خرید قسطی گوشی گلکسی a12

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:38:58

اگر به دنبال خرید یک گوشی مناسب و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی گلکسی a12 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال است.


خرید قسطی گوشی گلکسی a12


بررسی گوشی گلکسی a12

گلکسی a12 یک نمونه از گوشی‌های هوشمند اقتصادی، طراحی شده توسط کمپانی سامسونگ است. در وضعیت فعلی بسیاری از افراد جامعه خرید قسطی گوشی گلکسی a12 را برای تهیه این گوشی هوشمند انتخاب می‌کنند.

اکثر افراد جهان با کمپانی سامسونگ و محصولات بی‌نظیر آن به طور کامل آشنا هستند. این کمپانی با فعالیت حرفه‌ای در حوزه طراحی کالای دیجیتال توانسته جمع کثیری از افراد جهان را به سمت محصولات خود جذب نماید. گوشی هوشمند گلکسی a12 یکی از محصولاتی بوده که سامسونگ وظیفه طراحی و عرضه آن را بر عهده داشته است. 

سامسونگ در طراحی این گوشی از قطعات مناسبی استفاده کرده که این امر تهیه این گوشی را به گزینه بهتری تبدیل کرده است. زیرا گوشی a12 سامسونگ در مقایسه با گوشی‌های هم رده خود، از امکانات بهتری برخوردار می‌باشد. همچنین طراحی خوب و بهینه این گوشی سبب شده تا بتوان به سادگی از آن استفاده نمود. 

بدون شک گوشی a12 سامسونگ یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های موجود جهت خرید است. زیرا این گوشی علاوه بر طراحی خوب از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گوشی گلکسی a12 یک نمونه از این گوشی را تهیه نمود. همچنین با خرید قسطی گوشی گلکسی a12 امکان پرداخت هزینه آن در چندین قسط فراهم خواهد بود. 

مشخصات گوشی گلکسی a12 سامسونگ

گوشی گلکسی a12 سامسونگ در تاریخ 12 دسامبر 2020 به بازارهای جهانی عرضه گردید. طراحی مناسب و امکانات قابل قبول این گوشی سبب استقبال خوب افراد جهان از این گوشی شده است. زیرا این گوشی اقتصادی بخش عمده‌ای از نیازهای هر فرد را برآورده می‌سازد. به عبارتی دیگر، با تهیه گلکسی a12 می‌توان از تمامی امکانات یک گوشی هوشمند استاندارد بهره‌مند شد. 

برای آگاهی بیشتر لازم است بدانید، سامسونگ در قسمت صفحه نمایش این گوشی از یک نمایشگر PLS IPS استفاده کرده است. ابعاد این نمایشگر 6.5 اینچ بوده که تصاویر را با رزولوشن 720 در 1560 پیکسل به نمایش می‌گذارد. البته استفاده از چنین نمایشگری در مقایسه با قیمت این گوشی، کاملا معقولانه به نظر می‌رسد. همچنین سامسونگ برای طراحی بدنه گوشی a12 سامسونگ از فریم پلاستیکی استفاده کرده است. 

این امر سبب کاهش وزن این گوشی شده و از طرفی در قیمت نهایی گوشی a12 تاثیر چشمگیری داشته است. نکته قابل توجه این است که گوشی a12 همانند بسیاری از گوشی‌های طراحی شده توسط سامسونگ از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. با گذر از ویژگی‌های ظاهری این گوشی نوبت به اصلی‌ترین قسمت آن یعنی تراشه Mediatek MT6765 Helio P35 می‌رسد.

این تراشه از ویژگی‌های قابل قبولی برخوردار بوده که همراه شدن آن با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای قدرت مناسبی را به آن بخشیده است. سامسونگ برای قسمت سیستم عامل گوشی a12 از نسخه 10 اندروید استفاده کرده که ورژن اندروید آن پس از اتصال به اینترنت قابل بروزرسانی می‌باشد 

دوربین گوشی a12 سامسونگ

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های موجود در هر گوشی، دوربین است. بهتر است بدانید گوشی a12 سامسونگ از چهار دوربین اصلی با کیفیت 48، 2، 5 و 2 مگاپیکسل بهره می‌برد. همچنین در قسمت دوربین سلفی این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار بوده که به کمک آن می‌توان تصاویر با کیفیتی را به ثبت رساند. 

خرید اقساطی گوشی گلکسی a12 با شرایط ایده آل

در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه خرید اقساطی گوشی را به خرید نقدی آن ترجیح می‌دهند؛ زیرا این امر مزایای ارزنده‌ای را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

به همین منظور شما نیز می‌توانید از خرید قسطی گلکسی a12 برای تهیه این گوشی استفاده نمایید. بهتر است بدانید با خرید قسطی گوشی گلکسی a12 می‌توان از امکانات و قابلیت‌های آن بهره‌مند شد. بنابراین اگر تمایل به خرید قسطی گوشی دارید می‌توانید از خدمات فروشگاه قسطی کلاب برای این منظور استفاده نمایید. شاید بپرسید چرا قسطی کلاب؟ 

در پاسخ به این سوال لازم است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از بزرگترین فروشگاه‌های موجود در حوزه فروش قسطی موبایل است. همچنین این فروشگاه با بررسی نیازهای مخاطبان خود، شرایط مناسبی را جهت خرید اقساطی ارائه می‌دهد. 

علاوه بر آن شما می‌توانید تمامی خریدهای خود را به صورت نقدی نیز انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی و شرایط خرید اقساطی گوشی گلکسی a12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

تبلت ایکس ویژن

تبلت ایکس ویژن
تبلت‌های ایکس ویژن یکی از بهترین تبلت‌های ایرانی است که در کشور فروش بالایی را تجربه کرده است و محبوبیت خاصی در بین ایرانیان دارد. اگر ....

فروش قسطی گوشی poco x3

فروش قسطی گوشی poco x3
برند شیائومی یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ خود را به بازار ارائه داده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x3 به بخش کالای ...