خرید اقساطی فشارسنج

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:20:18


جهت مشاهده خرید اقساطی فشارسنج به سایت قسطی کلاب بخش آرایشی بهداشتی مراجعه نمایید.



خرید اقساطی فشارسنج


اطلاعاتی درباره فشارسنج 

ابزاری مورد اعتماد به منظور مراقبت پزشکی و سنجش میزان فشار خون، خرید اقساطی فشارسنج می باشد. نظر به اینکه فشار خون بالا یا پایین تهدیدی برای سلامتی انسان به شمار می رود، خرید اقساطی فشارسنج، لازم و ضروری می شود. 

فردی که به بیماری فشار خون بالا مبتلا شده است، حتی به هنگام استراحت نیز فشار خونش از حد استاندارد و طبیعی بالاتر می رود. دستگاه فشارسنج رایج ترین شیوه اندازه گیری فشار خون محسوب می شود. 

فشار خون بالا هیچ علایم و نشانه ای را با خود به همراه ندارد. اندازه گیری فشار خون تنها راه حل تشخیص این بیماری می باشد. فشار خون بالا روی رگ ها و قلب فشار بیش از اندازه وارد می نماید که این موضوع در طی زمان موجب آسیب به اعضای بدن شده و فرد را در خطر ابتلا به بیماری های مختلف و حتی خطرناک قرار می دهد.

 در افراد مسن این بیماری رواج بیشتری دارد. استرس، چاقی، اضافه وزن، مصرف نمک زیاد، نداشتن فعالیت کافی و کم تحرکی از عوامل بروز فشار خون بالا به شمار می رود. بر همین اساس، به منظور حفظ سلامتی و افزایش سطح سلامت، خرید فشارسنج اقساطی بسیار مفید و تاثیر گذار می باشد.

ویژگی های خرید اقساطی فشارسنج

خرید اقساطی فشارسنج برای انواع مختلف بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از چالش های بزرگ جوامع پزشکی جهان، فشار خون بالا می باشد. در ابتلا به بیماری های قلبی، نارسایی کلیه و سکته، این موضوع بسیار مؤثر است. 

دستگاه فشارسنج در سه مدل دیجیتالی، عقربه ای و جیوه ای عرضه می گردد. فشارسنج جیوه ای متشکل از لوله شیشه ای، مخزن جیوه، پمپ و پیچ تنظیم هوا، بازوبند، کیسه هوا و لوله های پلاستیکی می باشد. کیسه هوا که داخل بازوبند پارچه ای موجود است به دور بازو بسته می شود.

 فشار درون لوله پلاستیکی با باد کردن کیسه هوا افزایش یافته و باعث بالا رفتن جیوه درون لوله شیشه ای می گردد. همزمان فشار وارده شده بر روی بازو و رگ باعث قطع نبض و مسدود شدن رگ می شود. 

سطح جیوه موجود در لوله، با باز کردن پیچ تنظیم هوا و تخلیه کیسه هوا، کاهش می یابد. در این زمان فشار حاصل شده از ارتفاع ستون جیوه با فشار موجود در رگ یکسان است، بنابراین از روی سطح جیوه موجود در لوله مدرج می توان میزان فشار خون را مشخص نمود. 

در فشارسنج عقربه ای از یک گیج مانومتر به جای مخزن جیوه و لوله شیشه ای استفاده شده است. در فشارسنج دیجیتال، مدارهای درون بازوبند در واکنش به هر ضربان قلب، نوسان های وارد شده به بازوبند را که در اثر انبساط و انقباض بازو اتفاق می افتد را ثبت کرده و روی نمایشگر دستگاه به نمایش می گذارند.

نکات مهم در خرید اقساطی فشارسنج

برای خرید اقساطی فشارسنج، اندازه کاف دستگاه از نکات حائز اهمیت است. اندازه گیری فشار خون در صورت مناسب نبودن اندازه کاف، به درستی مشخص نمی شود. با توجه به اندازه بازو، اندازه کاف تعیین می گردد. 

باید به اندازه صفحه نمایش دستگاه نیز توجه ویژه به عمل آورد. راحتی استفاده از دستگاه فشارسنج، قیمت، میزان باطری مدل دیجیتال و میزان حافظه آن، از عوامل مهم در خرید فشارسنج به شمار می رود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی محصولات آرایشی بهداشتی

خرید اقساطی محصولات آرایشی بهداشتی
محصولات آرایشی بهداشتی برای بانوان اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که این محصولات رابطه مستقیمی با پوست دارند کیفیت ...

خرید قسطی ست اصلاح براون

خرید قسطی ست اصلاح براون
ست های اصلاح به علت بهره مندی از یک مجموعه کامل از سری ها و لوازم مورد نیاز به منظور اصلاح، یکی از بهترین گزینه ها برای رعایت بهداشت و نظافت شخصی ...