خرید نقدی آبسردکن بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:04:34

یکی از ملزومات مهم و اساسی در هر اداره ای را می‌توان آبسرد کن دانست، یکی از برند های معروف در زمینه تولید آبسرد کن، برند بوش است که با مراجعه به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم اداری، می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی آبسرد کن بوش را انجام دهید.

 خرید نقدی آبسردکن بوش

خرید نقدی یا اقساطی آبسرد کن بوش

آیا تاکنون تجربه استفاده از محصولاتی نظیر لوازم خانگی با برند بوش را داشته اید؟ تا چه اندازه با این برند و محصولات ارائه شده توسط این شرکت آشنایی دارید؟ اگر تا به امروز شانس بهره بردن از کالا ها و لوازم خانگی شرکت بوش را نداشته اید، این فرصت طلایی به منظور خریدی استثنائی و تجربه‌ای دلنشین بابت خرید نقدی یا اقساطی آبسرد کن بوش را از دست ندهید.

فروشگاه آنلاین GhestiClub شرایط ویژه‌ای را برای فروش نقدی یا اقساطی انواع آبسرد کن های بوش (Water purifier) و (Water Cooler) ارائه می‌دهد، به ویژه برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید نقدی یا اقساطی آبسرد کن بوش را دارند که البته این عزیزان می‌توانند از چنین شرایط ویژه ای که ملزم به خرید نقدی یا اقساطی آبسرد کن بوش می‌باشد، نیز بهره مند بگردند.

نیم نگاهی به ویژگی های متنوع آبسردکن های بوش

آبسردکن های بوش از سری محصولات پر طرفدار این شرکت بوده که در دسته بندی لوازم خانگی و اداری قرار دارند. آبسردکن های بوش نه تنها توانسته بدلیل قابلیت سه کاره‌ای که در راستای تولید آب گرم، سرد و ولرم به صورت همزمان دارد، از باقی محصولات مرتبط که دو کاره هستند نیز پیشی بگیرد، بلکه بخاطر کارایی و قابلیت فوق العاده بالایی که دارد، علی الخصوص در اماکن شلوغ از قبیل: شرکت ها، کارخانه ها، دفاتر اداری، پاساژ ها و آرایشگاه ها که ازدحام و رفت و آمد بیشتری را به نسبت در بردارند، بسیار کارآمد جلوه کرده است.

انواع و اقسام آبسردکن های بوش در طرح ها و رنگ های متنوع

مشخصات فنی

یکی از مزیت هایی که باعث می‌شود، آبسردکن بوش را به سبد خرید کالا و لوازم خانگی خود اضافه نمایید، داشتن ابعاد مناسب 318 در 360 و ارتفاع 1 متر می‌باشد که بر اثر همین ویژگی فضای زیادی را اشغال نمی کند و باعث شده تا خواهان و خریداران بیشتری را مجذوب خود نماید.

از دیگر ویژگی ها یا امکانات این محصول این است که آب سرد را تا 10 درجه و آب گرم را تا 90 درجه سانتی گراد می‌تواند در اختیار مصرف کنندگان بگذارد و بر اثر همین ویژگی‌های چند منظوره امکان صرف چای و نسکافه داغ و شربت و آب خنک و گوارا را همزمان باهم فراهم می‌آورد. 

آنچه برای خریداران و مشتریان گرامی در مورد آبسردکن‌های بوش حائز اهمیت می‌باشد، اطلاعاتی مرتبط با جنس بدنه، جنس مخزن، حجم مخازن آب سرد و گرم، توان (سرمایشی و گرمایشی) و سایر امکانات تعبیه شده بر روی این دسته از لوازم خانگی از نوع آبسردکن با مارک بوش می‌باشد.

ویژگی های آبسرد کن بوش

الف)جنس بدنه پلاستیک محکم و باکیفیت بالا

ب)جنس مخزن فولاد ضد زنگ

پ)حجم مخزن و ظرفیت مخزن آب سرد (لیتر) 1 لیتر، ظرفیت مخزن آب گرم (لیتر) 1.2 لیتر

ت)توان سرمایشی (وات) 90 وات، توان گرمایشی (وات) 420 وات

ث)سایر امکانات: دارای دکمه خاموش/روشن آب‌سرد، دارای دکمه خاموش/روشن آب‌گرم، جالیوانی، قفل کودک، محافظ شوک الکتریکی، دکمه ایمنی آب گرم

البته لازم به ذکر می‌باشد که به منظور کسب اطلاعات دقیق تر نسبت به خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن بوش می‌توانید به سایت www.ghesticlub.com قسمت فروش آبسردکن مراجعه کنید و خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن بوش را انتخاب کنید.

خرید نقدی یا اقساطی آبسرد کن بوش فروشگاه قسطی کلاب

GhestiClub یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در حوزه تأمین کالاهای گوناگون اعم از: کالای دیجیتال، لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی، لوازم اداری، وسایل نقلیه و غیره می‌باشد که محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می‌دهد.

 ارائه کالاهای باکیفیت و متنوع در طرح و رنگ از جمله ویژگی های شایان و بارز این پلتفرم فروش کالا بوده که به دو شکل نقدی و اقساط محصولات خود را عرضه می‌دارد. لازم به ذکر است که این فروشگاه در جهت رضایت و رفاه حال مشتریان شرایط و تمهیداتی را در راستای فروش کالاهای خود در نظر گرفته که شما عزیزان می‌توانید در زمان خرید نقدی و البته اقساطی محصول مورد نظر خود از چنین شرایط ویژه ای بهره مند بگردید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مبلمان اداری

خرید اقساطی مبلمان اداری
در هر شرکتی وجود مبل و صندلی جز ملزومات اصلی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید مبلمان اداری به بخش لوازم اداری در سایت قسطی کلاب ...

فروش آبسردکن ایستکول قسطی

فروش آبسردکن ایستکول قسطی
طرح خرید اقساطی آبسردکن ایستکول از جمله طرح های بسیار مفید برای مدیران شرکت ها و اداره های مختلف، محسوب می شود. با مراجعه به قسمت لوازم اداری.....