خرید قسطی صندلی اتومبیل کودک

تاریخ انتشار:
1403/2/16 22:02:36

برای ایمنی کودکان شما در ماشین، بهترین روش استفاده از صندلی‌های نگه‌دارنده کودک می‌باشد که در انواع مختلف طراحی و تولید شده‌اند. برای خرید اقساطی صندلی کودک اتومبیل به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی صندلی اتومبیل کودک


اهمیت خرید صندلی اتومبیل کودک 

امروزه بیشتر مادرها از اتومبیل استفاده می‌کنند. در بین این مادران ممکن است بعضی دارای کودک و یا نوزاد باشند. پس باید برای نوزاد یا کودک خود صندلی ماشین تهیه نمایند.

صندلی ماشین وسیله‌ای است که در مقابل تکان‌های ماشین، کودک شما را ایمن نگه می‌دارد، زیرا کودکان کم‌وزن هستند و ممکن است به خاطر یک ترمز به اطراف پرت شوند و خدایی ناکرده آسیب ببیند. 

صندلی‌های ماشین تولید شده‌اند تا از جان کودک محافظت کرده و احتمال هرگونه حادثه را کاهش دهند. با خرید نقدی یا اقساطی صندلی اتومبیل کودک مراقب فرزند خود در رانندگی باشید.

صندلی‌های ماشین در دو نوع ایرانی و خارجی به فروش می‌رسند. مدل‌های ایرانی نیز کیفیت مناسبی دارند. ایزوفیکس، قابلیتی است که در صندلی‌های ماشین کودک، قرار داده شده و انواع خارجی این قابلیت را دارا هستند. این قابلیت باعث می‌شود تا صندلی به راحتی نصب شود و ایمنی آن افزایش یابد، اتومبیل نیز باید قابلیت نصب ایزوفیکس را داشته باشد. 

برخی از مهمترین شرکت‌هایی که صندلی ماشین کودک را تولید می‌کنند، برندهای چیکو، ایون فلو، کوییک، بیبی فور لایف، دلیجان و بی‌بی‌لند هستند. با خرید اقساطی صندلی اتومبیل کودک شرایط ایمنی کودک خود را فراهم سازید.

نکاتی که قبل از خرید صندلی اتومبیل کودک باید بدانید!

برای خرید یک صندلی کودک باید به نکات زیادی توجه کنیم. در ذیل به بعضی از آن‌ها اشاره می‌شود. صندلی باید طوری باشد که قابلیت اتصال به بدن و به صندلی خودرو را داشته باشد.

در واقع باید استاندارد آن، مناسب باشد. هر صندلی کودک باید دارای یک کمربند ایمنی باشد. این کمربند باید محکم بوده و در عین محکم ‌بودن، نرم و انعطاف‌پذیر باشد تا بدن کودک را آزاری ندهد. بسیاری از صندلی‌ها دارای روکش هستند.

با شستن روکش‌ها ورود هرگونه آلودگی و میکروب به بدن کودک کاهش می‌یابد. بهتر است از نوعی از صندلی استفاده کنید که راهنما داشته باشد. امکان خرید نقدی یا اقساطی صندلی اتومبیل کودک در قسطی کلاب فراهم شده است.

دقت کنید یک صندلی بخرید که قفل با کیفیتی دارد و ایمنی کودک شما را فراهم می‌آورد. همیشه دقت کنید تا صندلی کودک خود را به صورت مناسبی تنظیم نمایید. با خرید اقساطی صندلی اتومبیل کودک مطمئن رانندگی کنید. 

خرید قسطی صندلی کودک اتومبیل 

برخی از صندلی‌های ماشین دارای امکاناتی است که باعث می‌شود شانه، سر و قسمت لگن نوزاد به راحتی قرار گیرد. از صندلی‌های کودک قابلیت تنظیم شکل‌های گوناگون را دارند. 

برای مثال می‌توانید آن‌ها را در حالت پشتی ۳۶۰ درجه، حالت لم‌دادن و خوابیده قرار دهید. حالت کانورتبل حالتی است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را به صندلی می‌دهد. برخی از مدل‌ها نیز دارای فومی است که از عرق کردن کودک جلوگیری می‌کند. 

در بعضی از مدل‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع سر را داریم. در بعضی از مدل‌ها هم تشک ضخیم وجود دارد. برخی از مدل‌ها دارای کمربند ایمنی وای شکل هستند. بعضی از مدل‌ها دارای سایبان هستند. 

دقت کنید تا جنس بدنه صندلی ماشین از جنس مناسبی برای کودک ساخته شده باشد تا مقاومت بالا در برابر ضربه را داشته باشد. سیستم استارت پروتکشن همان سیستمی است که دارای ضربه‌گیرهای اطراف در صندلی ماشین کودک است. با خرید نقدی یا اقساطی صندلی اتومبیل کودک از کودکتان محافظت کنید.

شرایط ویژه

برای خرید نقدی و یا اقساطی صندلی ماشین کودک می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی‌کلاب، یک سایت معتبر است که در آن به تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز ایرانیان پرداخته می‌شود.

با توجه به شرایط اقتصادی ایران و بالا و پایین شدن نرخ قیمت‌ها، این فروشگاه اینترنتی اقداماتی را برای پرداخت اقساطی کالاها در نظر گرفته است. می‌‌توانید برای خرید قسطی صندلی کودک اتومبیل از دو روش بای‌چک و لیزینگ استفاده نمایید.

در خرید اقساطی از لیزینگ امکان پرداخت اقساط بین 3 تا ۱۲ ماه را دارید. مدارک ارسالی مشتریان، در نهایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بررسی می‌شوند. در این نوع خرید، حتما باید چک، به نام شخص درخواست‌دهنده کالا باشد. 

پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی صندلی اتومبیل کودک از قسطی کلاب می‌باشد. همین حالا نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی
بدون تردید، خرید ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی، یک راهکار مقرون به صرفه و اقتصادی، برای تهیه و تکمیل جهیزیه زوج های جوان به شمار می رود. با توجه به وضع

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 8

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 8
برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که در سال‌های اخیر فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطی تلویزیون...