تلویزیون جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/1/25 14:00:44

برند جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون جی پلاس

برند نوظهور جی پلاس

برند جی پلاس نزدیک به 3 سال می‌باشد که شروع به فعالیت کرده و تاکنون فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. همان‌طور که اطلاع دارید، برندهای نوظهور از فروش بالایی برخوردار نمی‌باشند و زمان زیادی نیاز دارند تا بین مردم شناخته شوند. 

برند جی پلاس با وجود تازه وارد بودن از فروش بالایی برخوردار بوده است. علت بالای فروش محصولات جی پلاس، وجود ضمانت‌نامه شرکت گلدیران می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرکت گلدیران یکی از معروف‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ایرانی است که ضمانت محصولات ال جی را به عهده دارد. شرکت گلدیران با راه‌اندازی خط تولید محصولات جی پلاس، تحولی عظیم در صنعت لوازم خانگی ایرانی بوجود آورده است.

ناگفته نماند که بسیاری از محصولات جی پلاس به کشورهای خاورمیانه صادر می‌شوند و طرفداران بسیاری دارند. در این مقاله قصد داریم در مورد تلویزیون جی پلاس مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی محصولات جی پلاس

برند جی پلاس با وجود تازه وارد بودن از سبد محصولاتی کاملی برخوردار است. محصولات جی پلاس بسیار باکیفیت و مدرن طراحی شده‌اند و به آسانی با برندهای خارجی رقابت می‌کنند. لیست محصولات برند جی پلاس به شرح زیر می‌باشد:

_ تلویزیون

_ ماشین لباسشویی

_ ماشین ظرفشویی

_ کولر گازی

_ یخچال فریزر (سایدبای‌ساید)

_ مانیتور

_ اندروید باکس

_ تلفن همراه

_ ماوس

_ کیبورد

_ تصفیه کننده هوا

همان‌طور که مشاهده کردید، برند جی پلاس سبد محصولاتی بسیار کاملی دارد و شما به آسانی می‌توانید تمامی لوازم خانگی خود را از برند جی پلاس خریداری کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

معرفی جدیدترین تلویزیون جی پلاس

برند جی پلاس تلویزیون‌های متنوعی طراحی و تولید کرده است که یکی از جدیدترین آن‌ها تلویزیون جی پلاس مدل JU922 می‌باشد که در دو اندازه 50 و 55 اینچ طراحی شده است.

تلویزیون جدید جی پلاس دارای دو رنگ مشکی و نقره‌ای است و به تلویزیون بدون قاب جی پلاس معروف است. تلویزیون جدید جی پلاس بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و قابلیت اتصال به دیوار را دارا می‌باشد.

تلویزیون جدید جی پلاس دارای قابلیت ماشین زمان است و شما می‌توانید تمامی برنامه‌های دلخواه خود را در USB ذخیره کنید. تلویزیون جدید جی پلاس با کیفیت Ultra HD 4K جز یکی از بهترین تلویزیون‌های دنیا محسوب می‌شود. 

ناگفته نماند که قابلیت پشتیبانی از HDR در تلویزیون جدید جی پلاس وجود دارد و محدوده دینامیکی بالایی به رنگ‌ها و تصاویر می‌بخشد. تلویزیون جدید جی پلاس دارای محدوده دید گسترده‌ای می‌باشد و دارای اندروید 6 است. 

بهتر است بدانید که تعداد ورودی USB تلویزیون جدید جی پلاس 2 عدد می‌باشد و تعداد ورودی HDMI در آن 3 عدد است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات بی‌نظیر سایت بهره‌مند شوید.

نحوه خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌های فروش آنلاین در ایران می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب تمامی محصولات جی پلاس را با قیمت استثنایی به فروش می‌رساند و بیشترین تخفیف را برای خریدهای نقدی در نظر گرفته است.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب نیاز به تکمیل فرآیند اعتبارسنجی سایت دارد و همچنین ارائه چک یا سفته به فروشگاه قسطی کلاب که با توجه به مبلغ کالای خریداری شده تعیین می‌شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ماشین ظرفشویی

خرید نقدی ماشین ظرفشویی
امروزه نقش ماشین‌های ظرفشویی در کنار سایر لوازم آشپزخانه به خوبی مشخص شده است و خرید آن در میان اقشار مختلف جامعه به سبب کاربردهای زیاد این...

خرید اقساطی مایکروویو فلر

خرید اقساطی مایکروویو فلر
خرید اقساطی مایکروویو فلر، یک فرصت ویژه برای تهیه این محصول با کیفیت تحت شرایط ویژه از سایت قسطی کلاب است. در این فرآیند شما می توانید حتی با ...