خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:55:08

گوشی a53 را می‌توان جز بهترین محصولات میان رده سامسونگ نامید. برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با چک


گوشی a53 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ شاید یکی از بهترین گزینه‌ها برای هر فردی که به دنبال خرید گوشی است، باشد. محصولی که با قیمتی مناسب و اقتصادی و ساخت باکیفیتی که دارد، اکثر نیازهای افراد را برطرف می‌کند. این گوشی در مقایسه با رقیب‌های همرده خود به خوبی توانسته است رضایت افراد را جلب کند. قابلیت‌های فراوانی که این گوشی در اختیار خریدار قرار می‌دهد، یکی از ارکان مهم پرفروش بودن آن است. اگه قصد آشنایی و در نهایت خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

انتخابی برتر با سامسونگ

برند سامسونگ یکی از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه تولید کالای دیجیتال بخصوص گوشی می‌باشد. سامسونگ با تولید گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار به خوبی توانسته است نیاز تمام افراد را برطرف کند. گوشی‌هایی با مدل‌ها و سطح قیمت متفاوت که باعث شده است هر فردی با توجه به بودجه‌ای که دارد بتواند از گوشی‌های برند سامسونگ استفاده کند. گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی سامسونگ با توجه به کیفیت و قیمت مناسب و ویژگی‌های فراوانی که دارند، باعث شده‌اند افراد زیادی به خرید گوشی‌های این برند مشتاق شوند. یکی از این گوشی‌های میان‌رده، گوشی a53 است. برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی a53 سامسونگ در تاریخ 17 مارس سال 2022 معرفی و در نهایت در تاریخ 24 مارس همان سال در بازار جهانی عرضه شد. این گوشی مانند تمام گوشی‌های این برند، از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. نسخه اندروید 12 در این گوشی استفاده شده است که در زمان خود بروزترین نسخه اندروید بود. این گوشی با آپدیت‌هایی که برای آن منتشر می‌شود قابلیت ارتقا به نسخه‌های بالاتر اندروید را دارا می‌باشد. رابط کاربری این گوشی One UI 4.1 است که این رابط کاربری توسط خود سامسونگ توسعه داده شده است و برای تمام گوشی‌های این برند عرضه می‌شود. این گوشی هنگام عرضه، در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی وارد بازار شد. 

خرید اقساطی محصولی اقتصادی

شاید بهتر باشد برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با ویژگی‌های بیشتری از آن آشنا شویم. این گوشی نمایشگری Super AMOLED در ابعاد 6.6 اینچ دارد که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. جنس قاب پشتی آن از پلاستیک است و جنس قاب جلوی آن از گوریلا گلس 5 می‌باشد. 

گوشی a53 در قاب پشت خود چهار دوربین دارد. دوربین واید 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی ترکیب دوربین‌های پشت این گوشی را تشکیل می‌دهند. این دوربین‌ها باعث شده‌اند که توانایی ثبت تصاویری بسیار باکیفیت فراهم شود و همچنین امکان تصویربرداری با کیفیت 4K در این گوشی موجود ‌باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای لنزی 32 مگاپیکسلی است که کیفیتی بسیار مناسب دارد. اسپیکرهای این گوشی استریو هستند و همین قابلیت باعث شده است که کیفیت صدا در این گوشی بسیار خوب باشد.

گوشی a53  سامسونگ باتری با ظرفیت 5000  میلی¬آمپر ساعت را دارا است که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. تراشه به کار رفته در این گوشی Samsung Exynos 1280 است که این تراشه ساخت شرکت سامسونگ می‌باشد که برای استفاده در گوشی‌های این برند طراحی و تولید شده است. این گوشی در دو رم 6 و 8 گیگابایت و دو ظرفیت حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه شده است. در ادامه قصد داریم فروشگاهی معتبر برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ را به شما معرفی کنیم. 

فروش قسطی کالای دیجیتال

با گذشت زمان، شرایط به صورتی پیش رفت که قدرت خرید نقدی مردم کاهش پیدا کرد و خرید اقساطی به گزینه مناسبی برای آن‌ها بدل شد. در این شرایط همه افراد به دنبال یافتن فروشگاهی امن و با شرایط فروش قسطی مناسب هستند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از این سایت‌های معتبر در این زمینه است. قسطی کلاب با تنوع محصول بسیار زیادی که دارد و همچنین شرایط خرید اقساطی گوناگونی که ارائه می‌دهد، این امکان را برای همه اقشار جامعه مانند کارمندان، بازنشستگان و کسانی که شغل آزاد دارند فراهم می‌کند تا بتوانند محصول خود را به صورت قسطی خریداری کنند. اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ هستید، حتما به سایت قسطی کلاب سر بزنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco f5

خرید قسطی گوشی poco f5
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco f5 با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب
اگر شما نیز جز افراد علاقه مند به محصولات شرکت اپل هستید، پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم! به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...