خرید اقساطی تبلت سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:52:15

برند سامسونگ برندی موفق و عالی می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ با سفته به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تبلت سامسونگ با سفته


آشنایی با انواع تبلت سامسونگ

امروزه خرید قسطی تبلت سامسونگ، و فروش کالای دیجیتال در بازار کالای دیجیتال طرفداران زیادی پیدا کرده و مورد استقبال همگان قرار گرفته است. 

زیرا تبلت سامسونگ از نظر کیفیت و کارایی نسبت به دیگر تبلت‌ها بهتر و کاربردی می‌باشد. خرید اقساطی تبلت سامسونگ از نظر مقایسه قیمت، با خرید اقساطی دیگر کالاهای دیجیتال بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. ما می‌توانیم تبلت سامسونگ را هم به صورت نقد خریداری کنیم و هم از خرید قسطی تبلت جدید سامسونگ، استفاده کرده و این کالای دیجیتال را خریداری و استفاده نمایید. 

برای خرید قسطی تبلت سامسونگ شرایط فروش مختلفی در بازار وجود دارد. خریداران این کالا، با توجه به روش‌های خرید تبلت سامسونگ و شرایط مالی خود، تعیین می‌کنند که از کدام بازار و یا کدام سایت این محصول را خریداری کنند. تبلت سامسونگ با مدل‌های گوناگون و مشخصات مختلف در بازار وجود دارد. این مدل‌ها شامل: مدل A و مدل S هستند.

مدل A خودش به تنهایی شامل: گلکسی تب A7 و گلکسی تب A7 لایت و‌‌‌‌ خیلی از مدل‌های دیگر است که در بازار کالای دیجیتال بسیار متفاوت بوده و دارای تنوع و کیفیت بالایی هستند. گلکسی تب A7 و گلکسی تبA7 لایت، هر دو دارای ظرفیت 32 و 64 گیگابایت هستند. گلکسی تبA7 دارای، صفحه نمایش متوسط و سیستم‌ عامل و رابط کاربری روان و قوی می‌باشد. دارای تراشه میان رده و دارای حافظه داخلی از 32 تا 64 گیگابایت است. گلکسی تبA7 لایت دارای صفحه نمایش ضعیف، سیستم عامل، رابط کاربری روان و تراشه میان رده می‌باشد.

دوربین آن از لحاظ کیفیت متوسط است، همچنین حافظه داخلی این تبلت از 32 تا 64 گیگابایت است. یکی دیگر از مدل‌های گروه A گلکسی تب A8 می‌باشد، که در 15 دسامبر 2021 به بازار عرضه شد. این مدل تبلت، دارای صفحه نمایش TFT و 10 اینچی است، دارای اندروید 11 و رابط کاربری وان یو آی است. دارای تراشه تایگر t618 و هشت هسته‌ای می‌باشد. حافظه این گوشی در سه نوع 32 گیگابایت،4 گیگابایت و 128 گیگابایت در بازار موجود است، مقدار حافظه رم در همه مدل‌ها 4 گیگابایت است. 

مشخصات تبلت مدل s و شرایط خرید اقساطی تبلت سامسونگ

اما مدل S که خود شامل S7 پلاس، S6 وS7 می‌باشد. مشخصات s6 شامل صفحه نمایش خوب و رابط کاربری روان به همراه تراشه قوی که در انجام برنامه‌های سنگین سر بلند بیرون آمده و دارای ظرفیت 128 و 256 گیگابایت است. مدل S7، که از تبلت‌های بالا رده سامسونگ به حساب می‌آید، با توجه به قیمت آن در بازار دیجیتال، امکانات کافی و درخوری به کاربر ارائه می‌دهد.

تبلت سامسونگ مدل S7 دارای قلم اسپن می‌باشد که می‌توانیم تجربه کاربری خیلی خوبی را از این محصول بگیریم. نمایشگر بسیار قوی با نرخ نوسازی 120 هرتز و دارای حافظه 128 تا 512 گیگابایت می‌باشد. در بازار کالای دیجیتال، ما می‌توانیم تبلت سامسونگ را با گارانتی معتبر، خریداری کنیم. خرید قسطی تبلت سامسونگ نیز از شرایط گارانتی شرکت تضمین کننده برخوردار است.

بسیاری از سایت‌ها این محصول را به صورت فروش قسطی تبلت، در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. مانند سایت قسطی کلاب، که دارای شرایط متنوعی در فروش اقساطی است. شرایط خرید اقساطی تبلت سامسونگ در سایت قسطی کلاب، بسیار عالی و به صرفه می‌باشد. برای دسترسی به این شرایط، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شده و سپس کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

بعد از انتخاب کالا، وارد صفحه اصلی درخواست و ثبت می‌شوید که می‌توانید نوع و شرایط پرداخت را انتخاب کنید. با توجه به اینکه از کدام طرح و شرکت، اعتبار دریافت کرده‌اید، می‌توانید یکی از طرح‌های زیر را که شامل: معدن، فرازاندیشان، و بای چک هستند را انتخاب کنید. 

سپس وارد بخش مدت زمان بازپرداخت، که شامل میزان استفاده از اعتبار و تعداد ماه بازپرداخت، یا تعداد ماه اقساط است شده در نهایت روی گزینه تکمیل سفارش کلیک کرده و سفارش خود را ثبت می‌کنید، سپس اطلاعات فردی خود را که شامل نام و نام خانوادگی، شغل، درآمد ماهیانه، کد ملی و میزان پرداخت اقساط است را تکمیل می‌کنید و سپس گزینه تکمیل خرید را کلیک می‌نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی z fold 4

خرید اقساطی گوشی z fold 4
برای خرید اقساطی گوشی z fold 4 با قیمتی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس
جدیدترین محصول کمپانی اپل با طراحی و کاربری فوق‌العاده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس به بخش موبایل در دسته...