خرید قسطی موبایل s22 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:01:33

جدیدترین و مدرن‌ترین گوشی سامسونگ بی شک مدل s22 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل s22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل s22 ultra

سخن ابتدایی

گوشی‌های هوشمند، امروزه افراد زیادی را در سنین متفاوت جذب خود کرده است. همچنان شرکت قدیمی سامسونگ در میان برندهای جدید و مختلف گوشی‌های موبایل، از لحاظ کارایی محصولات و کیفیت جایگاه خود را حفظ کرده است. در میان محصولات این شرکت، گوشی سامسونگ s22 ultra محبوبیت بسیار زیادی نزد علاقه مندان گوشی‌های سری نوت پیدا کرده است.

ما در این مقاله شما را با ویژگی‌های منحصر بفرد این محصول، و نحوه خرید قسطی موبایل s22 ultra آشنا می‌نماییم. اگر به دنبال خرید، و بررسی ویژگی‌های این محصول هستید این مقاله را دنبال نمایید.

خرید اقساطی موبایل چگونه انجام می‌شود؟ و ویژگی‌های منحصر بفرد آن چیست؟

این کالای دیجیتال در 9 فوریه 22 وارد بازار شد. شرکت سامسونگ با تولید این محصول منحصر بفرد توانست طرفداران گوشی‌های سری نوت را مجدد به خود جذب کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خاص این محصول، ظاهر بسیار متفاوت و خاص آن می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

 گوشه‌های تیز و خمیده و لبه‌های تخت فریم، زیبایی ظاهری این گوشی را دو چندان کرده است. از سایر شاخصه‌های مثبت این کالای دیجیتال هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیبی از شیشه و فریم آلومینیومی در طراحی بدنه.
ابعاد صفحه نمایش 6.8 اینچ است.
دارای رنگ بندی بسیار جذاب شرابی، آبی، مشکی و سفید تولید شده است.
قابلیت استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان و یا تک سیم کارت.
در دو نسخه گلوبال و آمریکا، چین تولید شده است. ( تفاوت این دو نسخه در پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی می‌باشد).
دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم و 256  گیگابایت با 12 گیگابایت رم و همچنین 1 ترابایت با 12 گیگابایت رم.
دوربین گوشی سامسونگ 108 مگاپیکسل است.(توانایی عکس‌برداری فوق العاده در شب را دارد).
دوربین سلفی 40 مگاپیکسل است.
دارای قابلیت‌هایی مانند فلش LED، پانوراما، HDR خودکار.
پشتیبانی کامل از تمامی شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی.
دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپری و توانایی پشتیبانی از شارژ بسیار سریع به مقدار 45 وات.
دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، شتاب‌سنج، فشار سنج، قطب ‌نما، ژیروسکوپ و همچنین سنسور مجاورت می‌باشد.
پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G.
ساپورت شبکه‌های بی‌سیم هات اسپات، دوبانده، wi-fi.
پشتیبانی از usb و همچنین otg. 

فروش اقساطی گوشی های هوشمند

از معایب این کالای دیجیتال، قیمت بالای آن است. با توجه به نوسانات قیمت در بازار گوشی‌های هوشمند، خرید نقدی آن برای تمامی افراد میسر نخواهد بود. پیشنهاد ما برای طرفداران این محصول، خرید اقساطی است. 

با استفاده از شرایط خرید قسطی گوشی s22 ultra می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید. خرید قسطی گوشی s22 ultra  را می‌توانید از سایت‌های معتبر مانند سایت قسطی کلاب انجام دهید. شرایط خرید قسطی موبایل s22 ultra در سایت قسطی کلاب بدین گونه است: وارد سایت قسطی کلاب شوید.

خرید قسطی گوشی s22 ultra را انتخاب نمایید. تمامی فرم‌های در نظر گرفته شده را تکمیل و مدارک درخواستی را ارسال فرمایید. شماره موبایل خود را وارد کنید. خرید گوشی قسطی را حتما در سایت‌های معتبر انجام دهید تا علاوه بر اطمینان خاطر از دریافت محصول، از اصالت کیفیت محصول نیز برخوردار شوید. در سایت قسطی کلاب علاوه بر خرید اقساطی موبایل s22 ultra می‌توانید از سایر محصولات خانگی و یا اداری بصورت قسطی بهره مند شوید.

شرایط ویژه خرید قسطی موبایل s22 ultra از قسطی کلاب

در یک کلام با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی هوشمند، قطعا خرید این گوشی برای طرفداران گوشی‌های سری نوت گزینه خوبی خواهد بود. گوشی سامسونگ s22 ultra با داشتن قلم و یک صفحه نمایش بزرگ و خوش دست در رنگ بندی‌های بسیار جذاب می‌تواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه باشد. کیفیت بالای دوربین اصلی و دوربین سلفی، شارژ سریع باتری، قدرت بالای حافظه داخلی از مشخصات مثبت این کالای دیجیتال است. با خرید اقساطی موبایل s22 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس با چک

خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس با چک
در این مقاله مدل‌های مختلف بهترین گوشی آیفون بررسی شده، روش‌های خرید قسطی گوشی آیفون 14 و بهترین مرکز فروش قسطی این گوشی...

فروش اقساطی پوکو x3

فروش اقساطی پوکو x3
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی بی‌شک مدل poco x3 می‌باشد. برای خرید اقساطی پوکو x3 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...