خرید قسطی گوشی a03 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 07:45:02

یکی از گوشی‌های هوشمند و مقرون به صرفه سامسونگ مدل گلکسی a03 سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a03 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی a03 سامسونگ


گوشی a03 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی a03 سامسونگ را دارید؛ باید بدانید این موبایل یکی از گوشی‌های اقتصادی شرکت کره ای سامسونگ محسوب می‌شود. موبایل‌های میان رده و اقتصادی سامسونگ جز گوشی‌های هوشمندی هستند که برای رفع نیازهای روزمره و ساده کاربران طراحی و تولید می‌شوند. اما هر یک از ین مدل‌ها در کنار کاربردهای فراوان خود دارای نقاط ضعف مخصوصی نیز می‌باشند.

از آن جایی که گوشی‌های میان رده و اقتصادی، طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارند؛ شرکت کره‌ای سامسونگ تاکنون گوشی‌های میان رده زیادی را مانند a03 به بازار عرضه کرده است.

این موبایل از 18 آگوست سال 2021 میلادی به دنیا تکنولوژی معرفی و عرضه  آن نیز از همان روز آغاز شد. گوشی موبایل a03 سامسونگ می‌تواند بسیار کاربردی باشد اما  باید گفت اگر به دنبال موبایلی هستید که از نظر تمام امکانات در سطح عالی قرار دارد a03 سامسونگ نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد. 

کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا دوربین گوشی a03 در سطح بالایی قرار نداشته باشد. دوربین اصلی این موبایل از سه لنز 13 مگاپیکسلی  واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی  تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز دارای لنز 5 مگاپیکسلی  می‌باشد. 

مشخصات و ویژگی‌های فنی گوشی a03 سامسونگ

قبل از خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این موبایل آشنا شوید. نمایشگر این گوشی موبایل از جنس lcd می‌باشد و نسبت نمایشگر به کل بدنه موبایل نیز حدودا 81 درصد است. رزولوشن و کیفیت تصویر نمایشگر گوشی a03 سامسونگ نیز برابر با 271 پیکسل در هر اینچ است.

این موبایل  از دو سیمکارت  پشتیبانی می‌کند و وزن نسبتا سبکی دارد. وزن موبایل برابر با 196 گرم است. سیستم عامل این موبایل در زمان عرضه نسخه 11 اندروید بوده و تراشه به کار رفته در آن نیز 12 نانومتری می‌باشد. پردازنده مرکزی این موبایل 8 هسته‌ای است. این ویژگی‌های پلتفرم موبایل سبب می‌شود شما بتوانید به راحتی از برنامه‌های مختلف استفاده کنید. 

گوشی a03 سامسونگ دارای یک درگاه اختصاصی برای قرار گرفتن کارت حافظه می‌باشد. این گوشی در دو مدل با حافظه‌های گوناگون عرضه شده است. برای خرید قسطی گوشی a03 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یک مدل موبایل که قیمت مناسب تری دارد با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایت عرضه شده است.  مدل دیگر نیز دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت می باشد. گوشی a03 سامسونگ دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. این باتری با توان بالایی که دارد می‌تواند برای ساعت‌های زیاد شارژدهی کند. باتری  گوشی به عنوان یکی از نقاط قدرت آن شناخته می‌شود. 

همچنین موبایل داری شارژر سریع 15 وات می‌باشد. گوشی a03 سامسونگ داری gps بوده اما فاقد nfc می‌باشد. این موبایل در سه رنگ مشکی، آبی و سفید در بازارهای جهانی عرضه شده است. 

چگونگی خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی گوشی a03 سامسونگ را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید به کمک این سایت اقدام به خرید قسطی گوشی مورد نظر خود بکنید. گوشی a03 سامسونگ دارای قیمت مناسبی می‌باشد زیرا یک گوشی میان رده و اقتصادی  است. در نتیجه با توجه به قیمت مناسب، این گوشی می‌تواند یک انتخاب خوب برای خرید نقدی باشد. 

اما قسطی کلاب در کنار فروش نقدی محصولات خود فروش قسطی را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی  گوشی از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب به میزان لازم اعتبار دریافت کنید. شما با اعتبار دریافتی خود تنها می‌توانید از قسطی کلاب خرید کنید. این سایت علاوه بر فروش قسطی موبایل سامسونگ کار فروش انواع کالای دیجیتال را نیز انجام  می‌دهد‌. با خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ از قسطی کلاب یک خیرد به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با چک

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با چک
جدیدترین محصول کمپانی اپل با وجود تحریم‌ها و عدم ریجستری در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14...

خرید اقساطی گوشی S22 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی S22 سامسونگ
یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2021 مدل گلکسی s22 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی S22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...