خرید قسطي ماشین لباسشویي اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/20 12:02:23

برند اسنوا یه تازگی با کمپانی دوو همکاری خود را آغاز کرده است و بسیاری از موتورهای محصولات خود را از خارج از کشور وارد می‌کند. بنابراین محصولات برند اسنوا بیش از پیش دارای کیفیت شده‌اند. برای خرید اقساطي ماشین لباسشویي اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطي ماشین لباسشویي اسنوا


کمپانی اسنوا در قله موفقیت

برند اسنوا یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برند اسنوا در سال 99 تبلیغات بسیار گسترده‌ای در تلویزیون داشته است و به همین سبب در سرتاسر کشور شناخته شده است. 

کمپانی اسنوا کارخانه بسیار وسیعی در شهر مورچه خورت اصفهان دارد و پرنسل فراوانی در این کارخانه مشغول به کار می‌باشند. برند اسنوا سبد محصولاتی بسیار کاملی دارد و شما به آسانی می‌توانید تمامی خرید جهیزیه خود را از این برند استثنایی انجام دهید. 

در این مقاله قصد داریم در مورد ماشین لباسشویی‌های اسنوا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطي ماشین لباسشویي اسنوا دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل واش این واش

برند اسنوا در طراحی و تولید ماشین لباسشویی بسیار حرفه‌ای عمل کرده است. برند اسنوا با مجهزترین و به روزترین تجهیزات به تولید محصولات خود می‌پردازد و با سیستم رنگ آمیزی مدرنی که دارد طبق سلیقه مشتری می‌تواند رنگ محصولات را تغییر دهد. 

یکی از جدیدترین ماشین لباسشویی‌های اسنوا با لقب واش این واش به بازار عرضه شده است. این ماشین لباسشویی با داشتن قابلیت اضافه کردت لباس در حین شستشو توسط یک محفظه کوچیک طراحی شده است و این فناوری اولین بار در ماشین لباسشویی‌های سامسونگ استفاده شده است. 

ماشین لباسشویی اسنوا دارای بر چسب انرژی A+++ می‌باشد و تا 35% در مصرف آب و برق صرفه جویی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا می‌توان به داشتن فضای بزرگ دیگ و تحمل وزن تا 8 کیلوگرم اشاره کرد. 

ماشین لباسشویی جدید اسنوا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و نسبت به برندهای خارجی مشابه بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. با خرید قسطي ماشین لباسشویي اسنوا از قسطی کلاب یک شستشوی آسان و پاکیزه را تجربه کنید.

با لباسشویی اسنوا هیچ لباسی جا نمی‌مونه!

به طور حتم برای همه ما پیش آمده است که بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی متوجه شده‌اید که لباس کثیفی را به داخل ماشین لباسشویی ننداخته‌اید و حتی ممکن است همان زمان، کودک شما با لباسی کثیف وارد خانه شود و نیاز به شستشوی لباس داشته باشد.

به همین سبب برند اسنوا با استفاده از قابلیت اضافه کردن البسه در حین شستشو، این قبیل از مشکلات را برطرف کرده است. با خرید اقساطي ماشین لباسشویي اسنوا از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

قابلیت جت واش ماشین لباسشویی snowa

یکی از برنامه‌های کاربردی در ماشین لباسشویی اسنوا، برنامه جت واش است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تکنولوژی سبب می‌شود که موارد شونده با سرعت و فشار بیشتری به لباس‌های کثیف داخل ماشین لباسشویی برخورد کند و کثیفی و آلودگی به طور کامل از بین ببرد. 

همچنین این برنامه موجب می‌شود که سرعت شستشو افزایش پیدا کند و در مدت زمان کمتری عملیات شستشو انجام شود. با خرید قسطي ماشین لباسشویي اسنوا از قسطی کلاب در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

نگاهی به ویژگی‌های دیگر ماشین لباسشویی wash in wash اسنوا

از ویژگی‌های مهم ماشین لباسشویی جدید اسنوا می‌توان به تکنولوژی باکتری زدا نانوسیلور، سیستم ضد چروک، دیگ درام نسل جدید الماسه اشاره کرد. 

وجود دیگ جدید ماشین لباسشویی اسنوا به این دلیل است که شما می‌توانید حتی حساس‌ترین و نازک‌ترین لباس‌ها را به ماشین لباسشویی بیاندازید و دیگری ترسی از نخ کش شدن و خراب شدن لباس خود نداشته باشید. با خرید قسطي ماشین لباسشویي اسنوا از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

فروش نقدی و اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا در قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب دارای محصولات متنوعی است وشما با مراجعه به سایت و انتخاب کالای مد نظر می‌توانید به صورت نقدی و اقساطی خرید خود را انجام دهید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. ناگفته نماند که دریافت اعتبار خرید اقساطی از قسطی کلاب به وسلیه لیزینگ‌های معتبر موجود در سایت امکان پذیر شده است. با خرید اقساطي ماشین لباسشویي اسنوا از قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرفشویی بکو

خرید قسطی ماشین ظرفشویی بکو
برند بکو یکی از برندهای موفق ترکیه‌ای است که محصولات متنوع دارد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی بکو به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...

خرید قسطی ساید door in door ال جی

خرید قسطی ساید door in door ال جی
اگر به دنبال یک بخچال فریزر استثنایی و با کیفیت هستید، به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و به سادگی...