خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام

تاریخ انتشار:
1403/2/15 08:37:05

برند سام یکی از برترین برندهای ایرانی موفق است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام


شستشو به سبک نوین با ماشین ظرفشویی سام

یکی از دستگاه‌های شستشو که حضور آن در آشپزخانه‌های مدرن احساس می‌شود؛ ماشین ظرفشویی است. این ماشین، شستشو به سبک نوین را میسر نموده و زحمت شستن ظرف‌های زیاد را از روی دوش خانم‌های خانه برداشته است. این محصول نه تنها ظاهری ایده آل داشته و با آشپزخانه‌های امروزی کاملا مطابقت دارد؛ بلکه از کیفیت و عملکرد مطلوب بهره برده است. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

کیفیت خوب این ماشین ظرفشویی باعث شده تا عده زیادی از مخاطبان آن را برای خرید انتخاب کنند. با توجه به افزایش قیمت ماشین ظرفشویی، فروشگاه‌های متعددی شرایط خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام را در اختیار خریداران قرار داده‌اند. بنابراین شما نیز می‌توانید با خرید این محصول به صورت اقساطی، شرایط فوق العاده ای را از آن خود نمایید.

امکانات بی بدیل این محصول

ماشین ظرفشویی سام از امکانات متنوعی برخوردار بوده و توانسته نیاز مخاطبان امروزی را به خوبی اقناع سازد. در ادامه به بررسی امکانات برجسته این ماشین خواهیم پرداخت:

•مجهز به برنامه‌های متنوع شستشو

ماشین ظرفشویی سام با برخورداری از این آپشن به شما این امکان را می‌دهد تا ظرف‌های خود را طبق برنامه‌ای که برای ماشین مشخص کرده‌اید؛ شستشو دهید.

•تنظیم سختی آب

تنظیم سختی آب یکی دیگر از امکانات خوب این ماشین به شمار می‌آید که مطابق با نوع ظرف و میزان کثیفی آن می‌توانید سختی آب را تنظیم نمایید.

•شستشوی میوه و سبزیجات

این ماشین ظرفشویی نه تنها قادر است ظرف‌هایتان را به خوبی شستشو دهد؛ بلکه از امکان شستشوی میوه و سبزیجات نیز برخوردار می‌باشد.

•دارای شبکه‌های متعدد

وجود شبکه‌های مختلف روی این ماشین سبب شده تا بتوانید به آسانی ظرف‌هایتان را در آنها بچینید.

•شستشو در سریع ترین زمان ممکن

شستشوی ظروف در سریع‌ترین زمان ممکن از امتیازات بسیار خوب این ماشین ظرفشویی محسوب می‌شود. 

معرفی بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی سام

برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام، مدل‌های مختلفی از این محصول را پیش روی خود خواهید دید. مدل‌هایی که از لحاظ تعداد نفرات و برخی امکانات با هم متفاوت می‌باشند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هر یک از مدل‌های این محصول را انتخاب کنید. در ادامه این مدل‌ها را نام خواهیم برد:

ماشین ظرفشویی 6 نفره سام

خانواده‌های کم جمعیت می‌توانند این مدل را انتخاب کنند. این محصول از ویژگی‌های متعددی برخوردار می‌باشد؛ از جمله: برخورداری از 4 برنامه شستشو، امکان تنظیم فشار آب، تایمر، صفحه نمایشگر

مدل 8 نفره سام

خانواده‌هایی با جمعیت متوسط می‌توانند خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام مدل 8 نفره را انجام دهند. این ماشین نیز امکانات متعددی دارد. مانند: فضای داخلی جادار، صفحه نمایشگر و بدنه مقاوم.

مدل 14 نفره سام

ماشین ظرفشویی فوق برای خانواده‌هایی که مهمانان زیادی به منزل آنها رفت و آمد می‌کنند؛ مناسب می‌باشد. برخی از امکانات این ماشین را نام می‌بریم: حاوی 3 طبقه جداگانه، بدنه استیل ضد زنگ، قفل کودک و 7 برنامه شستشو.

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام از قسطی کلاب

با خرید قسطی لوازم خانگی از فروشگاه ما قسطی کلاب می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی تهیه فرمایید. با توجه به اینکه خیلی از مردم، توان خرید نقدی لوازم خانگی را ندارند؛ لذا ترجیح می‌دهند خرید اقساطی را انتخاب کنند؛ چون با این انتخاب، فشار مالی کمتری را متحمل گردیده و می‌توانند نیازهای خود را برطرف نمایند. اکنون قسطی کلاب به منظور رعایت حال شما مشتریان عزیز، اقدام به فروش قسطی انواع لوازم خانگی نموده است. لذا می‌توانید از طریق آن اقدامات لازم برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام را انجام داده و با بهترین شرایط خرید روبرو شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس

خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس
ماشین ظرفشویی یکی از ضروریات آشپزخانه در عصر جدید است. اگر تمایل به خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس دارید به بخش لوازم خانگی در سایت...

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با سفته

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با سفته
یکی از بهترین یخچال فریزرهای ایرانی از برند اسنوا است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک به بخش یخچال فریزر در..