خرید اقساطی تیبا2

تاریخ انتشار:
1403/2/30 11:07:17

یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کمپانی سایپا بی‌شک خودرو تیبا 2 است که از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی تیبا 2 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تیبا2


مشخصات فنی خودرو تیبا 2

تیبا 2 برای اولین بار در سال 1393 به بازار‌های داخلی عرضه شده و از نظر طراحی یکی از تولیدات پیشگام شرکت سایپا در نظر گرفته می‌شود و این ویژگی میزان خرید نقدی و خرید قسطی تیبا 2 توسط علاقه‌مندان را افزایش داده و این اتومبیل را به انتخاب اول آن‌ها تبدیل کرده است. خودرو تیبا 2 دارای یک موتور 4 سیلندر و 1.5 لیتری است و جالب است بدانید که این موتور نسخه ارتقا یافته موتور پراید می‌باشد و توسط یک شرکت آلمانی طراحی شده است. 

این موتور توانایی تولید 87 اسب بخار انرژی در 5300 دور در دقیقه و 128 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد و میزان خروجی این موتور نسبت به وزن پایین تیبا 2 مناسب می‌باشد و این عامل فروش قسطی خودرو تیبا 2 را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

تیبا 2 همچون سایر خودروهای ایرانی به یک گیربکس 5 دنده دستی مجهز است و شتاب 0 تا 100 این خودرو بر اساس نظر کارشناسان در حدود 13.5 ثانیه می‌باشد و از این نظر تفاوتی را با رقبای خود ندارد.

با این حال، بسیاری از خریداران این اتومبیل عنوان کرد‌ه‌اند که گیربکس تیبا 2 عملکرد مناسبی را ندارد و در کوتاه مدت دچار خرابی می‌شود و در واقع، این مسئله یکی از اصلی‌ترین تردید‌های مشتریان برای خرید اقساطی تیبا 2 می‌باشد. اگرچه قسمت عمده‌ای از وسایل نقلیه ایرانی فاقد گیربکس با کیفیت هستند، ولی به نظر می‌رسد که این مورد در محصولات سایپا بیشتر مشاهده می‌شود و به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید اقساطی ماشین سواری این مورد را به دقت بررسی کنید. 

طراحی خودرو تیبا 2

طراحی خودرو تیبا 2 یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود و زیبایی این اتومبیل فروش بالای آن در بازار‌های داخلی را تضمین کرده و جوانان بسیاری را برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 متقاعد نموده است. 

چراغ‌های جلو، سپر و گلگیر‌های این خودرو از طراحی استانداردی برخوردار هستند، ولی به نظر می‌رسد که رینگ‌های این محصول نسبت به سایز این خودرو کمی کوچک هستند. این اتومبیل زیبا از نمای جانبی نیز بسیار جذاب است و درب‌های آن از طراحی مناسبی برخوردار هستند و گلگیر‌های عقبی این خودرو نگاه بینندگان را به خود درگیر می‌کنند.

با این حال، تیبا 2 از نمای پشتی جذابیت چندانی را ندارد و نمی‌تواند از این نظر با اتومبیل‌هایی همچون پژو 206 رقابت کند و این مورد باعث شده است تا خرید قسطی تیبا 2 توسط مردم کاهش یابد. 

فضای کابین تیبا 2 برخلاف ظاهر زیبای این خودرو چندان جذاب نیست و نمی‌توان تفاوت آشکاری را میان فضای کابین این اتومبیل و فضای کابین پراید مشاهده کرد و همین ویژگی باعث شده است تا خرید اقساطی ماشین سواری تیبا 2 ایده چندان جالبی برای برخی از افراد به نظر نرسد. بطور کلی، طراحی این وسیله نقلیه در مقایسه با قیمت این خودرو مناسب است و بالا بودن فروش قسطی خودرو تیبا 2 به خاطر زیبایی ظاهری این اتومبیل در مقایسه با پراید و یا سایر اتومبیل‌های داخلی است.

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو تیبا 2

خودرو تیبا 2 همچون سایر وسایل نقلیه تولید شده توسط سایپا با کمبود‌های شدیدی از نظر امکانات رفاهی و ایمنی مواجه است و تنها به امکانات پایه مجهز می‌باشد. 

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این اتومبیل می‌توان به مواردی همچون: سیستم ترمز ABS، کیسه هوا برای راننده، ضبط صوت، فرمان هیدرولیک، ایموبلایزر، شیشه بالابر‌های برقی برای درب‌های جلویی و قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان اشاره کرد که برای یک اتومبیل جدید به هیچ عنوان کافی نیستند و این مسئله فروش قسطی خودرو تیبا 2 را کاهش داده‌ است. 

چرا قسطی کلاب بهترین فروشگاه اینترنتی کشور برای خرید اقساطی تیبا 2 می‌باشد؟

قسطی کلاب از چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش قسطی خودرو برخوردار است و تمامی محصولات خود را با بهترین شرایط و کم‌ترین سود به مشتریان ارائه می‌دهد و این عامل باعث شده است تا قسطی کلاب به هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید قسطی تیبا 2 تبدیل شود. 

رضایت مشتریان جزو اولویت‌های اصلی این مجموعه می‌باشد و قسطی کلاب ده‌ها مدل از وسایل نقلیه ایرانی را به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند. بنابراین، بهتر است که از این فرصت استثنایی برای خرید اقساطی تیبا 2 استفاده کنید و به جمع مشتریان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور بپیوندید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پژو 405

خرید اقساطی پژو 405
شرکت پژو یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فرانسوی است که محصولات زیبا و جذابی دارد. برای خرید اقساطی پژو 405 به بخش وسایل نقلیه در سایت...

خرید اقساطی پژو پارس

خرید اقساطی پژو پارس
کمپانی پژو یکی از برترین برندهای فرانسوی است که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی پژو پارس به بخش وسایل نقلیه در سایت...