خرید نقدی آبگرمکن آزمون

تاریخ انتشار:
1403/2/14 09:48:59

آبگرمکن آزمون یکی از بهترین مار‌ک‌های آبگرمکن در ایران است که فروش فوق‌العاده‌ای را در بازار تجربه کرده است. برای خرید اقساطی آبگرمکن آزمون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی آبگرمکن آزمون


مزایای خريد نقدی آبگرمکن آزمون         

شرکت آزمون یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات تولیدی داخلی است که محصولات باکیفیت و استاندارد را به بازار عرضه می‌کند و چشم‌انداز آن تولید اقتصادی و مصرف کمینه سوخت می‌باشد.

این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مهندسان، پرسنل ماهر، مدیریت شایسته و تیم فروش قوی به فعالیت مشغول است. در حال حاضر مقداری از این کالاها به کشورهای همسایه صادر می‌گردد. محصولات برقی این شرکت به دو صورت دیواری و زمینی تولید می‌شوند. 

در ادامه به معرفی مختصر برخی از مدل‌های آبگرمکن این شرکت پرداخته‌ می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون، از این محصول ایرانی و صادراتی برخوردار شوید.         

بررسی آبگرمکن برقی آزمون مدل  EW QH 

این مدل آبگرمکن دارای ترموستات فرانسوی ‌است و به آن زودجوش می‌گویند. این آبگرمکن به شکل اتوماتیک می‌باشد و نیازی به خاموش کردن دوباره آن نیست و با تنظیم‌ ترموستات بر روی وضعیت دلخواه، شرایط دمایی مطلوب تنظیم می‌گردد. 

ظاهر این مدل شبیه به ساعت دیواری است و بر روی دیوار نصب می‌شود. در مرکز آن نیز ولومی برای کنترل و تنظیم دما تعبیه شده ‌است. این مدل، توانایی ایجاد 10 تا 15 لیتر آب گرم را دارد و برای استفاده در منازل مسکونی مناسب نیست. خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون را از سایت قسطی کلاب انجام دهید. 

نکاتی در مورد آبگرمکن برقی آزمون مدل EV 200 

این مدل، بزرگ‌ترین آبگرمکن برقی این شرکت بوده که دارای بک ترموستات فرانسوی می‌باشد. این مدل به شکل اتوماتیک کار می‌کند و نیازی به روشن کردن دوباره آن نیست، بلکه با گذاشتن ترموستات آبگرمکن بر روی حالت مطلوب، آب گرم خواهد شد.

ظاهر این مدل استوانه‌ای است و بر روی زمین قرار می‌گیرد. ولوم تنظیم در قسمت پایین قرار دارد و این مدل، توانایی ایجاد 180 تا 185 لیتر آب گرم را دارد و برای مصارف خانگی، سوله‌ها و کارگاه‌های ساختمانی مناسب است. با خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون، این محصول پرافتخار ایرانی را تهیه فرمایید. 

ویژگی‌های آبگرمکن برقی آزمون مدل EW 67 

این نوع آبگرمکن که در سابق با نام تجاری EW70 شناخته می‌شد، به ترموستات فرانسوی مجهز شده ‌است. این مدل به شکل اتوماتیک می‌باشد و نیازی به روشن و خاموش کردن دوباره آن نیست، بلکه با قرار دادن ولوم ترموستات بر روی وضعیت مطلوب، آب متناسب با آن وضعیت گرم خواهد شد. 

ظاهر این مدل استوانه‌ای است و بر روی دیوار قرار می‌گیرد. ولوم تنظیم آب در قسمت پایین آبگرمکن قرار گرفته است. این آبگرمکن توانایی ایجاد 50 الی 55 لیتر آب گرم را دارد. با خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون، از تولید داخلی باکیفیت ایرانی حمایت نمایید.         

معرفی آبگرمکن برقی آزمون مدل EW H1 

این نوع آبگرمکن برقی با نام گرمایی 1 معرفی شده و مجهز به ترموستات فرانسوی است. این مدل به شکل اتوماتیک می‌باشد و نیازی به خاموش کردن دوباره آن نیست. 

شکل ظاهری آن مثل مکعب بوده و بر روی دیوار قرار می‌گیرید. در قسمت انتهایی آن نیز، یک ولوم تنظیم دمای آب وجود دارد. این آبگرمکن قابلیت ایجاد 20 الی 25 لیتر، آب گرم را دارد. خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون پیشنهادی از طرف سایت قسطی کلاب به شما است.       

نحوه خرید آبگرمکن برقی آزمون مدل EW SUN   

این نوع آبگرمکن برقی خورشیدی دارای ترموستات فرانسوی در کنار ایمنی بسیار بالا است که از وارد شدن اتصال‌های برقی در آب پیش‌گیری می‌کند و بر روی دیوار قرار می‌گیرد. 

رنگ پودری الکترواستاتیک و مخزن گالوانیزه دارد. حجم آن 5+17 لیتر می‌باشد و المنتی با توان 2000 وات، 220 ولت و 50 هرتز دارد. شما‌ می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون را از سایت منحصر به فرد قسطی کلاب با شرایط ویژه خریداری نمایید. 

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر است که لوازم خانگی ارزنده‌ای را با شرایط ویژه نقدی و اقساطی به ایرانیان پیشنهاد می‌دهد. همین الان با خرید نقدی آبگرمکن آزمون برای داشتن این کالای با کیفیت ایرانی اقدام نمایید.     

  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس

خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس
یکی از بهترین برندهای ایرانی که در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کند، برند جی پلاس است. برای خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس به بخش...

خرید قسطی تلویزیون mgs با چک

خرید قسطی تلویزیون mgs با چک
بهترین تلویزیون‌های موجود در ایران را می‌توان در دسته بندی برند MGS قرار داد. برای خرید قسطی تلویزیون mgs با چک به بخش تلویزیون در دسته...