خرید قسطی گوشي S21 fe سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 10:24:10

اگر قصد خرید یک گوشی میان رده و باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي s21 fe سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي s21 fe سامسونگ


بررسی موبایل‌های سامسونگ

برند سامسونگ یکی از برندهای کهنه کار در زمینه تولید انواع محصولات و لوازم دیجیتال است. این برند کره‌ای یکی از بزرگترین تولید کننده‌های کالای دیجیتال مانند موبایل‌های هوشمند در جهان به حساب می‌آید. از جمله موبایل‌های پرچمدار تولیدی این شرکت می‌توانیم به S21 FE اشاره کنیم. در ادامه قصد داریم تا شما را در خرید قسطی گوشي s21 fe سامسونگ راهنمایی کنیم. 

در 4 ژانویه سال 2022 بود که برند سامسونگ به طور رسمی از سری بعدی موبایل‌های پرچمدار خود با نام S21 FE رونمایی کرد. این مدل از موبایل‌های برند سامسونگ با قیمتی 750 یورویی روانه بازار شدند. صفحه نمایشگر این موبایل از نوع 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X است. این صفحه نمایش می‌تواند رزولوشنی معادل1080 در 2400 پیکسل را برای کاربر فراهم کند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که قبل از خرید اقساطی گوشي s21 fe سامسونگ باید به آن توجه کنید، وزن آن موبایل است. وزن گوشی از این نظر دارای اهمیت است که دست و مچ شما در استفاده‌های طولانی مدت، کمتر دچار خستگی می‌شوند. وزن این سری از گوشی‌های سامسونگ طبق آمارهای رسمی 177 گرم می‌باشد.

از جمله عواملی که سبب افزایش مقاومت موبایل شما در برابر ضربات احتمالی می‌شود و باید قبل از خرید قسطی گوشي s21 fe سامسونگ به آن توجه کنید، جنس بدنه موبایل مورد نظر شما می‌باشد. کمپانی سامسونگ در ساخت بدنه پشتی این موبایل از پلاستیک باکیفیت استفاده کرده است. همچنین در محافظ صفحه جلوی این گوشی هم از گوریلا گلس Victus استفاده شده است.

تراشه‌های شگفت انگیز سامسونگ!

شما باید باتوجه به انتظاراتی که از موبایل خود دارید، می‌توانید اقدام به خرید اقساطی گوشي s21 fe سامسونگ کنید. تراشه‌های تعبیه شده در موبایل، یکی از مهمترین عواملی است که باید به آن دقت کنید. زیرا عملکرد گوشی خریداری شده شما رابطه مستقیمی با تراشه‌های آن دارد. تراشه مورد استفاده در این موبایل Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G می‌باشد.

این نکته نیز لازم به ذکر است که فرآیند ساخت تراشه استفاده شده در این موبایل 5 نانو متری بوده و این تراشه دارای 8 هسته می‌باشد. هسته‌های به کار رفته در این تراشه شامل یک هسته 2.9 گیگاهرتزی، سه هسته 2.80 گیگاهرتزی و 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی است.

یکی از نکات مهمی که در مقالات خرید نقدی گوشی S21 FE بسیار روی آن تاکید شده است، دوربین موبایل مورد نظر شما است. دوربین پشت این موبایل، یک دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه فناوری‌هایی نظیر لنز واید، فوکوس خودکار، لرزش گیر اپتیکال تصویر است. دوربین تله فوتو این گوشی میتواند عکس‌هایی با وضوح 8 مگاپیکسل برای کاربر بگیرد. همچنین این سری از موبایل‌های سامسونگ توانایی فیلمبرداری باکیفیت 4K به همراه نرخ فریم 60 دارند.

از دیگر نقاط مثبت این گوشی سامسونگ می‌توان به دوربین سلفی آن اشاره کرد. دوربین سلفی این موبایل از وضوح عکس 32 مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند. حداکثر رزولوشن فیلمبرداری این دوربین 4K با نرخ فریم 60 می‌باشد.

از جمله نکات مهمی که قبل از خرید قسطی گوشي s21 fe سامسونگ باتوجه به میزان استفاده خود از گوشی باید مدنظر قرار دهید، باتری آن است. باتری تعبیه شده در این موبایل از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. طبق آمارهای رسمی منتشر شده توسط وبسایت سامسونگ، حداکثر توان پشتیبانی شده شارژر این موبایل 25 وات بوده و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. 

خرید اقساطی گوشي s21 fe سامسونگ از قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از معدود فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان خرید اقساطی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. این فروشگاه با هدف هرچه راحت تر شدن خرید شما، اقدام به اضافه کردن امکان خرید هر کالایی به صورت قسطی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و طرح‌های فروش قسطی سایت ما، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت

خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت
اگر تمایل دارید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت از...

خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس

خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند اپل بی‌شک مدل آیفون 12 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته...