خرید اقساطی تبلت a8 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/16 11:22:37

برای داشتن یک تبلت به روز و عالی پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطی تبلت a8 سامسونگ از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد. 


خرید اقساطی تبلت a8 سامسونگ


مشخصات مهم تبلت a8 سامسونگ

برخورداری از یک نمایشگر 10.5 اینچی نوع TFT را می‌توان از ویژگی‌های مهم خرید قسطی تبلت a8 سامسونگ به حساب آورد. صفحه نمایش بزرگ این مدل تبلت سامسونگ، امکان مشاهده بهتر و مطلوب‌تر محتواهای تصویری و داده‌ها را برای کاربران فراهم آورده است. نسبت 80 درصدی نمایشگر تبلت به بدنه، به خوبی بر این موضوع صحه می‌گذارد. همچنین، رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 این تبلت، حکایت از ارائه محتواهای باکیفیت و دارای وضوح بالا به کاربران می‌دهد. ضمنا، تراکم پیکسلی تبلت ای 8 برابر با 216 پیکسل در اینچ اعلام گردیده است.

تبلت گلکسی تب a8 سامسونگ به صورت رسمی در 15 دسامبر 2021 معرفی و در 17 ژانویه سال 2022 به بازارهای جهانی عرضه گردید. این مدل تبلت شرکت سامسونگ دارای وزنی حدود 508 گرم می‌باشد. علاوه بر این، ابعاد تبلت ای 8 برابر با 246.8×161.9×6.9 میلیمتر است. تبلت باکیفیت گلکسی A8 در رنگ‌های متنوع رز گلد، خاکستری و نقره‌ای به کاربران این محصول خوش ساخت ارائه می‌گردد.

مجهز شدن به بخش سخت افزاری قوی و قدرتمند، دیگر ویژگی خرید اقساطی تبلت a8 سامسونگ را در بر می‌گیرد. شرکت سامسونگ برای این سری از تبلت‌های خود از تراشه منحصر به فرد Unisoc Tiger T618 بهره برده است. به پشتوانه وجود این تراشه در ساختار تبلت و قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگا هرتز،  عملکرد بهینه دستگاه در اجرای نرم افزارهای کاربردی و انجام امور روزانه را شاهد هستیم. وجود پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 GPU، بخش سخت افزاری تبلت گلکسی a8 را کامل می‌کند. 

سایر مشخصات تبلت گلکسی تب A8

تبلت سامسونگ گلکسی تب a8 به سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده است. رابط کاربری One UI 3.1، تجربه کاربری راحت و لذت بخشی را برای کاربران این مدل گجت هوشمند به ارمغان می‌آورد. این مدل تبلت سامسونگ با حافظه‌های داخلی 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت، 64 و رم 4 و 128 و رم 4 گیگابایت ارائه می‌گردد. برای خرید قسطی تبلت a8 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی دیگر فروش قسطی Samsung Galaxy tab a8 به بخش دوربین دستگاه اختصاص پیدا می‌کند. دوربین اصلی تبلت در قسمت پشت دستگاه قرار گرفته است. سنسور 8 مگاپیکسلی این دوربین، قابلیت ثبت تصاویر و ضبط ویدئوها در نور مناسب را به راحتی برای کاربران امکان پذیر ساخته است. همچنین، دوربین سلفی تبلت ای 8 دارای رزولوشن 5 مگا پیکسل است. عملکرد دوربین سلفی تبلت برای برقراری تماس های تصویری خوب و مناسب ارزیابی می گردد. در ضمن، تبلت گلکسی tab a8 توانایی فیلم برداری با کیفیت 1080p@30fps را دارد.

گفتنی است که تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A8 دارای یک باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت است. باتری غیر قابل تعویض دستگاه به وسیله یک شارژر سریع 15 واتی شارژ می‌شود. باتری 7040 میلی آمپر ساعت این محصول، از طول عمر بالا و پایداری قابل قبولی برخوردار است. با خرید اقساطی تبلت a8 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD، دارای جک 3.5 میلیمتری صدا، پشتیبانی از USB Type-C 2.0، پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی 2G/3G/4G، بلوتوث، دارای یک درگاه مخصوص سیم کارت، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و فناوری‌های GSM/HSPA/LTF، سایر مشخصات این تبلت خوش ساخت را شامل می‌شود. برای خرید قسطی تبلت a8 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نحوه خرید اقساطی تبلت a8 سامسونگ

لازم به ذکر است که امکان خرید اقساطی تبلت‌های سری a8 سامسونگ از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای خریداران فراهم گردیده است. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و جزئیات این طرح با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایند. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال برای متقاضیان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ چکی

خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

مشخصات بهترین گوشی هوآوی

مشخصات بهترین گوشی هوآوی
امروزه گوشی های هوشمند به بخش جدایی ناپذیر از زندگی انسان تبدیل شده اند. تمام افراد برای انجام بسیاری از .....