شرایط گوشی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 17:16:10

قیمت گوشی با توجه به نوسانات ارزی بسیار تغییر کرده است و برخی از افراد نمی توانند به صورت نقدی این کالای دیجیتال را خریداری کنند. از این رو می توان شرایط فروش قسطی گوشی موبایل را فراهم کرد. جهت اطلاع از شرایط گوشی اقساطی به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

 شرایط گوشی اقساطی

گوشی اقساطی در سایت 

فروش اقساطی موبایل روشی در فروش است که اگر بخواهیم شرایط فروش اقساطی را بفهمیم باید بدانیم که وقتی کالایی مانند گوشی قرار شد، تحت شرایط فروش اقساطی به خریدار ارائه شود، اتفاقی که می افتد این است که دوره پرداخت هزینه گوشی با شرایط گوشی اقساطی طولانی تر شده و البته یکی از عواقبش پرداخت مالیات بر درآمد است. این دوره مطابق با پارامتر های متعدد در قرارداد مانند قیمت گوشی، شرایط فروشنده و عوامل دیگر می تواند سه ماه باشد یا می تواند 3 سال باشد. 

شرایط گوشی اقساطی شامل رعایت اصولی است که به آن ها اشاره خواهد شد. اول اینکه برای فروش گوشی اقساطی ابتدا باید توافق بین فروشنده و خریدار ایجاد شود. آنچه واضح است، این است که شرایط گوشی اقساطی موجب می شود، گوشی در اختیار خریدار قرار گرفته و به او تحویل داده می شود، ولی فروشنده تمام هزینه گوشی را دریافت می کند.

 تنوع فروش اقساطی گوشی باعث شده است، خیلی ها ندانند که فروشنده چگونه هزینه نهایی گوشی را در شرایط گوشی اقساطی لحاظ کنند. به این علت که برای تعیین قیمت نهایی گوشی قواعد و محاسبات استانداردی بسته به کشوری که در آن زندگی می کنیم دارد که شرایط گوشی اقساطی را تعیین می کند. 

شرایط گوشی اقساطی شامل مواردی می شود که آنها را مطرح می کنیم. فروش گوشی اقساطی تا حدودی با فروش نسیه مشابهت دارد. فروش نسیه معمولاً بر اساس اعتماد اتفاق می افتد، ولی فروش اقساطی گوشی و بسیاری از کالا های دیگر بر اساس رعایت اصول استانداردی است که البته تحت شرایط گوشی اقساطی برای فروشنده دارای ریسک می باشد در حالی که خریدار درگیر ریسکی نمی شود.

ریسک فروش اقساطی گوشی چگونه به حداقل می رسد؟ باید اشاره کرد که عقد قرارداد بین فروشنده و خریدار که باید یک قرارداد محکم تحت شرایط گوشی اقساطی بین فروشنده و خریدار بسته شود.

به طور کلی باید نظر گرفت که گوشی یکی از لوازم مورد نیاز و جدانشدنی از زندگی است. امروزه افراد، حجم بالایی از کار های خود را به وسیله گوش انجام می دهند. بیشتر فروشنده ها برای رفع این نیاز ها شرایط گوشی اقساطی را در نظر می گیرند.

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش لوازم خانگی و دیجیتال است که با توجه به نیاز مشتری ها خود، شرایط ویژه و اقساطی فروش گوشی موبایل را ایجاد کرده است. شرایط گوشی اقساطی در قسطی کلاب یک مزیت برای خرید افراد با برنامه ریزی مالی است.

قواعد شرایط گوشی اقساطی

آنچه مسلم است در فروش اقساطی موبایل خریدار و فروشنده بر سر شرایطی در قرارداد مربوط به فروش اقساطی گوشی باید توافق کنند. حالا این شرایط گوشی اقساطی چیست؟ 

شرایط اقساطی گوشی موبایل به چه سمتی می رود؟

جواب این سوال را اینگونه می توان داد که در فروش اقساطی موبایل اولین و تنها موردی که مشخص است، قیمت گوشی موبایل است. بدون اینکه شرایط فروش اقساطی گوشی لحاظ شود. موارد دیگر در فروش موبایل اقساطی شامل بیعانه، دوره پرداخت، نحوه محاسبه درصد سود و تعداد اقساط است که در ایران معمولاً دوره اقساط متفاوت است. دوره پرداخت در فروش اقساطی موبایل می تواند 3 ماه باشد و یا می تواند 3 سال باشد. تعیین دوره پرداخت در فروش اقساطی گوشی به قیمت گوشی بسیار وابسته است.

هر قسطی که پرداخت می شود شامل سه قسمت است:

  1. علاقه
  2. بازگشت سرمایه بدون مالیات
  3. سود حاصل از مالیات

مزایای فروش اقساطی موبایل

فروش اقساطی گوشی موبایل به نظر می رسد، مزایایی ندارد. در حالیکه فروش اقساطی گوشی مزایای متعددی دارد. به عنوان مثال وقتی یک گوشی موبایل را شخصی که خریدار است می خرد، با اینکه مشمول مالیات می شود، ولی همین فروش اقساطی موبایل می تواند مالیات خود را به تعویق بیاندازد. همچنین در فروش اقساطی گوشی موبایل نرخ بازدهی تضمین می گردد. در هر صورت این ها اجتناب ناپذیر بوده وی فروش قسطی موبایل شامل ریسک هم می باشد.

ریسک هایی که فروش اقساطی گوشی موبایل دارد، می تواند ریسک از پیش تعیین شده خریدار و نیز فقدان انعطاف در قرارداد فروش اقساطی موبایل بوده که نیاز به مذاکره بین خریدار و فروشنده می باشد.

آنچه باید درباره فروش اقساطی گوشی موبایل بدانیم

باید بدانیم که فروش اقساطی موبایل نه فقط در ایران بلکه در تمام جهان رایج شده است. در جوامع مختلف و پیشرفته از روشی برای فروش اقساطی گوشی موبایل استفاده می شود که به آن باندلینگ می گویند و فروش اقساطی موبایل به روش باندلینگ استفاده می شود. 

افزایش فروش اقساطی گوشی موبایل 

کشور خودمان نیز تلاشی صورت گرفت تا این روش در بازار رونق یابد ولی به دلایل متعدد منتفی شد. لازم به ذکر است برخی از فروشندگان گوشی موبایل برای فروش اقساطی موبایل شرایط نامتعارفی را که خودشان خلق کرده اند به مشتری توصیه می کنند. مثلاْ داشتن تنها یک چک از خودتان کفایت می کند در صورتی که فروش اقساطی موبایل باید مطابق با قواعد مشخصی انجام شود و منطق اقتصادی داشته باشد.

استفاده از قواعد استاندارد فروش اقساطی موبایل را فراموش نکنید

اگر در مورد فروش اقساطی گوشی کمی تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که گوشی های بسیار گران طی یک دوره یک ساله صورت می گیرد و وقتی فروش اقساطی گوشی به این مدل باشد و قیمت تمام شده گوشی با قیمت نقد اگر مقایسه شود، نتیجه جالبی حاصل خواهد شد و آن کسب تقریباْ یک رقم عجیب مثلاْ ۲۷ درصد در فروش اقساطی گوشی برای خود در نظر گرفته است.

حالا خودتان محاسبه کنید که این فروشندگان نامتعارف در فروش اقساطی گوشی موبایل از هیچ قاعده ای استفاده نمی کنند یا حتی دیده شده برخی فروشندگان به جای ضامن در فروش اقساطی گوشی مثلاْ جعبه گوشی را نزد خود نگه می دارند.

بر اساس مطالب گفته شده توصیه ما این است که برای استفاده از شرایط اقساطی گوشی موبایل فقط به مراکزی مراجعه کنید که از قواعد متعارف استفاده کرده و فروش اقساطی گوشی توسط آن ها دارای منطق اقتصادی باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ بدون چک

خرید اقساطی لپ تاپ بدون چک
از جمله دستاوردهای عصر تکنولوژی ساخت لوازم وسایلی بوده است که راحتی را برای ما به ارمغان آورده اند از جمله دستاوردهای مهم حاصل از پیشرفت تکنولوژی...

خرید اقساطی apple watch 7 با چک

خرید اقساطی apple watch 7 با چک
یکی از بهترین محصولات برند اپل اپل واچ سری 7 می‌باشد. برای خرید اقساطی apple watch 7 با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...