دیجي کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/6 05:26:34

امروزه فروشگاه های اینترنتی، کالا های مختلفی را به فروش می رسانند از جمله دیجي کالا و قسطی کلاب که شرایط فروش اقساطی را ایجاد کرده اند. برای اطلاع از شرایط خرید نقدی یا اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


دیجي کالا

دیجي کالا

سایت دیجي کالا یک فروشگاه اینترنتی است. در واقع سایت دیجي کالا جزو اولین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که فعالیت آن به صورت فروش نقدی کالاها و تحویل آن درب منزل است. در ابتدای فعالیت این سایت فقط کالاهای دیجیتال به فروش می رسید، اما در حال حاضر تمامی کالاها  اعم از پوشاک، لوازم آرایش و سایر موارد در این سایت به فروش می رسند.

شما با خرید از دیجي کالا می توانید تمامی محصولاتی که در این سایت بارگذاری شده است را مشاهده کرده و از بین آن ها کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایت دیجي کالا تمام توان خود را گذاشته است که کاربران بیشترین احساس رضایت از کیفیت و پشتیبانی سایت  را نسبت به این فروشگاه اینترنتی داشته باشند.

خرید از سایت دیجي کالا

شما برای خرید از فروشگاه های حضوری، به خاطر جست و جو بین مغازه های مختلف و پیدا کردن بهترین کالا وقت زیادی صرف می کنید. در فروشگاه های اینترنتی شما می توانید،‌ همانطور که در خانه یا سرکار خود حضور دارید با وصل شدن به اینترنت و با جست و جو در بین دسته بندی های مختلف سایت می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

دیجي کالا برای راحتی کاربران خود اپلیکیشن سایت را نیز ساخته است که شما به راحتی می توانید بر روی گوشی خود این نرم افزار را نصب کرده و از بخش های مختلف آن استفاده و خرید کنید، علاوه بر خرید شما می توانید از به روز ترین کالا ها و تخفیف های ویژه دیجي کالا مطلع شوید و در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید.

امروزه در ایران، سایت های فروشگاهی زیادی هستند که شما می توانید از آن ها خرید کنید. دیجي کالا را در بالا به شما معرفی کردیم،‌ اما فروشگاه اینترنتی دیگری نیز به اسم قسطی کلاب وجود دارد که مانند دیجي کالا فروش هزاران محصول از تمامی برندها را پشتیبانی می کند. یکی از مزایای این سایت نسبت به فروشگاه های اینترنتی دیگر نحوه پرداخت آن است که به صورت بازپرداخت قسطی است. شما می توانید کالاهای مد نظر خود را در قسطی کلاب به صورت خرید نقدی یا اقساطی انجام دهید.

خرید نقدی یا اقساطی از قسطی کلاب 

سایت قسطی کلاب نیز یک فروشگاه اینترنتی است که در سال 1397 راه افتاده و با توجه به نحوه بازپرداخت توجه افراد زیادی را به خود جذب کرده است. در این سایت شما هزاران کالا از برندهای متفاوت ایرانی و خارجی در دسته بندی های متفاوت می بینید که با توجه به نیاز خود، می توانید بین کالا های موجود جست و جو کرده و با مقایسه بین کالا ها، بهترین کالای مورد نیازتان را با شرایط نقدی یا اقساطی تهیه کنید. خرید نقدی یا اقساطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به شما کمک می کند که یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و افزایش فشار اقتصادی بر روی اکثر افراد جامعه،‌ خرید کالاهای مورد نیاز با نحوه پرداخت نقدی خیلی سخت تر شده است. در این شرایط اقتصادی، تلاش قسطی کلاب بر این است که هر شخصی بتواند با باز پرداخت های اقساطی کالای مورد نیاز خود را بدون احساس کوچکترین فشار مالی تهیه کند.

نقطه تمایز فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با دیجي کالا و سایر فروشگاه های اینترنتی نحوه بازپرداخت هزینه کالا است،‌ که افراد به صورت اقساطی آن را پرداخت می کنند. شما می توانید کالای خود را تا سقف 30 میلیون و با باز پرداخت اقساطی 3 الی 12 ماه، هزینه کالا را پرداخت کنید. سایت قسطی کلاب کمترین سود ممکن را از خریدار می گیرد.

اگر کالای مورد نظر شما زیر 7 میلیون باشد،‌ نیازی به دادن پیش پرداخت نیست،‌ و باز پرداخت شما از اولین قسط هنگام تحویل کالا آغاز می شود. بین 7 تا 12 میلیون شما 20٪ مبلغ کل را به صورت پیش پرداخت و باقی پول را به صورت قسط بین 3 الی 12 ماه پرداخت می کنید و بالای 12 میلیون پیش پرداخت 30٪ از مبلغ کل است.

نحوه خرید نقدی یا اقساطی از قسطی کلاب به این صورت است که شما کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده، مدارکی که سایت از شما خواسته را ارسال می کنید و پس از تایید این مدارک، کالا بین 3 الی 5 روز کاری برای شما ارسال می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپیکر JBL با چک

خرید قسطی اسپیکر JBL با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی اسپیکر JBL با چک به بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

فروش قسطی هدفون اپل

فروش قسطی هدفون اپل
اپل یکی از با کیفیت ترین و در عین حال گران ترین برندهای موجود در جهان است که همواره محصولات آن طرفداران زیادی داشته است. برای مشاهده و خرید...