خرید قسطی 206

تاریخ انتشار:
1403/2/7 17:15:50

خودرو 206 یکی از بهترین ماشین‌های ایران می‌باشد که فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطی 206 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی 206


خودرو 206

206 یک موفقیت برای پژوی فرانسه بود و پس از چند سال از تولیدش تبدیل به پرفروش‌ترین خودروی اروپایی شد. این هاچبک محبوب وارد بازار ایران هم شد. از اول ورود تا به حالا این خودرو در شش تیپ مختلف تولید می‌شود. هم‌اکنون دو تیپ مختلف 2 و 5 در ایران بر روی خط تولید قرار دارند. قابلیت خرید اقساطی 206 در قسطی کلاب فراهم شده است.

تولید پژو در ایران با نظارت خود پژوی فرانسه صورت می‌گرفت و حتی قطعات زیادی هم توسط فرانسه تامین می‌شد، ولی از سال 1391 و با شروع اوج تحریم‌های بین‌المللی روابط تجاری بین دو کشور قطع شد. در سال 1380 بود که تولید پژو 206 در ایران استارت خورد. 

جذاب بودن داشتن ظاهر اسپورتی و جوان پسند، مصرف کم و ایمنی مناسب از دلایل محبوبیت این خودرو در ایران بود. با ورود خودروهای محبوب چینی مانند MVM هاچیک دامنه رقابت بیشتر شد.

آیا فضای کابین در پژو 206 مناسب است؟

کابین این خودرو اروپایی دیزاین شده است. داشبورد خوبی دارد و از امکانات و تجهیزات مناسبی برخوردار می‌باشد. تنها ایراد این خودرو فضای ناکافی اتاق در ردیف عقب است. این مسئله به خصوص برای افراد بلندقد که در ردیف آخر می‌نشینند، پیش می‌آید. 

کلید شیشه‌های بالابر برقی بر روی درب قرار ندارند و جای نامناسبی قرار گرفته‌اند. خوشبختانه صندلی‌ها قابلیت خم شدن دارند و مشکل فضای سرنشینان عقب هم تا حدی حل شدنی است.

آشنایی با تیپ‌های مختلف 206

تجهیزات در تیپ‌های 1، 2 و 4 شباهت بیشتری با هم دارند و از طرفی در تیپ‌های 3، 5 و 6 شباهت زیادی وجود دارد. تفاوت‌ها مربوط به آینه‌های بغل، شیشه برقی عقب، تهویه و پشت سری صندلی‌ها می‌باشد. با خرید اقساطی 206 سفرهای ایمن و مطمئن داشته باشید!

آیا طراحی پژو 206 مناسب است؟

ظاهر مناسب و جذاب این خودرو بود که فروشش را در دنیا بسیار موفق ساخت. آیرودینامیک در طراحی و کاپوت شیب دار به همراه چراغ‌های کشیده در جلو، طراحی چراغ ترمز عقب بر روی اسپویلر همگی باعث شد تا جذابیت 206 چندین برابر شود. در تیپ 2 و 5 آینه‌های بغل دارای قاب هستند که در تیپ 5 این قاب سفید رنگ است و بر روی تمامی آینه‌ها قرار گرفته که به جز تیپ 1 و  2 در مدل‌های دیگر بر روی آینه بغل در سمت سرنشین جلو یک سنسور دما وجود دارد. با خرید قسطی 206 مسافرت‌هایی دلپذیر داشته باشید!

آشنایی با مشخصات فنی در تیپ‌های مختلف 206

سه تیپ اول از موتورهایی با حجم 1400 سی‌سی و سه تیپ بعدی از موتورهای با حجم 1600 برخوردارند. تیپ‌های 4 و 6 گیربکس اتومات دارند. قدرت موتور در سه تیپ اول 75 اسب بخار است. در تیپ‌های بعدی قدرت به 110 اسب بخار می‌رسد. تیپ 4 دنده اتوماتیک است و در تیپ 5 با دنده دستی رو به رو هستید، همچنین در تیپ 6  گیربکس 4 دنده‌ای تیپ ترونیک اتوماتیک تعبیه شده است. با خرید قسطی 206 لذت رانندگی را تجربه کنید!

آیا خودروی پژو 206 ایمن است؟

206 در فول‌ترین مدل توانسته است موفق به کسب 5 ستاره در استاندارد اروپایی Euro Ncap 4 شود. در ساخت این مدل از آپشن‌های ایمنی مناسبی استفاده شده است. با خرید قسطی 206 یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های دنیا را امتحان کنید. در زیر تعدادی از این آپشن‌ها قرار گرفته‌اند:

• کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

• ترمز ABS

• کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

• سیستم قطع خودکار سوخت

• سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر

پیشنهاد جذاب خرید 206 از قسطی کلاب

اگر شما هم از علاقمندان به این خودروی هاچبکی هستید، می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و نسبت به خرید این خودرو اقدام فرمایید. از لیزینگ قسطی کلاب تقاضای وام نمایید و این ماشین محبوب را به صورت اقساطی خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی 206 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مزدا 3

خرید قسطی مزدا 3
مزدا 3 یکی از جذاب‌ترین و زیباترین خودروهای موجود در ایران می‌باشد که نزدیک به 30 سال است که تولید شده است. برای خرید قسطی مزدا 3 به...

خرید اقساطی خودرو سواری 207 اتومات

خرید اقساطی خودرو سواری 207 اتومات
برند پژو در حوزه تولید وسایل نقلیه تجربیات بسیار بالایی دارد. برای خرید اقساطی خودرو سواری 207 اتومات که متعلق به برند پژو ...