خرید قسطی تبلت s6 lite سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 12:34:19

شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت s6 lite سامسونگ با شرایطی عالی به بخش تبلت سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تبلت s6 lite سامسونگ



تبلت s6 lite سامسونگ

یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار در دسته‌بندی کالای دیجیتال، تبلت می‌باشد. بسیاری از برندها اقدام به طراحی این محصول در ابعاد و طرح‌های گوناگون کرده‌اند. برند سامسونگ نیز یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و ساخت تبلت‌های مدرن بازار به شمار می‌آید. استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در تبلت‌های سامسونگ باعث شده تا بسیاری از افراد آن را در اولویت خرید خود قرار دهند. در ادامه به بررسی بیشتر مدل s6 از شرکت سامسونگ که در دسته‌بندی لایت قرار دارد، خواهیم پرداخت. 

قابلیت‌های تبلت s6 lite سامسونگ

قبل از خرید اقساطی تبلت s6 lite سامسونگ، باید از قابلیت‌های به کار رفته در آن مطلع بود. شرکت سامسونگ با بکارگیری قابلیت‌های مختلف در هر کدام از تبلت‌های خود، توانسته نیاز دامنه وسیعی از کاربران را پوشش دهد. اصلی‌ترین ویژگی هر تبلتی، مشخصات نمایشگر آن است. در مدل s6 lite از برند سامسونگ، TFT LCD با رفرش‌ریت 60 هرتز و بیشینه‌ی روشنایی 315 نیت استفاده شده است. وضوح نمایش تصویر در این تبلت نیز به دلیل تراکم پیکسلی 224 پیکسل بر هر اینچ و وضوح 2000 در 1200 می‌باشد. در این تبلت از نمایشگر با کیفیتی استفاده شده که توانسته رضایت کاربران را به خوبی جلب کند.

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید قسطی تبلت s6 lite سامسونگ اهمیت دارد، سیستم عامل و پردازنده‌ای می‌باشد که در محصول طراحی شده است. در این مدل از اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 استفاده شده که قابلیت ارتقا به اندروید 12L و رابط کاربری One UI 4.1.1 را نیز دارد. پردازنده‌ی گرافیکی به کار رفته در این مدل تبلت نیز Mali-G72 MP3 است.

طراحی تبلت s6 lite سامسونگ

قدم دوم قبل از خرید اقساطی تبلت s6 lite سامسونگ، داشتن اطلاعات لازم از طراحی و ساخت محصول است. استفاده از نمایشگر شیشه‌ای، فریم و پشتی آلومینیومی در این محصول باعث بالا رفتن مقاومت و ماندگاری آن شده است. اگرچه ماندگاری محصول به دلیل استفاده از این متریال بالا رفته ولی روی سنگینی وزن محصول تاثیر داشته است. این تبلت دارای ابعاد  244.5 در 154.3 در 7 میلی‌متری است که اندازه نسبتا متوسطی داشته و یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه می‌باشد. سنسور دوربین تبلت در قسمت بالا و در گوشه چپ قرار گرفته و جک 3.5 میلیمتری صدا نیز در فریم بالایی قرار دارد. در این محصول از دو دوربین اصلی و سلفی نیز استفاده شده که به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل می‌باشند.

موضوع شارژدهی نیز یکی دیگر از نقاط قوت تبلت s6 lite سامسونگ به شمار می‌آید. باتری به کار رفته در تبلت s6، 7040 میلی آمپر می‌باشد که کاملا استاندارد و پرظرفیت است و امکان استفاده از آن را برای ساعت‌های طولانی در طول روز ممکن می‌کند. برای کم و زیاد کردن صدا نیز می‌توان از دکمه قرار گرفته شده روی لبه سمت راست تبلت استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های اصلی این تبلت، طراحی پورت USB-C می‌باشد که در لبه پایینی تبلت قرار گرفته شده است. این پورت نسبت به نمونه‌های میکرو usb از سرعت شارژ و تبادل اطلاعات داده بالاتری برخوردار است. این محصول در سه رنگ‌بندی خاکستری، آبی و رزگلد طراحی شده که توسط بسیاری از مراکز فروش معتبر عرضه می‌شود. 

خرید قسطی تبلت s6 lite سامسونگ از قسطی کلاب

با توجه به بالا رفتن قیمت انواع کالاهای دیجیتال، شرایط خرید نقدی برای بسیاری از افراد وجود ندارد و درصد بالایی از مخاطبان دنبال خرید اقساطی می‌باشند. مراکز و نمایندگی‌های مختلفی در سراسر کشور، شرایط متنوعی را برای خرید قسطی انواع کالاهای دیجیتال به ویژه تبلت فراهم کرده‌اند که یکی از این مراکز نیز مجموعه قسطی کلاب می‌باشد. این مجموعه شرایط و تسهیلات مختلفی را برای خرید اقساطی تبلت s6 lite سامسونگ فراهم کرده است. افراد در شرایط و قشرهای گوناگون می‌توانند از تسهیلات این مجموعه برای خرید انواع کالاها به ویژه کالاهای دیجیتال استفاده کنند.

قبل از  خرید قسطی تبلت s6 lite سامسونگ از قسطی کلاب، می‌توان از سایت اصلی این مجموعه وارد بخش خرید اقساطی شد. در این قسمت طرح‌های مختلف تسهیلاتی برای فروش قسطی انواع کالاها در نظر گرفته شده است. این تسهیلات با توجه به شرایط قشرهای گوناگون طراحی شده تا افراد بتوانند متناسب با شرایط خود از آن استفاده کنند. مبلغ هر کدام از این تسهیلات نیز به گونه‌ای مشخص شده تا امکان خرید انواع کالاها به ویژه کالاهای دیجیتال را به کاربران بدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توان با کارشناسان مجموعه قسطی کلاب ارتباط برقرار کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش موبایل قسطی

فروش موبایل قسطی
سامسونگ سالانه گوشی های خود را با نام های متفاوت روانه بازار می کند از جمله این گوشی ها گوشی گلکسی J5 سال 2017 یا همان J5 Pro می باشد این گوشی...

خرید قسطی گوشی S21 FE

خرید قسطی گوشی S21 FE
گوشی پرفروش و پرطرفدار سامسونگ با قیمتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی S21 FE به بخش موبایل در دسته بندی کالای...