کالای دیجیتال اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 16:19:35

برای خرید کالای دیجیتال اقساطی به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کالای دیجیتال اقساطی


فروش اقساطی کالای دیجیتال

کالای دیجیتال اقساطی با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت در قسطی کلاب را می‌توانید پیدا کرده و تهیه کنید. کالای دیجیتال شامل انبوهی از کالاهای این شاخه می‌شود و از گستردگی و تنوع مدل، برند و انواع مختلف برخوردار است.

در قسطی کلاب انواع کالای دیجیتال اقساطی در این دسته بندی‌ها قرار می‌گیرند: موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، هدفون، اسپیکر و بلندگو، هارد اکسترنال، تلفن و فکس، پرینتر و کپی، مودم و روتر، لیبل زن، ویدیو پروژکتور، واقعیت مجازی و تجهیزات جانبی کامپیوتر که هر کدام دارای برندهای مختلف داخلی و خارجی برای فروش به مشتریان هستند.

مزایای خرید کالای دیجیتال اقساطی

خرید انواع کالاهای دیجیتال به صورت اقساطی از مزایای زیادی برخوردار است. با توجه به گستردگی برند و انواع مدل‌ها، این کالاها دارای قیمت‌های مختلفی هستند.

البته اکثر برندهای تولید کننده کالاهای دیجیتال کشورهای خارجی هستند که با بالا رفتن قیمت ارز در سال‌های اخیر دچار جهش چشمگیر قیمتی شده اند که هر فردی اکنون قادر به خرید اکثر این کالاهای دیجیتال به صورت نقدی نیست. در چنین شرایطی مردم به مراکز فروش کالای دیجیتال اقساطی از جمله قسطی کلاب مراجعه می‌کنند.

قسطی کلاب در همین مدت کوتاه از تاسیس خود توانسته اعتماد بسیاری از خریداران را جلب کند و به یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش اقساطی انواع کالاها و محصولات از جمله کالاهای دیجیتال تبدیل شود که افراد می‌توانند با هر سطح درآمدی به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و محصولات بهترین برندهای تولید کننده کالاهای دیجیتال را با کمترین قیمت و بهترین شرایط را خریداری نمایند.

قیمت کالای دیجیتال اقساطی

همانطور که اشاره شد، قیمت کالای دیجیتال با توجه به گستردگی انواع مدل‌ها و برندهای تولید کننده داخلی و خارجی در قسطی کلاب مختلف است. اما شرایط اقساطی طوری در نظر گرفته شده است که هر فردی با هر سطح درآمدی بتواند محصول و کالای دیجیتال مدنظر خود را خریداری و مبلغ آن را به صورت قسطی پرداخت نماید.

البته قیمت کالاهای دیجیتال خارجی نسبت به داخلی رشد و افزایش بیشتری داشته است اما کالاهای برند داخلی هم به دلیل اینکه مواد اولیه ساخت انواع قطعات خود را وارد می‌کنند، دچار افزایش قیمت شده اند. با توجه به این افزایش قیمت‌ها، بسیاری از سرمایه گذاران می‌توانند با تامین کالاهای مورد نیاز خریداران به نفع خود استفاده کنند و درآمد و سود خوبی کسب کنند.

آنها می‌توانند از طریق این روش هوشمندانه، مطمئن، قانونی و شرعی کسب درآمد در این شرایط ناگوار اقتصادی کشور به بهترین نحو به کسب سود و درآمد مناسبی برسند.

شرایط خرید کالای دیجیتال اقساطی

 شرایط خرید کالای دیجیتال اقساطی کاملا به نفع خریدار طراحی و اجرا شده است. خریداران برای خرید کالاهای زیر 5 میلیون تومان بدون واریز مبلغی به عنوان پیش پرداخت و تنها با پرداخت اولین قسط و البته پس از دریافت ضمانت نامه‌های لازم از سوی شرکت و طی کردن مراحل ادارای که در جهت رفاه حال مشتریان کلیه‌ی این مراحل به صورت اینترنتی و در کمترین زمان صورت می‌پذیرد، صرف 3 تا 5 روز کاری کالا و محصول مورد نیاز را درب منزل و یا محل کار خود تحویل می‌گیرند.

برای کالا و محصولات بالای 5 میلیون تومان شرکت از خریدار تقاضای واریز مبلغی به عنوان پیش پرداخت می‌کند. البته برای خرید قسطی کالاهای بدون نیاز به واریز مبلغی به عنوان پیش پرداخت، واریز  مبلغی از سوی خریدار می‌تواند مدت زمان و مبلغ اقساط را کاهش دهد.

بازه زمانی پرداخت اقساط از سوی شرکت بین 3 تا 12 ماه تعیین شده است که انتخاب این بازه زمانی بر عهده خریدار گذاشته شده است. همچنین برای رفاه حال مشتری قیمت نقدی کالاهای دیجیتال خریداری شده با قیمت آن کالاها پس از پرداخت تمامی اقساط بسیار نزدیک در نظر گرفته شده است تا آنها متضرر نشوند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a21s

خرید اقساطی a21s
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ که قیمت عالی دارد، مدل a21s می‌باشد. برای خرید اقساطی a21s به بخش موبایل در دسته بندی...

فروش نقدی گوشی آیفون 11

فروش نقدی گوشی آیفون 11
همان طور که اطلاع دارید، شرکت اپل یکی از بهترین و قدرتمندترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب...