خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 11:00:10

تلویزیون جی پلاس یکی از برترین محصولات کمپانی جی پلاس می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس

تلویزیون جی پلاس

برند جی پلاس توانست تا در مدتی کوتاه به یکی از پرفروش‌ترین برندهای داخلی تبدیل شود. نمایندگی ال جی در ایران، هم‌اكنون توانسته با استفاده از جدیدترین فناوری‌های مدرن روز دنیا، محصولات سال 2020 را به بازار عرضه نماید. در ادامه اين بلاگ، قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات تلویزیونی جدید این برند بپردازیم.

این تلویزیون پنجاه اینچ در کیفیت وضوح پخش تصاویر فوق‌العاده است و از قابلیت‌ها و امکانات بی‌نظیری پشتیبانی به عمل می‌آورد، همچنین دارای یک کنترل هوشمند است. در ادامه این وبلاگ با ما همراه باشید تا با خصوصیات این تلویزیون بیشتر آشنا شویم. قابلیت خرید قسطي تلویزیون جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون 50 اینچ UHD 4K جی‌پلاس مدل 50KU722S

این تلویزیون دارای یک صفحه فلت يا تخت می‌باشد و از فناوری LED برخوردار است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده 4K نمایش دهد. رزولوشن موجود در آن 2160 * 3840 پیکسل است و نسبت تصویر در آن 16:9 می‌باشد.

به علاوه دارای قابليت HDR است و با وجود رابط هوشمند این تلویزیون شما می‌توانید به راحتی به وب‌کاوی بپردازید، فیلم‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و از سرویس‌های آنلاینی که در یک کامپیوتر شخصی ارائه می‌شود، استفاده نمایید، حتی بازی‌های آنلاین انجام دهید و هر آنچه بر روی صفحه نمایش گوشی همراه شما نقش می‌بندد، بر روی تلویزیون مشاهده کنید.

اینها تنها گوشه‌ای از قابلیت‌هایی است که این مدل به شما عرضه می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس رویا را به واقعیت تبدیل کنید. فناوری ارائه تصویر 4K در مقایسه با QHD دو برابر بهتر است. علاوه بر قابلیت‌های تصویری ارائه شده توسط این تلویزیون، قابلیت‌های دیگری نیز، موجود است. با خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس کیفیت ارائه تصاویر را مقایسه نمایید!

ویژگی‌های صوتی

در این تلویزیون می‌توانید از یک سیستم صوتی به صورت دو کاناله استفاده کنید. دو بلندگوی 8 واتی موجود در این تلویزیون کمک می‌کند تا با توان خروجی کلی صدای 16 واتی رو به رو باشید، همچنین می‌توانید تمامی لوازم صوتی خانگی را با این تلویزیون کنترل کنید یا بر روی حافظه خارجی این تلویزیون، محتواهای مورد علاقه خود را ضبط نمایید.

با استفاده از تیونر داخلی DVB-T2 و گیرنده دیجیتالی این تلویزیون قادر هستید تا از تمامی شبکه‌های داخلی بهره‌مند شوید، همچنین طیف وسیع و گسترده‌ای از رنگ‌ها تا حدود بیلیون رنگ غنی را مشاهده نمایید. با خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس از صدایی مناسب برخوردار شوید!

گذرگاه‌های مفید و مناسب

دو پورت USB در این تلویزیون سبب می‌شوند تا هر وسیله‌ای مثل هارد اکسترنال، فلش مموری‌های متنوع و وسایل دیگر را به تلویزیون متصل کنید. پورت HDMI هم به شما این امکان را می‌دهد تا لپ تاپ و سایر محصولات دیجیتالی خود را وصل کنید و یک صفحه نمایش بزرگ را را برای دیدن انتخاب نمایید.

وجود گذرگاه کامپوزیت، اتصال بی‌سیم وای فای، خروجی‌های خروجی هدفون، اتصال بلوتوث و قابلیت اسکرین میرورینگ تنها گوشه‌ای از امکانات و خدماتی است که این تلویزیون به شما عرضه می‌کند. با خرید قسطي تلویزیون جی پلاس از امکاناتی بی‌نظیر استفاده کنید!

طراحی مناسب

در طراحی این محصول نیز باید بگوییم که پایه‌های دوگانه در سمت راست و چپ تلویزیون که به صورت متقارن قرار گرفته‌اند، زیبایی خاصی را به منزل شما هدیه می‌دهند. می‌توانید این پایه‌ها را به راحتی بر روی میز قرار دهید و فیلم‌های خود را در تلویزیون مشاهده کنید. 

زیرا از نظر تحمل وزن این استندها، ایمن و خاطرجمع هستند. در ضمن می‌توانید برای اتصال به دیوار نیز اقدام کنید. با خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس زیبایی را به منزلتان بیاورید!

پیشنهاد ویژه خرید تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب

برای تهیه این تلویزیون بی‌نظیر می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. با یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت اقدام کنید. وام بگیرید و این تلویزیون استثنایی را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي تلویزیون جی پلاس از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباسشویی سام

خرید قسطی لباسشویی سام
یکی از بهترین وسایل برقی هر آشپزخانه بی شک لباسشویی است. برای خرید قسطی لباسشویی سام به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...

فروش قسطی لوازم خانگی ال جی

فروش قسطی لوازم خانگی ال جی
همه ما برای رفع نیازهای عادی خود مجبور به استفاده از کالاهای مختلفی هستیم. در عصر حاضر تقاضا برای....