خرید قسطی هارد اکسترنال

تاریخ انتشار:
1403/2/6 10:51:13

نگه‌داری از یادگاری‌های شما در یک هارد اکسترنال قوی امکان پذیر می‎شود. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی هارد اکسترنال


هارد اکسترنال 

از وسایل پرکاربرد در زندگی امروزه کاری، می‌توان به هاردهای اکسترنال اشاره کرد. این نوع هارد‌ها، برای جا به جایی روزانه محتوا به کار می‌روند و با توجه به ظرفیت بالا و همچنین مقرون به صرفه بودن، جزو محصولاتی می‌باشند که به طور حتمی باید آن را تهیه کنید. 

جدیدترین هارد‌های اکسترنال ظرفیت‌های ۱ ترا، ۲ ترا و حتی بیشتر را دارا می‌باشند و شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به سیستم، محتوای خود را جا به جا کنید. برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی هارد اکسترنال با ما همراه باشید. 

کاربرد هارد اکسترنال در زندگی امروزی 

هارد‌ها، یک وسیله حیاتی برای کسانی می‌باشند که با تولید محتوا ارتباط تنگاتنگی دارند. اگر شما تدوین گر، طراح و یا شغل‌هایی مرتبط با این دسته دارید، بایستی برای ذخیره سازی محتواهای تولیدی خود، از یک هارد با حجم بالا بهره ببرید. 

این وسیله پرکاربرد سبب می‌شود تا اگر سیستم شما دچار بروز حادثه‌ای شد، از، ازبین رفتن اطلاعات تولیدی شما جلوگیری به عمل آورد. شما نمی‌توانید در همه جا سیستم شخصی خود را همراه ببرید، اگر سیستم شما از نوع پی سی باشد، باز هم برای جابه‌جایی اطلاعات دچار مشکل می‌شوید.

به همین منظور هاردها به کمک شما می‌آیند تا با بهره‌گیری از آن‌ها بتوانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود و نه بیشتر را جا به جا کنید. در ادامه این مقاله همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال مطلع شوید. 

فرق هارد اکسترنال با هارد اینترنال 

هارد اکسترنال با هارد اینترنال هیچ گونه فرقی ندارد. از هر دو هاردها برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌شود با این تفاوت که هارد‌های اینترنال را شما نمی‌بینید و در داخل سیستم محبوس می باشند و دارای حفاظ و پوشش‌اند، در حالی که هارد‌های اکسترنال قابلیت جا به جایی دارند. 

اینترنال همان‌طور که از آن بر می‌آید، هارد‌های داخلی محسوب می‌شوند و هارد‌های اکسترنال، هارد‌های خارجی می‌باشند. اگر می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی هارد اکسترنال آن هم از نوع بسیار عالی آن مطلع گردید، تا آخر همین مقاله ما را همراهی کنید. 

جدیدترین هارد اکسترنال 

سنسور خاصی که در بدنه این هارد به کار رفته ‌است، در هنگام وارد آمدن شوک و ضربه به هارد می‌تواند تا از آسیب رسیدن به اطلاعات داخلی هارد جلوگیری کند. این هارد اکسترنال با پورت USB به سیستم شما متصل می‌شود و اطلاعات را با سرعت بسیاری از طریق سیستم شما وارد هارد می‌کند.

از ویژگی‌های مثبت دیگر این هارد اکسترنال این است که پورت آن در داخل حفاظی پلاستیکی از جنس سیلیکون قرار گرفته ‌است تا از ورود هرگونه خاک و گرد به داخل پورت آن جلوگیری شود. در ادامه این مقاله با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال مطلع گردید. 

خرید اقساطی هارد اکسترنال 

هارد اکسترنال قیمت بالایی ندارد اما شاید ترجیح بدهید که به جای خرید یکجا و نقدی هارد مورد نظر خود، از شیوه اقساطی سود ببرید. اگر می‌خواهید هارد اکسترنال مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید، پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی از سایت قسطی کلاب است. 

خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال از سایت قسطی کلاب 

برای خرید هارد مورد نظر خود از سایت قسطی کلاب، کافی است به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کرده و بلافاصله پس از دریافت اعتبار از سمت سایت، به دو روش بای چک و لیزینگ اقدام به خرید اقساطی از محصولات قسطی کلاب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی tab a8

خرید اقساطی tab a8
یکی از تبلت‌های پرفروش سامسونگ مدل a8 است. برای خرید اقساطی tab a8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال ...

خرید قسطی گوشی a72

خرید قسطی گوشی a72
کمپانی سامسونگ در سال 2021 از دو گوشی جذاب با نام‌های a72 و a52 رونمایی کرد. برای خرید قسطی گوشی a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت...