیساندن ظروف در آب می‌شود و در نهایت شستشوی ظروف بهتر صورت می‌پذیرد. شستشوی میوه و سبزیجات با استفاده از این برنامه انجام می‌شود و زمان لازم برای شستشو 18 دقیقه است.

•برنامه شستشو با تاخیر

برنامه شستشوی تاخیری یکی از برنامه‌های ویژه این دستگاه به شمار می‌رود. با استفاده از این سیستم شستشو شما می‌توانید شروع برنامه شستشو را یک الی 24 ساعت به تعویق بیندازید. شما می‌توانید از این برنامه هنگامی استفاده کنید که قصد دارید شستشو در زمان خاصی آغاز گردد. 

خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا در کمترین زمان

خریداران به منظور خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا می‌توانند به فروشگاه معتبر قسطی کلاب مراجعه کنند. این فروشگاه با در نظر گرفتن شرایط و نیاز مشتری اقدام به فروش قسطی انواع لوازم خانگی کرده است. برند اسنوا یک برند معتبر ایرانی بوده که با آغاز فعالیت خود در سال ۱۳۸۶ موجب تامین نیاز افراد در بازار گردیده است. برای خرید محصولات این برند معتبر می‌توانید به بخش خرید اقساطی وب سایت مراجعه کنید و اطلاعات جامعی را در این زمینه دریافت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مبلمان کلاسیک با چک

خرید اقساطی مبلمان کلاسیک با چک
امکان خرید قسطی مبلمان کلاسیک در طرح و نمونه های متنوع توسط سایت قسطی کلاب با بهترین شرایط و خدمات وجود دارد. برای خرید اقساطی به...

خرید قسطی ظرفشویی اسنوا

خرید قسطی ظرفشویی اسنوا
ماشین ظرفشویی یکی از وسایل مهم در هر آشپزخانه‌ای است. اکثر برندهای ایرانی به طراحی و تولید ماشین ظرفشویی می‌پردازند که بهترین...