خرید قسطی تلویزیون Gplus

تاریخ انتشار:
1403/2/24 10:54:22

برند جی پلاس برندی ایرانی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون Gplus به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون Gplus


آشنایی با برند جی پلاس

پیش از آن که به خرید قسطی تلویزیون Gplus بپردازیم، می‌خواهیم کمی با ویژگی‌های برند جی پلاس آشنا شویم. شرکت گلدیران از سال 1376 نماینده رسمی محصولات برند ال جی در ایران بوده است. علاوه بر فروش محصولات، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات ال جی نیز به عهده همین شرکت بوده است. اما تلویزیون‌های جی پلاس از سال 1397 توسط شرکت گلدیران تولید شده و روانه بازار شده‌اند.

این محصولات ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با توجه به داخلی بودن، این محصولات از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند. این تلویزیون‌ها در سه سری stellar, power و style طراحی و تولید شده‌اند. که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. سری power در سایزهای 32 و 40 اینچ تولید شده و سری stellar در سایزهای 50، 55 و 56 به بازار عرضه می‌شود. اما سری style تنها دارای سایزهای 43 و 50 اینچ می‌باشد. 

با توجه به این که امروزه تلویزیون یکی از انواع لوازم خانگی ضروری برای هر خانه‌ای می‌باشد، در ادامه قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های تلویزیون‌های جی پلاس آشنا سازیم. برای خرید اقساطی تلویزیون Gplus به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های تلویزیون‌های جی پلاس

تلویزیون‌های جی پلاس در هر سری و مدلی که باشند دارای ویژگی‌های خاصی هستند. اما داشتن کیفیت بالا در زمینه صدا و تصویر در همه آن‌ها مشترک است. تلویزیون در واقع وسیله‌ای برای پخش انواع فیلم است. برای خرید قسطی تلویزیون Gplus به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

لذا تصویر با کیفیت و شفاف از مهمترین شاخصه‌های آن به شمار می‌آید. شفافیت بالا، کنتراست بالا و رنگ‌های غنی و خالص در این تلویزیون مدیون فناوری‌های 4K, HDR و پنل IPS+ می‌باشد. در ضمن با استفاده از تکنولوژی Time Shift شما می‌توانید برنامه مورد نظر خود را برای زمان دلخواه به عقب برگردانده و دوباره مشاهده کنید. این تلویزیون دارای قابلیت کاهش نویز خودکار بوده و تصاویر نامناسب را واضح و صاف می‌کند. در تلویزیون‌های جی پلاس درگاه‌های ورودی و خروجی به صورت HDMI , USB، خروجی هدفون می‌باشد. در ضمن از وای فای و بلوتوث نیز برخوردار هستند.

اما در میان انواع لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری باید دارای سیستم‌های صوتی مناسبی هم باشند. تلویزیون‌های جی پلاس مجهز به سیستم صوتی دو کاناله بوده و توان خروجی آن ها 16 وات است. کیفیت و قدرت این اسپیکرها به حدی است که مصرف کننده را از خرید سیستم‌های صوتی جانبی بی نیاز می‌کند. بدین ترتیب کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول امکان خرید نقدی آن را فراهم آورده است. 

خرید اقساطی تلویزیون Gplus چه ضرورتی دارد؟

گرچه محصولات برند جی پلاس در مقایسه با نمونه‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه هستند، اما هنوز نیاز به خرید قسطی تلویزیون Gplus حس می‌شود. همان طور که می‌دانید در سال‌های اخیر با نوسان نرخ ارز و تحریم‌های ناعادلانه رو به رو هستیم. همین امر سبب شده تا قیمت لوازم خانگی به شدت افزایش یافته و مردم جامعه مجبور به خرید اقساطی لوازم خانگی شوند.

چرا که امروزه عدم استفاده از این وسایل امکان پذیر نیست. در همین راستا قسطی کلاب راهکاری اندیشیده و اقدام به فروش قسطی لوازم خانگی می‌کند. در طرح‌های مختلفی که این فروشگاه معتبر ارائه می‌دهد مشتریان می‌توانند به صورت از دم قسط، با پیش پرداخت کم نسبت به خرید قسطی تلویزیون جی پلاس اقدام کنند. بدین ترتیب با خرید کالای ملی نه تنها از کیفیت بالای محصولات بهره مند می‌شوید بلکه می‌توانید به پیشرفت اقتصاد کشور خود نیز کمک نمایید. با خرید اقساطی تلویزیون Gplus از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هود آشپزخانه کن

خرید قسطی هود آشپزخانه کن
داشتن یک هود باکیفیت و زیبا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به آشپزخانه شما می‌بخشد و در هنگام آشپزی از پخش بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. برای ...

خرید نقدی پنکه بدون پره

خرید نقدی پنکه بدون پره
داشتن پنکه‌های بدون پره علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و مدرن، سیستم سرمایشی جالبی دارد و بسیار مدرن طراحی شده است. شما می‌توانید برای...