خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:40:15

اگر علاقه مند به محصولات برند شیائومی هستید و به دنبال خرید یک گوشی خوب و باکیفیت می‌باشید؛ پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال است.


خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10


بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 از دید مقایسه

در این مقاله قصد داریم گوشی ردمی نوت 10 و تفاوت‌هایی که این گوشی با سری‌های قبل از خود دارد را به شما معرفی کنیم و در انتها صحبت از خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 به میان می‌آوریم. 

شیائومی ردمی نوت 10 با امکانات و اصلاحات بهتری که نسبت به دو نسخه قبلی خود یعنی نوت 8 و نوت 9 دارد صلاحیت خود را برای صدر نشینی در بین سری‌های نوت ردمی به اثبات رسانده است.

ردمی نوت 10 نسل پیشرفته‌تری را نسبت به سری‌های قبلی خود نشان می‌دهد. نمایشگر oled، اسپیکرهای استریو، پردازنده قوی همراه با اصلاحاتی که در ظاهر آن به وجود آمده آن را به یک گوشی سبک، زیبا و خوش دست تبدیل کرده است.

در واقع مهم‌ترین وجه برتر ردمی نوت 10 نسبت به نمونه‌های قبلی همین نمایشگر سوپر امولد با حداکثر روشنایی 1100 نیت می¬باشد که جایگزین صفحه نمایشگرهای LCD شده است. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات ردمی نوت 10

ردمی نوت 10 در ابعاد 8.3 × 74.5 × 160.5 میلی‌متر ساخته می‌شود و وزن آن 179 گرم است. این گوشی دارای استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار است و دارای پوشش محافظ گوریلا گلس 3 روی پنل جلو و همچنین بر روی پنل پشت می‌باشد و فریم آن نیز از جنس پلاستیک است. 

شیائومی نوت 10 در سه رنگ سفید، مشکی و سبز در بازار وجود دارد که دو رنگ سبز و مشکی کاملاً مات هستند و رنگ سفید آن صدفی است ضمن اینکه به خاطر کیفیت منحصر به فردی که دارد هیچ گونه لکی به خود نمی‌گیرد و اگر به رنگ سفید علاقه دارید می‌توانید بدون هیچ تردیدی رنگ سفید این محصول را خریداری فرمایید. با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ضمن اینکه گوشی‌های شیائومی قاب‌های محافظ سیلیکونی را از همان ابتدا در جعبه‌ گوشی قرار می‌دهد و شما می‌توانید برای اطمینان بیشتر از این قاب‌ها نیز استفاده کنید.

پشت گوشی دارای انحنا است و اطراف گوشی دارای ضخامت کمتری می‌باشد که این ویژگی باعث می‌شود که راحت‌تر در دست قرار بگیرند. حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور قرار دارد و کمی بیرون زده و انحنا دار است که همین موضوع عملکرد این حسگر را دقیق‌تر کرده است. با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ماژول دوربین نوت 10  طرح منحصر به فردی دارد به شکلی که دوربین اصلی کمی برجسته و مابقی دوربین‌ها نیز در حالتی نامتقارن قرار دارند. کیفیت این دوربین با کمک طراحی عجیبی که دارد بی شک بلامنازع است و تنها کافی است که منظره‌ای را با لنز این دوربین ببینید تا متوجه زیبایی آن بشوید.

همان طور که تا اینجا گفتیم گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 10 دارای امکانات فوق العاده‌ای است که هر خریداری را از خود راضی می‌کند و این در حالی است که قیمت این گوشی نسبت به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طرح دوربین منحصر به فرد

شما می‌توانید این گوشی را از طریق سایت قسطی کلاب تهیه کنید برای این کار می‌توانید در قسمت سرچ سایت کالای مورد نظر خود را جست و جو کنید یا می‌توانید از طریق منوی سایت به قسمت کالای دیجیتال مراجعه کنید و گوشی مورد نظر خود را به شکل دستی پیدا کنید. پس از انتخاب تنها کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن گوشی به دست شما برسد. پس می‌توانید به شکل نقدی و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10

با توجه به شرایط کنونی و اوضاع اقتصادی کشور ممکن است که افراد توان پرداخت هزینه را به شکل یکجا و نقدی نداشته باشند. از این ‌رو سایت قسطی کلاب برای افزایش رفاه حال شما این امکان را فراهم کرده تا با خرید قسطی گوشی بتوانید از تجربه داشتن گوشی‌هایی با سطح بالا لذت ببرید. پس در صورت تمایل می توانید از شرایط فروش قسطی گوشی موجود در سایت استفاده کنید.

برای آگاهی از شرایط و پیش ‌نیازهای لازم برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 و به طور کلی خرید اقساطی موبایل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس حاصل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل ال جی اقساطی

موبایل ال جی اقساطی
طراحی شیک و استفاده از متریال مرغوب در ساخت موبایل ال جی اقساطی آن را به گوشی های اشرافی تبدیل کرده است. در کنار طراحی زیبا می توان به باطری با....

قیمت گوشی سامسونگ j7

قیمت گوشی سامسونگ j7
ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی سامسونگ j7 core را معرفی کنیم از جمله قابلیت های برتر گوشی های سری j بدنه با کیفیت و دوربین سلفی باکیفیت می باشد..