سایت پیش خرید لوازم خانگی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 01:59:19

شرایط زندگی امروزی به گونه ای پیش رفته است که لوازم خانگی مانند یخچال و تلویزیون و ... نقش زیادی در زندگی ما دارد. تنها مشکلی که در رابطه با این لوازم خانگی وجود دارد، قیمت بالای آن هاست. با خرید قسطی لوازم خانگی از قسطی کلاب می توانید با تحمل کمترین فشار اقتصادی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

سایت پیش خرید لوازم خانگی

طرح پیش فروش لوازم خانگی

شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی روز به روز کالاهای پیشرفته تری را تولید می کنند. برخی از مصرف کنندگان علاقه دارند که همیشه از به روز ترین کالاها استفاده کنند.

از طرفی برخی از کالاهای شرکت های بزرگ مانند ال جی و بوش و سامسونگ و سونی مخصوصا کالاهای پرچم دار آن ها سریع به فروش می رسند. از این رو برخی از مشتریان علاقه دارند که از طرح پیش فروش فروشگاه ها استفاده کنند. قسطی کلاب یکی از فروشگاه های اینترنتی است که امکان پیش خرید لوازم خانگی اقساطی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

سایت قسطی کلاب به عنوان یک سایت  فروش اقساطی لوازم خانگی انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

خرید قسطی لوازم خانگی

با توجه به افزایش قیمت دلار و بالا رفتن قیمت بسیاری از کالاها قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است. در چنین شرایطی بسیاری از مردم توان خرید کالاهای ضروری خود را ندارند. همه ما برای راحتی و آسایش خود از لوازم مختلف خانگی استفاده می کنیم.

در گذشته بطور محدود از این وسایل استفاده می شد در نتیجه مردم وقت زیادی را صرف انجام کارهای خانه می کردند. امروزه به لطف وجود فناوری های جدید و استفاده از لوازم خانگی، خانم های خانه دار کارهای خود را با سرعت و کیفیت بهتری انجام می دهند.

بسیاری از مردم به دنبال این هستند که کالاهای مورد نیاز خود را قسطی بخرند. اگر شما جزء این افراد هستید می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب خرید خود را قسطی انجام دهید. این سایت در نظر دارد که امکان خرید آسان را بین عموم مردم گسترش دهد.

فروش قسطی لوازم خانگی در قسطی کلاب

شما می توانید طی اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. همچنین می توانید این خرید را با پرداخت پیش پرداخت یا بدون پیش پرداخت انجام دهید. در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و سود دریافتی بابت خرید قسطی ماهانه ۲٫۵ درصد می باشد.

فروشگاه قسطی کلاب یک سایت پیش خرید لوازم خانگی است که شرایط ویژه ای را برای مخاطب های خود در نظر گرفته است. لوازم خانگی یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای می باشد که قسطی کلاب فروش ویژه و قسطی را برای مخاطب های خود در نظر گرفته است.

یکی از مزایای خرید اقساطی این است که شما می توانید بدون پرداخت کامل مبلغ صاحب کالا شوید. با توجه به شرایط امروز جامعه و محدود بودن منابع مالی شما با خرید قسطی می توانید نیازهای خود را تامین کنید. این موضوع باعث می شود که کیفیت کالایی که قصد خرید آن را دارید بیشتر از قیمت آن برای شما مهم باشد.

طرح پیش فروش لوازم خانگی  یکی از طرح های جدید برای حمایت از مصرف کننده می باشد. در این طرح تولید کنندگان داخلی لوازم خانگی خود را پیش فروش می کنند. شما می توانید برای خرید این لوازم درخواست دهید.

برای اطمینان از تحویل کالای پیش فروش شده حدود ۲۵ درصد جریمه در نظر گرفته می شود تا در صورت عدم تحویل به موقع و یا هر مشکل دیگر تولید کننده به خریدار جریمه پرداخت کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی کولر گازی tcl

 خرید نقدی کولر گازی tcl
امروزه برای خرید سیستم ها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، راهکارهای متنوعی در دسترس افراد قرار دارد. بدون اغراق، خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی tcl ...

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس چکی

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب ...