صنعت لوازم خانگی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:38:29

امروزه در کشور ایران با سرعت فوق العاده ای تکنولوژی در حال پیشرفت است. صنعت لوازم خانگی نیز از این پیشرفت جدا نمی باشد، برای خرید لوازم خانگی ایرانی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


صنعت لوازم خانگی


تاریخچه صنعت لوازم خانگی در ایران 

صنعت لوازم خانگی در ایران در سال 1288 شکل گرفته است. بیش از 100 سال است که صنعت لوازم خانگی در ایران فعالیت می کند و به وجود آمده است. اما متاسفانه جایگاهی که صنعت لوازم خانگی ایران در سطح جهانی دارد، جایگاه خوبی نیست. شرکت هایی مثل سامسونگ و ال جی نزدیک به 80 سال است که در حال فعالیت هستند و از اعتبار ویژه ای در جهان برخوردار هستند. 

کشور ایران با صنعتی 100 ساله، متاسفانه حتی توان مقایسه با برندهای خارجی را ندارد. اولین کارخانه ایران، کارخانه ارج می باشد که در سال ۱۳۱۶ به وسیله خلیل ارجمند، یکی از استادان دانشگاه فنی تهران تاسیس شد. کارخانه ارج در ابتدا یک کارگاه کوچک بود، سپس با گذشت 34 سال، این کارگاه کوچک تبدیل به کارخانه ارج اولین کارخانه طراحی و تولید لوازم خانگی در ایران شد. 

در کارخانه ارج تعداد پرسنل نزدیک به 2300 نفر می رسید. کارخانه ارج تمامی لوازم خانگی از جمله: یخچال فریزر، بخاری، ماشین لباسشویی و کولر را تولید می کرد. امروزه شرکت های بزرگی مانند اسنوا توانسته اند در سطح خاورمیانه موفق عمل کنند و طرافداران زیادی داشته باشند. اما به نسبت عمر صنعت لوازم خانگی در ایران، هنوز کشور ایران به جایگاه اصلی خود در صنعت لوازم خانگی نرسیده است و راه طولانی در پیش خواهد داشت. 

صنعت لوازم خانگی مدرن 

در سال های اخیر صنعت لوازم خانگی مدرن در ایران به وجود آمده است. یکی از شرکت های پیشرو در صنعت مدرن، شرکت اسنوا می باشد. کارخانه اسنوا در شهر اصفهان تاسیس شده است و دارای مجهزترین و مدرن ترین وسایل صنعتی است. اگر تمایل به خرید برند ایرانی، با کیفیت و طراحی  خارجی دارید، ما به شما خرید برند اسنوا را پیشنهاد می کنیم. 

افق صنعت لوازم خانگی در ایران 

مدیر کل صنایع لوازم خانگی به تازگی اعلام کرده است که در طرح  افق صنعت لوازم خانگی در ایران قرار است که تا سال  1404 چند برند ایرانی در سطح جهانی فعالیت خود را آغاز  کنند. هدف از  این طرح صادرات لوازم خانگی تولید شده در ایران به خارج از کشور می باشد. به منظور تحقق یافتن این هدف، برندهای ایرانی باید تکنولوژی مورد نیاز را برای کارخانه های خود مهیا کنند و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند. 

نکته قابل توجه برای تولید کالای ایرانی این مورد است که برای تولید لوازم خانگی ایرانی نیازی نیست که تمامی قطعات ساخت ایران باشد و می توان از قطعات کشور های دیگر نیز استفاده کرد، تا به زمانی برسیم که تمامی قطعات، تولید کشور ایران باشد و بتوانیم به جایگاه واقعی کشور ایران در سطح جهانی برسیم. 

معرفی وبسایت قسطی کلاب 

خرید به صورت اینترنتی در کشور به شدت افزایش پیدا کرده است و به همین منظور تعداد فروشگاه های آنلاین در کشور رو به افزایش می باشد. برای خرید لوازم خانگی از فروشگاه های اینترنتی، بهتر است که از وبسایت هایی خرید خود را انجام دهید که دارای اعتبار اینترنتی باشند. فروشگاه های مجازی نامعتبر زیادی وجود دارند که در کمین مشتریان هستند. 

اگر تمایل به خرید آنلاین دارید و به دنبال یک فروشگاه معتبر اینترنتی می گردید، ما به شما وبسایت قسطی کلاب را معرفی می کنیم. وبسایت قسطی کلاب جز جامع ترین و معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما می توانید کالای مد نظر خود را با شرایط اقساطی 3 تا 12 ماهه خریداری کنید و درب منزلتان تحویل بگیرید. طرح فروش اقساطی وبسایت قسطی کلاب شامل هموطنان عزیزی که در شهرستان ها زندگی می کنند نیز می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید. حس خوب یک خرید لذت بخش را با قسطی کلاب تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون بویمن 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون بویمن 55 اینچ
اگر قصد خرید قسطی تلویزیون بویمن 55 اینچ دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

لوازم آشپزخانه اسنوا

لوازم آشپزخانه اسنوا
برند اسنوا یکی از محبوب ترین برندهای خاورمیانه می باشد که به راحتی با برندهای خارجی رقابت می کند. اگر به خرید اقساطی یا نقدی لوازم آشپزخانه...