خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 08:48:25

اگر تمایل به خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ با قیمتی استثنایی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ


گوشی a33 سامسونگ

با خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ کاربران می‌توانند از داشتن یک گوشی خوش دست و کاربر پسند برخوردار شوند. این گوشی میان رده یکی از گوشی‌های با کیفیت گروه A در سری تولیدات شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. برخورداری از شبکه ارتباطی 5G جهشی قابل تامل در مقایسه با مدل‌های قبلی است که سرعتی بالاتر را به کاربران نوید می‌دهد.

در این سایت طیف گسترده‌ای از انواع کالای دیجیتال، به ویژه گوشی‌های تولیدی برندهای مطرح دنیا عرضه شده است. کاربران در کنار توضیحات کلی هر محصول با ویژگی‌های هر کالا و مشخصات فنی مربوطه آشنا می‌شوند. بدین ترتیب کار انتخاب و خرید محصولات دلخواه به میزان قابل توجهی تسهیل می‌گردد. لبه کناری نازک این گوشی با اختصاص 83.7% ‌از فضای سطحی، نمایی شکیل از این صفحه نمایش را ایجاد نموده است. طبیعی است هر قدر این درصد بالاتر باشد، به زیبایی گوشی افزوده می‌گردد.   

امکان خرید اقساطی گوشي a33 سامسونگ

سیستم عامل این کالای دیجیتال اندروید نسخه 12 است که از ویرایش‌های به روز این سیستم عامل است و سرعت و امکانات آن با سایر سیستم‌های عامل دیگر برابری می‌نماید. با خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ شما در حقیقت یک گوشی با خصوصیات یک فبلت را در اختیار گرفته‌اید. این گوشی در برابر آب مقاوم است. این مشخصه یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های امروزی است و برای همه کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین مقاومت در برابر ورود گرد و غبار نیز از مشخصات حائز اهمیت این گوشی است که مصرف کنندگان جایگاه ویژه‌ای برای آن قائل هستند. بدیهی است در استفاده روزانه از گوشی، مجاورت با غبار به صورت عادی اتفاق می‌افتد و اگر موبایل این خصوصیت را نداشته باشد، علاوه بر کاستن از عمر گوشی، تخریب تدریجی برد گوشی را به همراه خواهد داشت.   

صفحه نمایش گوشی a33 سامسونگ

این کالای دیجیتال، با وزن و ابعاد مناسبی طراحی شده است که کاربری آن را تسهیل می‌کند. وزن تقریب این گوشی، 186 گرم بوده که یک گوشی نسبتا سبک محسوب می‌شود. از نظر ابعادی نیز این تلفن همراه با داشتن ابعاد 159.7 x 74 x 8.1 نوعی فبلت به شمار می‌رود که کار تایپ و مشاهده متن و فیلم را تسهیل می نماید. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این گوشی 411 پیکسل بر اینچ است و ارائه تصاویر واضح و با دقت بالا را به ارمغان می‌آورد.

با خرید اقساطی گوشي a33 سامسونگ شما می‌توانید از داشتن یک گوشی با قابلیت نرخ بروز رسانی 90 هرتز لذت ببرید. از طرف دیگر این تلفن همراه با داشتن تراشه EXYNOS 1280 Chipset و پردازنده مرکزی با مشخصات 2xCORTEX –A78 + 6xCORTEX-A55 از سرعت خیره کننده‌ای برخوردار است. پردازنده این گوشی از نوع 64 بیتی است و فرکانس پردازنده مرکزی آن 2.0 تا 2.4 گیگا هرتز را پشتیبانی می‌کند.   

اطلاعات بیشتر

با خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ شما خواهید توانست، از قابلیت شبکه ارتباطی 4G از نوع LTE و 5G از نوع SA/NSA/SUB6 برخوردار شوید. در این کالای دیجیتال شما می‌توانید نظیر گوشی‌های مشابه، از اسلات هیبریدی موجود در کناره گوشی استفاده نمایید. این کشو به صورت همزمان امکان جایگذاری سیم کارت دوم و یا کارت حافظه جانبی را دارد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند به دلخواه از دو سیم کارت بدون حافظه جانبی و یا یک سیم کارت و یک حافظه جانبی استفاده نماید. در این تلفن همراه، امکان استفاده از سیم کارت سایز نانو به ابعاد 12.3 x 8.8 طراحی شده است.  

نحوه خرید اقساطی گوشي a33 سامسونگ

برای استفاده از امکان خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ می‌توانید به سایت قسطی کلاب با آدرس www.ghesticlub.com مراجعه نمایید. اگر از تسهیلات خرید اقساطی، استفاده نمایید، روش‌های پرداختی گوناگونی را دراختیار خواهید داشت. در بخش پرداخت وجوه، شما می‌توانید از روش‌های گوناگون مالی، مانند نظیر: "هامرز (حامی)"، "لیزینگ پارسیان"، "طرح پایا" و طرح  "بای‌چک"، برخوردار شوید. در این پورتال تسهیلات و امکانات متنوعی برای مصرف کنندگان ارائه شده است. اگر تمایل به انجام خرید نقدی داشته باشید، سفارشات شما حداکثر پس از 5 روز کاری به آدرس درخواستی شما پست خواهد شد. همچنین تسهیلات فروش قسطی انواع کالای دیجیتال در این شرکت در نظر گرفته شده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a05 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a05 سامسونگ
برای خرید اقساطی گوشی a05 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی tab s8 سامسونگ

خرید قسطی tab s8 سامسونگ
اگر تمایل به داشتن جدیدترین تبلت سامسونگ را دارید، به بخش تبلت در درسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید...