سرویس چینی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 12:22:01

سرویس چینی جز اساسی‌ترین وسیله‌های پذیرایی است و شما با داشتن یک سرویس چینی زیبا و با کیفیت می‌توانید میزبان بسیار خوبی برای مهمانان خود باشید. برای خرید اقساطی سرویس چینی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید سرویس چینی


خرید قسطی سرویس چینی

یکی از رسوم ایرانیان مهمان نوازی است. برای یک مهمان نوازی خوب باید از چینی‌های مناسب استفاده کرد. برای داشتن یک چینی مناسب باید به موارد مهمی توجه داشته باشید.

برای مثال تعداد مهمان‌ها تعیین می‌کند که شما از سرویس‌های 12 نفره، 18 نفره و یا 6 نفره استفاده نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی یک میزبان شایسته باشید.

سرویس‌ها، تعداد پارچه‌های متفاوتی نیز دارند. در بیشتر سرویس‌های 18 پارچه و 12 پارچه، سوپ‌خوری، سالاد خوری، دیس، بشقاب‌های غذاخوری، خورشت‌خوری و میوه‌خوری، قوری چای‌خوری، فنجان نعلبکی، قندان، سس‌خوری، نمک‌پاش، جای دستمال کاغذی، جای حلقه و حتی در بعضی از مدل‌ها گلدان نیز وجود دارد.

باید به زیبایی و شکل ظاهری سرویس‌های چینی دقت کنید. هم‌چنین مدل آن‌ها و نقش و نگار رویشان نیز مهم است. ارگونومیک بودن محصول، کیفیت آن و میزان کاربردی بودن آنها را نیز باید مد نظر قرار داد.

رنگ محصول نیز ممکن است به خاطر ست شدن با دیگر لوازم خانگی مورد توجه قرار گیرد. قیمت یکی از نکات مهم است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. یکی دیگر از آیتم‌های مهم دیگر در خرید سرویس‌های چینی قابلیت استفاده از آن‌ها در ماشین ظرفشویی و یا مایکروویو است.

گارانتی یکی از یکی از فاکتورهای مهم در خرید ظروف چینی است. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا از ظروفی استفاده کنند که دارای گارانتی بلند مدت است. 

آن‌ها ظروفی می‌خرند که در صورت شکستن و آسیب دیدن بتوانند به راحتی جایگزینی برای آن‌ها تهیه نمایند. با خرید اقساطی سرویس چینی بدون هیچ نگرانی از ظروف خود استفاده نمایید.

یک برند خاص، ممکن است برای بسیاری از افراد مهم باشد. به طور معمول، یک برند خوب به خاطر کیفیت محصولاتش معروف می‌شود. برای بسیاری از ایرانیان خرید محصولات داخلی بسیار مهم است. 

حمایت از محصولات داخلی باعث رشد تولید می‌شود و گاهی خریدن محصولات وارداتی سبب می‌شود تا اقتصاد کشور دچار مشکل شود. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی داخلی از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید و به اقتصاد کشور کمک کنید. با خرید اقساطی سرویس چینی شکل ظاهری منزل خود را زیباتر سازید.

چرا سرویس‌های چینی ایرانی بسیار مناسب‌اند؟

یکی از علل خرید بیشتر سرویس‌های چینی قیمت مناسب آن‌ها است. در کنار کیفیت مناسب، قیمت‌های ایرانی نسبت به قیمت‌های محاسبه شده با دلار خارجی، بسیار به صرفه است. برآورد می‌شود که قیمت یک سرویس چینی ایرانی نسبت به محصول خارجی معادل آن، نزدیک به یک چهارم قیمت است.

به طور معمول، در سرویس‌های ایرانی می‌توانید از سرویس‌های 6 یا 12 نفره استفاده کنید. در صورتی که به بعضی اقلام مانند قوری و یا ظرف سوپ خوری نیاز زیادی ندارید، می‌توانید به جای استفاده از یک سرویس 12 نفره، از دو سرویس 6 نفره معادل آن استفاده نماید.

سرویس‌های تولید شده در ایران قابلیت شستشو در ماشین‌های ظرفشویی را دارند و بنابراین میتوانید با خیال راحتی آن‌ها را در ماشین ظرفشویی خود بچینید و به هیچ وجه، نگران از دست رفتن رنگ و یا طرح آنها نشوید. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی در قسطی کلاب لحظاتی شاد و دلشین در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

خرید قسطی سرویس چینی

اگر تمایل داريد تا يک سرویس چینی مناسب تهیه نمایید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین است كه در زمینه ارائه خدمات نقدی و یا اقساطی لوازم خانگی به کاربران ایرانی فعاليت می‌كند.

برای خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید. با خرید اقساطی سرویس چینی همیشه شادمان باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا چکی

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا چکی
برند اسنوا برندی موفق و پیشرو در حوزه تولید لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا چکی به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...

فروش قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس

فروش قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس
برند جی پلاس یک قهرمان تازه نفس ایرانی است که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به بخش...