خرید قسطی گوشی ایفون 13

تاریخ انتشار:
1403/2/30 10:38:58

آیفون 13 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا است. برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ایفون 13



با آیفون 13 جدیدترین پرچم‌دار اپل بیشتر آشنا شوید!

آیفون 13 جدیدترین پرچم‌دار شرکت اپل بوده که عرضه این گوشی هوشمند با بازخوردهای مثبتی روبرو بوده است. در شرایط فعلی خرید قسطی گوشی ایفون 13، راه بسیار ساده‌ای را برای تهیه این گوشی هوشمند در پیش‌روی شما قرار خواهد داد. امروزه گوشی‌های پرچم‌دار به یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده‌اند. علت آن هم طراحی منحصر به فرد و امکانات بی‌نظیر گوشی‌های پرجم‌دار است. 

بهتر است بدانید گوشی‌های پرچم‌دار با ارائه‌ی امکانات روز دنیا تمام نیازهای مخاطبان خود را برطرف می‌سازند. در میان بهتر است اشاره‌ای به جدیدترین محصول شرکت اپل یعنی آیفون 13 داشته باشیم. این گوشی هوشمند توسط شرکت اپل طراحی شده که از ویژگی‌های جدیدی برخوردار است. از دوربین با کیفیت گرفته تا نمایشگر فوق‌العاده‌ی آیفون 13 همگی جزو ویژگی‌های بارز آیفون 13 هستند.

شاید در نگاه اول آیفون 13 از نظر ظاهری تفاوت آنچنانی با آیفون 12 نداشته باشد. اما جدیدترین پرچم‌دار اپل یعنی آیفون 13 از نظر ویژگی‌های سخت افزاری تفاوت زیادی با آیفون 12 دارد. 

این گوشی هوشمند از جنبه‌های مختلف شاهد بهبودهای فراوانی بوده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. به همین جهت شما می‌توانید با استفاده از خرید اقساطی گوشی ایفون 13، از امکانات این گوشی هوشمند بهره‌مند شوید. همچنین با خرید قسطی گوشی ایفون 13، امکان پرداخت تمام هزینه این کالای دیجیتال به صورت اقساطی نیز وجود خواهد داشت. 

آیفون 13؛ محصولی با نمایشگر فوق‌العاده

همانطور که عنوان گردید، آِیفون 13 از نظر ظاهری تفاوت زیادی با آیفون 12 ندارد. شرکت اپل به علت استقبال خوب کاربران از آیفون 12، در طراحی جدیدترین پرچم‌دار خود از ظاهری مشابه با این گوشی هوشمند استفاده کرده است.

اما آیفون 13 در جنبه‌های مختلفی شاهد بهبودهای فراوانی بوده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نمایشگر است. بهتر است بدانید شرکت اپل در طراحی آیفون 13 از نمایشگری فوق‌العاده با کیفیت از نوع "Super Retina XDR" بهره‌گرفته؛ این نمایشگر قادر است تمامی تصاویر خروجی را با رزولوشن 1170 در 2532 پیکسل به نمایش بگذارد. همچنین تراکم پیکسلی این نمایشگر 457 پیکسل در هر اینچ مربع خواهد بود. 

شرکت اپل برای مقاومت بیشتر این نمایشگر در طراحی آن از پوشش سرامیک گلس استفاده کرده؛ تا به این طریق، نمایشگر آیفون 13 در برابر خط و خش از مقاومت بیشتری برخوردار شود.

با ویژگی‌های سخت افزاری آیفون 13 بیشتر آشنا شوید!

شرکت اپل برای عرضه هر چه بهتر آیفون 13، طراحی آن را با بهترین قطعات سخت افزاری انجام داده است. بهتر است بدانید این گوشی هوشمند در دل خود تراشه‌ "Apple A15 Bionic" را جای داده؛ به گفته‌ی مسئولان شرکت اپل، این تراشه یکی از پر سرعت‌ترین تراشه‌های تولید شده توسط شرکت اپل است.

همچنین در کنار این تراشه از یک پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی "اپل GPU" بهره‌گرفته شده؛ به این ترتیب آیفون 13 می‌تواند تمامی فرآیندهای پردازشی را با حداکثر سرعت ممکن انجام دهد. در حال حاضر آیفون 13 در سه مدل مختلف با حافظه‌ 128، 256 و 512 گیگابایت روانه‌ بازار شده است. همچنین میزان حافظه‌ رم این گوشی هوشمند 4 گیگابایت می‌باشد. 

در میان ویژگی‌های سخت افزاری آیفون 13 بهتر است اشاره‌ای به دوربین فوق‌العاده این گوشی هوشمند داشته باشیم. لازم است بدانید آیفون 13 مجهز به یک دوربین دوگانه با کیفیت 12 مگاپیکسل است. همچنین در قسمت دوربین سلفی این گوشی هوشمند از یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌العاده استفاده شده است. به این ترتیب شما می‌توانید با کمک دوربین‌های این گوشی هوشمند بهترین تصاویر ممکن را به ثبت رسانید. 

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با شرایط فوق‌العاده

در حال حاضر افراد برای خرید آیفون 13 راه های مختلفی را امتحان می‌کنند تا به این طریق خرید خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهند. بهتر است بدانید خرید قسطی گوشی ایفون 13 یکی از بهترین روش‌های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند است.

زیرا خرید اقساطی گوشی ایفون 13، فشار کمتری را به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد نمود. همچنین با خرید اقساطی گوشی اپل، شما می‌توانید بخشی از هزینه‌ خرید این محصول را پس‌انداز نمایید. به همین جهت پیشنهاد می‌شود تا با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب، خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. 

لازم به ذکر است که قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش قسطی گوشی بوده که شرایط ویژه‌‌ای را برای خرید اقساطی در نظر گرفته است. همچنین با مراجعه به این فروشگاه شما می‌توانید آیفون 13 را به صورت نقدی نیز خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته

خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی nova 7i

خرید قسطی nova 7i
برند هوآوی با طراحی و تولید بهترین گوشی‌های هوشمند توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطی nova 7i به بخش کالای دیجیتال...